Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Re: Rasmus Takaluoma 16v Lapua 11.11.2022
Koska on ollut laaja ystäväpiiri, niin sitä voidaan olla missä vain, vaikka Kasperissa. Mutta omalla puhelimalla jatkoja ei olla hoidettu, vaikka jonkun puolitutun?
Kaukaa haettu speku. Ikäluokka huomioiden ja puiston penkin kalja-puliveivari [sekakäyttäjä?]goldfish kirjoitti: La Elo 26, 2023 2:35 am Mitäs jos Rasmuksella oli kytköksiä kasperin ”surullisen kuuluisan katoamis ja henkirikos viisikkoon tai no ainakin kahdeksikkoon…” Hekun ei ihan kaidan polun miehiä olleet;) viittaan tuohon marraskuussa 2020 kadonneeseen jantteriin joka löydettiin si kasperista kerrostalosta. Tai tunnistaisko joku valvonta-kameravideoilta heitä. Voiskoha heil ollu olla jotai asiaa lapualle ja si käyny hassusti, tai rasmus päässy haluamaansa kasperiin autoitse ja päätyny kirjaimellisesti huonoille jatkoille.
porukkaa mainitut kasperilaiset tietääkseni on. Taitaa tosin olla joukossa joku pikkurikollinen linnatettukin, syytä en muista siihen. Missään ei ole vahvistettu, että Rasmus olisi ollut Sjoella, saati Kasperissa.
PS: olikos epäiltyjen joukossa kuitenkin veljekset, joista toinen tuomittu taposta? Silti, en näe mitään yhteyttä Rasmuksen tapaukseen.
Ei olisi edetty lainkaan, tietenkään.Molo kirjoitti: La Elo 26, 2023 7:22 am
No onpa hyvä asia, että alkanut selviämään.
Surullinen asia itsessään.
Hyvin minusta tiedottaneet kuitenkin tässä uudessa tutkinnassa eikä tietenkään keskeneräisiä asioita voida kertoa.
(Vaan jos kukaan ei olis jankuttanut oltasko tässä edetty ja miten)
Krp perustaa tutkintansa aina täysin sen varaan, miten paljon ja kuinka moneen kertaan Minfon ansioituneet salapoliisit ja rikostutkijat jaksavat vääntää spekulaatioitaan mm. ilmastointiputkista ja savupiipuista.
Myös Ennustaja-Ekun katiskalöytö, sekä tietysti havainto lokeista vedessä, ovat varmasti olleet iso ja ratkaiseva avaintekijä sille, että Krp on yleensä edes viitsinyt tehdä tutkintaa.
-
Herra Hattu
- Scooby-Doo
"KRP tekee Takaluoman katoamiseen liittyviä etsintöjä ja kuulemisia Lapualla lähiaikoina – Kuultavia kartoitetaan yhä"
Tästä on luettu edellä aika paljon.
Minusta tuosta voi päätellä, että uutta ei ole. Paremminkin tiedotuksen tarkoitus tuntuu olevan se,
että KRP:n reippautta halutaan tuoda julki ja yleisöä tyynnyttää.
Poliiseilla on usein vähän sinnepäin nuo muotoilut, mutta ehkä KRP on vähän tarkempi, mitä sanoo.
"KRP:llä on käytössään myös paljon muuta materiaalia Takaluoman katoamisillalta" --> Tämäkin voi mielestäni tarkoittaa kuulusteluja ja kerättyjä
vinkkejä (ei siis videota välttämättä).
Olen mielelläni väärässä, mutta minusta nollatason informaatiot otsikoissa.
Tästä on luettu edellä aika paljon.
Minusta tuosta voi päätellä, että uutta ei ole. Paremminkin tiedotuksen tarkoitus tuntuu olevan se,
että KRP:n reippautta halutaan tuoda julki ja yleisöä tyynnyttää.
Poliiseilla on usein vähän sinnepäin nuo muotoilut, mutta ehkä KRP on vähän tarkempi, mitä sanoo.
"KRP:llä on käytössään myös paljon muuta materiaalia Takaluoman katoamisillalta" --> Tämäkin voi mielestäni tarkoittaa kuulusteluja ja kerättyjä
vinkkejä (ei siis videota välttämättä).
Olen mielelläni väärässä, mutta minusta nollatason informaatiot otsikoissa.
Egoism is the very essence of a noble soul.
- Friedrich Nietzsche -
- Friedrich Nietzsche -
↑
Minä taas rohkenen väittää, ettei Krp:n intresseissä ole lainkaan yleisön tyynnyttäminen sen enempää kuin reippaan esittäminenkään.
Kyseessä on hieman totisempi organisaatio, ei mikään nettiöyhöttäjien huvittamiseen tarkoitettu sirkus.
Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Minä taas rohkenen väittää, ettei Krp:n intresseissä ole lainkaan yleisön tyynnyttäminen sen enempää kuin reippaan esittäminenkään.
Kyseessä on hieman totisempi organisaatio, ei mikään nettiöyhöttäjien huvittamiseen tarkoitettu sirkus.
Lainaus korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
-
Amandalooni
- Olivia Benson
No mikä Monsterin näkemys on? Varsinkin liittyen "paljon muuta materiaalia"-asiaan?
Minun näkemys on se, että on aivan turhaa alkaa arvailemaan koska tuo "muu materiaali" voi tarkoittaa niin montaa asiaa.Amandalooni kirjoitti: La Elo 26, 2023 4:40 pm
No mikä Monsterin näkemys on? Varsinkin liittyen "paljon muuta materiaalia"-asiaan?
Voi tarkoittaa vaikka niiden henkilöiden haastattelua, jotka jättivät Rasmuksen LH:iin.
Mutta minne itse menivät. Olisi luultavaa, että jouduttuaan ulos LH:sta R pyrkisi samaan paikkaan mihin kaverit menivät.
Samoin minä haastattelisin kaikki taksit jotka kävivät
01. aikoihin LH:ssa.
Mutta minne itse menivät. Olisi luultavaa, että jouduttuaan ulos LH:sta R pyrkisi samaan paikkaan mihin kaverit menivät.
Samoin minä haastattelisin kaikki taksit jotka kävivät
01. aikoihin LH:ssa.
YouTubessa Petteri Mikkosen RASMUS TAKALUOMAN KATOAMINEN - UUDET TIEDOT (Elokuu 2023)
Kannattaa katsoa. Alla linkki, jos tämä on mennyt ohi.
https://youtu.be/3fbrnr08WrA?si=VhOrOrb6_o4XL4tG
Kannattaa katsoa. Alla linkki, jos tämä on mennyt ohi.
https://youtu.be/3fbrnr08WrA?si=VhOrOrb6_o4XL4tG
Siinä näkijä missä tekijä
Joku puhui liikennekameroista,tallentaako sellaset sitten kuinka pitkään?
Tuskimpa enää on mitään tietoja niissäkään...
Sillä siis tätä spekua lähdinkin ilmoille heittelemään… Mä oon tuola seinäjoella asunu tää rasmus mua muutamaisen vuotta nuoree. Pyörin jos minkälaisis piireissä nii ”kaidanpolun kaverien kans” ku sitte iha normaalisti nuorten elämää viettävien porukooden keskuudessa. Välillä reippaastikki itteeni vanhempien kans jo alaikäsenä et 16v saatoin istua iltaa monien kymmenien ikähaarukalla. Tosin mä oon aina tienny tietyt ”tavat” jos vietin aikaa kyseenalaisis piireis tai henkilöiden kesken. Tätä ramusta en hlö tasolla tunne, mut nuorena ku tuola asuu nii oli semmoosia kekkeriä et nuorimmat oli 5-6lk ku vanhimmat oli jo yli parikymppisiä, minä silloon sieltä väliltä
.
Et se on aika normaalia pienemmillä paikkakunnilla menevänä nuorena et saattaa olla jos mimmoosis paikoos, ja vaikka minkälaasten ihmisten kans, varsinki jos on vähä villimpi kaveri.
Et se on aika normaalia pienemmillä paikkakunnilla menevänä nuorena et saattaa olla jos mimmoosis paikoos, ja vaikka minkälaasten ihmisten kans, varsinki jos on vähä villimpi kaveri.
- Etsivä Shitlock
- Christopher Lorenzo
Kelikamerat räpsäisee kuvan puolen tunnin välein. Eli ei käytännön hyötyä tutkinnassa.Tessu kirjoitti: Su Elo 27, 2023 3:26 pm Joku puhui liikennekameroista,tallentaako sellaset sitten kuinka pitkään?
https://www.kelikamerat.info/kelikamera ... kt66_Lapua
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/
Joitakin vuosia sitten Sipoossa selvisi miehen murha maantiekameroiden avustuksella. Oli ottanut kuviakin ko.autosta ja poliisit nimenomaan alkoi tutkia niitä oli kyllä muistaakseni jostain risteyksestäkin tarttunut auto kameraan jonka perusteella pääsivät jäljille. Ehkä se kelikamera sit eri?Etsivä Shitlock kirjoitti: Su Elo 27, 2023 4:59 pmKelikamerat räpsäisee kuvan puolen tunnin välein. Eli ei käytännön hyötyä tutkinnassa.Tessu kirjoitti: Su Elo 27, 2023 3:26 pm Joku puhui liikennekameroista,tallentaako sellaset sitten kuinka pitkään?
https://www.kelikamerat.info/kelikamera ... kt66_Lapua
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Toivottavasti ovat tutkineet liikennekamerat jos on mahdollista, erityisesti valtatie 16 molemmat suunnat? Samaa tuli aiemmin mieleen, koska näyttää siltä, että kyytiin on noustu heti pihasta, mihin päättyy baarin viimeiset kuvat ja auton suora suunta on ollut keskustasta pois.
- Etsivä Shitlock
- Christopher Lorenzo
Mutta olisiko noussut kyytiin? Nimittäin Rasmuksen puhelimenhan on sanottu viimeiseksi sijainneen Lapuahovissa ja nimenomaan tuossa sanamuodossa. Ei niin, että olisi mainittu Lapuahovin alueella, mitä pitäisin oikeampana ilmaisuna.Ghost hunting kirjoitti: Su Elo 27, 2023 5:54 pm Toivottavasti ovat tutkineet liikennekamerat jos on mahdollista, erityisesti valtatie 16 molemmat suunnat? Samaa tuli aiemmin mieleen, koska näyttää siltä, että kyytiin on noustu heti pihasta, mihin päättyy baarin viimeiset kuvat ja auton suora suunta on ollut keskustasta pois.
Kyselin aiemmin, josko täällä olisi parviälystä apua noiden kuuluvuusalueiden ja puhelimien tonkimisesta. Itselleni aika hebreaa.
Etsivä Shitlock kirjoitti: Ti Heinä 11, 2023 8:57 pm Rasmuksen puhelimestahan sanottu, että iphone ja vanha. Mutta kuinka vanha? Ja viimeinen yhteys mastoon Lapuanhovissa. Mutta tarkoitetaanko tuossa, että samalle signaalialueelle kuin missä Lapuanhovi sijaitsee. joka tietenkin laajempi kuin pelkkä Lapuanhovi.
Cellamapperissahan nuo signaalialueet on nähtävissä, mutta saisiko parviäly enemmän irti kuin mitä julkisuudessa on ollut?
-Oliko 4G vai 5G?
-Mikä operaattori?
https://www.kotiantenni.fi/news/51/4g5g ... rin-kaytto
https://www.cellmapper.net/map?MCC=244& ... nits=false
Lapuan terassivideo https://emalm.com/?v=lOXkX/