Urho takaisin palstalle!
Urho takaisin palstalle!
Tämä on vetoomus nimimerkki Urhon bannin päättämisestä ja hänen päästämisensä takaisin palstalle.
Urho, joka Muuralan muinaisella palstalla esiintyi nimimerkillä Kekkonen on paras Bodom-murhien siviiliasiantuntija. Bodom-keskustelun asiantuntemus on ollut lähes pelkästään hänen varassaan. Lähes mittamattoman, pääasiassa itse hankkimansa tietomääränsä perusteella, hän on ohjannut keskustelua oikeaan suuntaan ja oikaisuut vääriä tietoja.
Urho sai aikanaan banninsa täysin aiheesta, mutta eiköhän aika olisi jo kypsä hänen banninsa päättämiseen. Hän on tuomionsa kärsinyt. Bodom-keskustelu on huomattavan köyhää ilman hänen panostaan.
Urho takaisin palstalle!
Urho, joka Muuralan muinaisella palstalla esiintyi nimimerkillä Kekkonen on paras Bodom-murhien siviiliasiantuntija. Bodom-keskustelun asiantuntemus on ollut lähes pelkästään hänen varassaan. Lähes mittamattoman, pääasiassa itse hankkimansa tietomääränsä perusteella, hän on ohjannut keskustelua oikeaan suuntaan ja oikaisuut vääriä tietoja.
Urho sai aikanaan banninsa täysin aiheesta, mutta eiköhän aika olisi jo kypsä hänen banninsa päättämiseen. Hän on tuomionsa kärsinyt. Bodom-keskustelu on huomattavan köyhää ilman hänen panostaan.
Urho takaisin palstalle!
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Murha.infon puolitoista vuotisella kaudella on aiemmat klassiset tapaukset ehditty kaluta lähes tyhjiin. Jopa valtavasta Bodom-aineistosta on vaikea kuvitella uutta näkökulmaa löytyvän.
Urhon bodomille paluu muodostuisi siis vain sinne lähetettyjen virheellisten tietojen ja huu-haa hypoteesien oikaisemiseksi. Eli sama rooli jota paetakseen poltti sillat takanaan hankkien bännin.
Urhon bodomille paluu muodostuisi siis vain sinne lähetettyjen virheellisten tietojen ja huu-haa hypoteesien oikaisemiseksi. Eli sama rooli jota paetakseen poltti sillat takanaan hankkien bännin.
-
Peräkylän Maigret
- Javier Pena
Kannatan
Kannatan ehdotusta !
EDIT: Korjattu kirjoitusvirhe
EDIT: Korjattu kirjoitusvirhe
Viimeksi muokannut Peräkylän Maigret, Ma Elo 25, 2008 10:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Kannatan
Kyllä tämäkin mielellään lukisi Urhon kirjoituksia, joten tässä tulee nimeni listaan.
Re: Kannatan
Muiden bannattujen nikkien vapauttamisessa ei ole järkeä. Urho on kaikkien rikos-nettisaittien kantavia voimia ja ansaitsee paluunsa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Bodom ei enää oo aikoihin kiinnostanut, ei ihan jaksa noita kinaamisia lukea mutta muiden keissien takia kyllä itsekkin puollan. Mutta haluaako Urho edes takaisin palstalle?EuroJR kirjoitti:Urho saa myös minun puoltolauseeni. Bodomin sijaan/lisäksi hänellä olisi paljon annettavaa ns. klassisten tapausten kanssa.
-
Raid
Kasitaakseni yllapito ei kommentoi asiaa koska sita ei olla kasitelty. Tama taas kasittaakseni johtuu siita etta armahdusta olisi aika luonnotonta myontaa ilman hakemusta.Maza kirjoitti:Odotamme ylläpidon kommenttia asiaan.
En pysty arvioimaan paatosta jonka tuomioistuin ja yllapito tekisi jos sellainen hakemus kasittelyyn tulisi.
Mikali Urho haluaisi tulla takaisin palstalle on hanen itse oltava asian tiimoilta aloiteellinen ja hakea armahdusta.
RAID
-
Porin
Onpa outo kommentti. Ylläpidolla isot luulot???Loka kirjoitti:^Hoh hoh. Että ihan armahdusta pitää hakea. Kyllähän onkin ylläpidolla isot luulot itsestään ja palstastaan, ei voi muuta sanoa. Naurattaa -lähinnä. Urhona en alentuisi, eikä varmaan alennukaan. Mutta odotellaan.
Miksi ylläpito alkaisi palauttamaan sellaisen ihmisen kirjoitusoikeuksia joka ei ole edes hakenut niiden palauttamista?
Armahdus-termi sopii hyvin palstan teemaan. Ei se ole alentumista. Ajatteleppas itse.
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
^Niinpä niin, ei ole kai edes hakenut kirjoitusoikeuksiensa palauttamista itse, täällä muut sitä toivoo. Siitä on hieman pitkä matka armahduksen anomiseen ylläpidolta.
Pitääkö vielä polvillaankin rukoilla? Ainakin Raidin sanavalinnat on alentavia, mun mielestä. Asian voi esittää niin monella tavalla. Oisi voinut kirjoittaa niinkin, että voi ottaa yhteyttä ylläpitoon ja katsotaan mitä tehdään. Mutta ei, pitää anoa armahdusta ja sitten katsotaan päätetäänkö suuressa pyhyydessä antaa oikeuksia or not.