Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Rockyfist
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: To Kesä 08, 2023 2:13 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Rockyfist »

dippainssi kirjoitti: Ke Syys 06, 2023 9:24 am
Rockyfist kirjoitti: Ti Syys 05, 2023 12:28 am
+++++ kirjoitti: La Syys 02, 2023 9:03 pm

Kuka on Kaaro?
Dippainssin läheinen
Ei ole läheinen.

Olenko muuten aistivani että Minfossa toiset käsittelee helvetin henkseleitä hieman hienovaraisemmin, kuin muita rikollisia liivipellejä.

Samanlaisia ääliöitä ja yhteiskuntaa rapauttavia rikollisia ne ovat kuin muutkin liivijengiläiset.
Linnassa niitäkin istuu, vaikka aikoinaan pitivät suurta ääntä siitä ettei yksikään rikollinen helvetin henkseli ole linnassa. No nyt on.

Niiden nimet ovat samalla lailla vapaata riista kuten bantiitosien tai cannonboollssien.

Niin onko kellään Kaarosta parempaa tietoa?
Ehkä sinö kuvittelet?
Henkselit pitää matalampaa profiilia kuin bantiitit ja kännärit uupeesta puhumattakaan.
Siitä sun Kaalostakaan ei tiedä kukaan.
Luulin, että se on kuollut, mutta se onkin aloittanut koteloitumisen.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1116
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

Rockyfist kirjoitti: To Syys 07, 2023 12:36 am
dippainssi kirjoitti: Ke Syys 06, 2023 9:24 am
Rockyfist kirjoitti: Ti Syys 05, 2023 12:28 am

Dippainssin läheinen
Ei ole läheinen.

Olenko muuten aistivani että Minfossa toiset käsittelee helvetin henkseleitä hieman hienovaraisemmin, kuin muita rikollisia liivipellejä.

Samanlaisia ääliöitä ja yhteiskuntaa rapauttavia rikollisia ne ovat kuin muutkin liivijengiläiset.
Linnassa niitäkin istuu, vaikka aikoinaan pitivät suurta ääntä siitä ettei yksikään rikollinen helvetin henkseli ole linnassa. No nyt on.

Niiden nimet ovat samalla lailla vapaata riista kuten bantiitosien tai cannonboollssien.

Niin onko kellään Kaarosta parempaa tietoa?
Ehkä sinö kuvittelet?
Henkselit pitää matalampaa profiilia kuin bantiitit ja kännärit uupeesta puhumattakaan.
Siitä sun Kaalostakaan ei tiedä kukaan.
Eiku Kaaro.

Ja voihan se olla että kuvittelen että helvetin enkelit saa täällä parempaa kohtelua.
Allahia ei ole olemassa.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2023
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Mulla on tosi hyvä ystävä ha:n nomadi. Asuu ulkomailla. Mitenkähän jos krp tekis musta turvallisuus selvityksen niin tuliskohan mulle joku probleema?
"If you aim for a king, you better not miss"
Intiaani
Harjunpää
Viestit: 336
Liittynyt: To Kesä 01, 2023 11:35 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Intiaani »

dippainssi kirjoitti: Ke Elo 09, 2023 6:15 am

Helvetin enkelit ovat rikollinen moottoripyöräjengi. Eiköhän tälläkin palstalla siitä ole yksimielisyys.
Ei aivan. Osa väittää näiden olevan homoseksuaalinen jengi.

Mutta joo, helvetin perkele ajamassa hoodella. Olen todistanut viimeksi varmaan 10v sitten. Jos pysäköi Tuuskin varteen kesäisin, niin saattaa jonkun Bandiiton sentään bongata. Että semmosia moottorimiehiä ne on.
744P3
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Elo 25, 2020 7:22 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja 744P3 »

Dope Boy kirjoitti: To Syys 07, 2023 8:27 pm Mulla on tosi hyvä ystävä ha:n nomadi. Asuu ulkomailla. Mitenkähän jos krp tekis musta turvallisuus selvityksen niin tuliskohan mulle joku probleema?
eikös vähän aikaa sitten ollut lehdessä juttu, että joku tunsi lapsuudestaan jonkun kerhon jäseniä ja turvallisuus selvitys meni siinä peileen? en löytänyt sitä nyt
Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 980
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Dope Boy kirjoitti: To Syys 07, 2023 8:27 pm Mulla on tosi hyvä ystävä ha:n nomadi. Asuu ulkomailla. Mitenkähän jos krp tekis musta turvallisuus selvityksen niin tuliskohan mulle joku probleema?
Joo se voi olla hyvin todennäköisesti mahdollista, et turvallisuus selvityksessä tulee probleemaa.
Itsellä ystävinä jengiläisiä, firmalle olisi tullut urakka keikka erääseen ns ”kaupungin instituutioon”, firmassa kaikki kohdallaan kaikki paperityöt hoidettu ajallaan, mutta kaatui mun osalta siihen ku jr merkintä rekisterissä.
Vaikka rikoksista on aikaa toista kymmentä vuotta, enkä kuulunut silläkään hetkellä virallisesti mihinkään ns ”järjestäytyneeseenrikollisjärjestöön”.
Kyllä tollaiset asiat muistetaan ja pitkään.
Mutta toivotaan että kohdallasi ei tule ongelmia. Voimia!
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

744P3 kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 7:24 am eikös vähän aikaa sitten ollut lehdessä juttu, että joku tunsi lapsuudestaan jonkun kerhon jäseniä ja turvallisuus selvitys meni siinä peileen? en löytänyt sitä nyt
Jonkun HA jäsenen tytär haki Tampereen poliisikouluun, faijan takia diskattiin, vaikka faija tais tän takia erota kerhostakin. Eikä siinä tartte sen enempää selitellä.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Anti-Bini Laden kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 12:17 pm Joo se voi olla hyvin todennäköisesti mahdollista, et turvallisuus selvityksessä tulee probleemaa.
Itsellä ystävinä jengiläisiä, firmalle olisi tullut urakka keikka erääseen ns ”kaupungin instituutioon”, firmassa kaikki kohdallaan kaikki paperityöt hoidettu ajallaan, mutta kaatui mun osalta siihen ku jr merkintä rekisterissä.
Vaikka rikoksista on aikaa toista kymmentä vuotta, enkä kuulunut silläkään hetkellä virallisesti mihinkään ns ”järjestäytyneeseenrikollisjärjestöön”.
Kyllä tollaiset asiat muistetaan ja pitkään.
No tää selittää miks työmailla ei paljoa manneja näy :)
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Jari Linna
Harjunpää
Viestit: 320
Liittynyt: Pe Syys 29, 2017 2:11 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Jari Linna »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 3:39 pm
744P3 kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 7:24 am eikös vähän aikaa sitten ollut lehdessä juttu, että joku tunsi lapsuudestaan jonkun kerhon jäseniä ja turvallisuus selvitys meni siinä peileen? en löytänyt sitä nyt
Jonkun HA jäsenen tytär haki Tampereen poliisikouluun, faijan takia diskattiin, vaikka faija tais tän takia erota kerhostakin. Eikä siinä tartte sen enempää selitellä.
No ei ole kyseinen venkula eronnut kerhosta ja aivan oikea päätös oli evätä pääsy poliisikouluun tältä tyttäreltä. Kyseessä on ihminen, joka on kasvanut aikuiseksi naiseksi rikollisen isän myötävaikutuksen alaisena. On myös useasti vieraillut Helvetin enkeleiden juhlissa ja kerhotalolla. Olisiko se oikein, että poliisi viettäisi vapaa-aikaansa rikollisten ympäröimänä? Vaikka ei tätä
enää poliisina tekisi, niin jokainen voi miettiä asettaisiko hän tosipaikan tullen isänsä vai Suomen lakipykälät ensiksi.
Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2023
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

Anti-Bini Laden kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 12:17 pm
Dope Boy kirjoitti: To Syys 07, 2023 8:27 pm Mulla on tosi hyvä ystävä ha:n nomadi. Asuu ulkomailla. Mitenkähän jos krp tekis musta turvallisuus selvityksen niin tuliskohan mulle joku probleema?
Joo se voi olla hyvin todennäköisesti mahdollista, et turvallisuus selvityksessä tulee probleemaa.
Itsellä ystävinä jengiläisiä, firmalle olisi tullut urakka keikka erääseen ns ”kaupungin instituutioon”, firmassa kaikki kohdallaan kaikki paperityöt hoidettu ajallaan, mutta kaatui mun osalta siihen ku jr merkintä rekisterissä.
Vaikka rikoksista on aikaa toista kymmentä vuotta, enkä kuulunut silläkään hetkellä virallisesti mihinkään ns ”järjestäytyneeseenrikollisjärjestöön”.
Kyllä tollaiset asiat muistetaan ja pitkään.
Mutta toivotaan että kohdallasi ei tule ongelmia. Voimia!
Kiitos! Eli viranomaiset päättää nuo jr merkinnät ilman että edes kysyvät kohdehenkilöltä itseltään mitään?
"If you aim for a king, you better not miss"
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2036
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Jari Linna kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 4:08 pm No ei ole kyseinen venkula eronnut kerhosta ja aivan oikea päätös oli evätä pääsy poliisikouluun tältä tyttäreltä. Kyseessä on ihminen, joka on kasvanut aikuiseksi naiseksi rikollisen isän myötävaikutuksen alaisena. On myös useasti vieraillut Helvetin enkeleiden juhlissa ja kerhotalolla. Olisiko se oikein, että poliisi viettäisi vapaa-aikaansa rikollisten ympäröimänä? Vaikka ei tätä
enää poliisina tekisi, niin jokainen voi miettiä asettaisiko hän tosipaikan tullen isänsä vai Suomen lakipykälät ensiksi.
oikea päätös minunkin mielestäni.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 5:54 pm
Jari Linna kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 4:08 pm No ei ole kyseinen venkula eronnut kerhosta ja aivan oikea päätös oli evätä pääsy poliisikouluun tältä tyttäreltä. Kyseessä on ihminen, joka on kasvanut aikuiseksi naiseksi rikollisen isän myötävaikutuksen alaisena. On myös useasti vieraillut Helvetin enkeleiden juhlissa ja kerhotalolla. Olisiko se oikein, että poliisi viettäisi vapaa-aikaansa rikollisten ympäröimänä? Vaikka ei tätä
enää poliisina tekisi, niin jokainen voi miettiä asettaisiko hän tosipaikan tullen isänsä vai Suomen lakipykälät ensiksi.
oikea päätös minunkin mielestäni.
Olen täysin vastakkaista mieltä.

Kukaan ei ole vastuussa edeltävien sukupolvien teoista millään vitun verukkeella! Syy miksi jälkikasvua ei päästetty poliisikouluun on se, että siellä pelätään asioiden paljastumista, lähinnä sitä, että lähes kaikki on suurta sirkusta, valetta, sekä yksittäisten poliitikojen ja hyväveli verkostojen kateutta, koston halua ja oman-edun tavoittelua (määrärahojen pummimista sen oman norsunluutornin voimistuttamiseksi).

Nyt ei muuta kuin perse penkkiin ja oikeustieteelliseen ja sieltä suoraan ylempiin poliisivirkoihin ja laittamaan rivikomissaariot ja muut paskeet ruotuun!
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
Sienisalaatti
Axel Foley
Viestit: 2006
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

Dope Boy kirjoitti: To Syys 07, 2023 8:27 pm Mulla on tosi hyvä ystävä ha:n nomadi. Asuu ulkomailla. Mitenkähän jos krp tekis musta turvallisuus selvityksen niin tuliskohan mulle joku probleema?
744P3 kirjoitti: Pe Syys 08, 2023 7:24 am
Dope Boy kirjoitti: To Syys 07, 2023 8:27 pm Mulla on tosi hyvä ystävä ha:n nomadi. Asuu ulkomailla. Mitenkähän jos krp tekis musta turvallisuus selvityksen niin tuliskohan mulle joku probleema?
eikös vähän aikaa sitten ollut lehdessä juttu, että joku tunsi lapsuudestaan jonkun kerhon jäseniä ja turvallisuus selvitys meni siinä peileen? en löytänyt sitä nyt
Sehän riippuu tasan siitä mitä tehtävää varten se turvallisuusselvitys tehdään :D
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
dippainssi
Theo Kojak
Viestit: 1116
Liittynyt: La Kesä 20, 2020 8:05 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja dippainssi »

En menisi kaveeraaman rikollisjärjestöön kuuluvan kanssa, se saattaa hyvinkin kostautua esimerkiksi tuollaisessa turvallisuustutkimuksessa.

Ja jos joku lapsuuden kaveri on ajautunut noihin hommiin, niin voisi hänelle vähän järkeä puhua.
Allahia ei ole olemassa.
El Pajarito
Frank Drebin
Viestit: 392
Liittynyt: Pe Tammi 26, 2018 1:58 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

Dope Boy kirjoitti: To Syys 07, 2023 8:27 pm Mulla on tosi hyvä ystävä ha:n nomadi. Asuu ulkomailla. Mitenkähän jos krp tekis musta turvallisuus selvityksen niin tuliskohan mulle joku probleema?
Riippuu pitkälti siitä miten läheinen ystävä on kyseessä, eli miten paljon häntä tapailet ja vietät hänen kanssaan aikaa - ennen kaikkea siitä miten usein käyt kerhotalolla. Jos poliisi suorittaa tarkkailua ja bongaa esim. autosi rekisterinumeron kerholla vieraillessasi, saatat päätyä johonkin rekisteriin. Sama jos seurantaa kohdistetaan suoraan kaveriisi ja vietät hänen kanssaan aikaa samalla kun hän on tarkkailussa.

Toisaalta, ei poliisit jatkuvasti kerhotiloja väijy ja aika (anti)sankari saa ystäväsi olla jos hänellä joka visiitillä olisi poliisit perässä.

Summasummarum: aika läheisesti saat kerhon kanssa veljeillä tai pitää olla huono tuuri jos tuolla selvityksesi ryssit… Mahdollista se kuitenkin on. Esimerkkinä se kaupungin virkamies, joka uteliaisuudestaan pyöräili katsomaan hattujen tallilla olleita isoja bileitä ja poliisi pysäytti hänet ja otti nimen ylös. Viikon-parin päästä kovanonnen virkamiehen aseluvat peruutettiin ja aseetkin haettiin parempaan talteen.


Vielä toiseen asiaan, eli siihen poliisikouluun päässeeseen tyttöön, jonka opiskelupaikka peruttiin isän HA-jäsenyyden takia. Kyllä poliisikoululla on oikeus valita oppilasaineksensa miten haluavat, eikä siitä auta paljon valittaa. Paska mäihä mimmillä.

Täällä kommentit tosin vähän liian kulmikkaita. Onko tytön isä kriminaali vai baikkeri - sitä me emme tiedä. Palstan öyhöttäjistä huolimatta on selvää että niitä pelkkiä baikkereitakin mahtuu joukkoon iso liuta. Mimmi itse oli käynyt koulut kunnialla ja intin/RUK:n siihen päälle tähdätessään kohti unelmaansa, eli poliisikoulua. Varmasti harmittaa. Ja kyllä minä muistaakseni luin lehdestä että isä olisi eronnut kerhosta, mutta siinä vaiheessa oli jo liian myöhäistä.
Vastaa Viestiin