Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Elinkautiseenmahtuu
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Loka 06, 2023 10:15 pm

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Elinkautiseenmahtuu »

Kosti kirjoitti: Ma Loka 09, 2023 7:05 pm ^Mitkä helvetin tekijät? Lähinnä idiootit lässyttää tota Äässän rääpälettä puolustellen.
Nytkin jätkä höpisee täällä itekseen. Menikö sulla vähän tunteisiin? 😄

Kysyin jo aikasemmin, mikä on suhteesi tohon Äässään, kun sitä niin suuna ja päänä täällä puolustelet, mutta et vastannut. Kovasti ainakin yrität antaa itsestäsi kuvaa jonain rikollispiirien asiantuntijana.
Tosin omat kokemukset rikollispiireistä sijoittuvat niinkin kauas kuin ysärin alkupuolelle, mutta tuskin se meno on ainakaan parempaan suuntaan muuttunut. Samaa rääpälemäistä paskaa, ei Hollywoodia, ei edes Melvillen Pariisia, ikävä kyllä.

Aa unohdin varmaan, oon siis niiden tuttu, tai Amandan tunnen paremmin mut molemmat on tavallaan mun lähipiirissä.

En mä esitä mitään asiantuntijaa, vituttaa vaan kaikki se paska mitä tosta jauhetaan. Esim. Amandan elämä on oikeastaan pilalla kokonaan vaikka se on siviili, ässä taas saa sitä huomiota mitä on varmaan halunnut. Ei rikollisen elämä oo mitään juhlaa, tarpeeks kauan kun sitä räpellystä seuraa niin aika alakuloinen olo tulee
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8303
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Elinkautiseenmahtuu kirjoitti: Ti Loka 10, 2023 1:48 amAa unohdin varmaan, oon siis niiden tuttu, tai Amandan tunnen paremmin mut molemmat on tavallaan mun lähipiirissä.

En mä esitä mitään asiantuntijaa, vituttaa vaan kaikki se paska mitä tosta jauhetaan. Esim. Amandan elämä on oikeastaan pilalla kokonaan vaikka se on siviili, ässä taas saa sitä huomiota mitä on varmaan halunnut. Ei rikollisen elämä oo mitään juhlaa, tarpeeks kauan kun sitä räpellystä seuraa niin aika alakuloinen olo tulee
Ai että, Amandako on siviili. No onkos nää muut sitten kersantteja, vääpeleitä, luutnantteja, kapteenija, majureja, everstejä vai peräti kenraaleja kun eivät ilmeisesti ole siviilejä. Varmaan niillä sitten sellainen sotilaallinen kerho.
Onko tää Amanda sitten koko armeijan tallihoro?
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin. :mrgreen:
Elinkautiseenmahtuu
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Loka 06, 2023 10:15 pm

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Elinkautiseenmahtuu »

kakkosurpo kirjoitti: Ti Loka 10, 2023 9:05 am
Elinkautiseenmahtuu kirjoitti: Ti Loka 10, 2023 1:48 amAa unohdin varmaan, oon siis niiden tuttu, tai Amandan tunnen paremmin mut molemmat on tavallaan mun lähipiirissä.

En mä esitä mitään asiantuntijaa, vituttaa vaan kaikki se paska mitä tosta jauhetaan. Esim. Amandan elämä on oikeastaan pilalla kokonaan vaikka se on siviili, ässä taas saa sitä huomiota mitä on varmaan halunnut. Ei rikollisen elämä oo mitään juhlaa, tarpeeks kauan kun sitä räpellystä seuraa niin aika alakuloinen olo tulee
Ai että, Amandako on siviili. No onkos nää muut sitten kersantteja, vääpeleitä, luutnantteja, kapteenija, majureja, everstejä vai peräti kenraaleja kun eivät ilmeisesti ole siviilejä. Varmaan niillä sitten sellainen sotilaallinen kerho.
Onko tää Amanda sitten koko armeijan tallihoro?

No sepäs tuli ärinällä. Muut on ihan ammattirikollisia ja rikollisia, ei siinä oo sen kummempaa jakoa kuin siviili ja rikollinen. Se on vaan tapa kertoa et joku voi olla just vaikka vaimo ja siksi pyörii siinä maailmassa muttei itse tee rikoksia ja käy vaikka ihan päivätöissä

Amanda on saken vaimo ja olipas kiva kuvaus sulla hänestä 😅
Niillä oli sopimus et Amanda hoitaa normaalin maailman asiat, laskut, viralliset asiat, himan yms. Ja Sakke hoitaa oman maailmansa asiat. Amanda tai sanoakin rosiksessa et jenkkien armeijan tyyliin ”don’t ask don’t tell”, ja se toimi pitkään aika hyvin mun ymmärtääkseni.

Se että Iina selittää et Amanda ois joku osallinen on muuttunu joka kerta kun se avaa suunsa. Kun amanda on ainoa jolla on rahaa ja vois saada korvauksia niin kummasti sen osuus on kasvanut joka kerta huomattavasti 😂 se esittää surevaa leskeä kun vetää subua ja peukkua hihaan, potkaisee pelkääjäsermiä kun noi pääs vapaalle vastaamaan, soittelee Amandan faijalle ja vainoaa amandaa. Muija entinen velanperijä joka on viiltänyt naisen naaman kokonaan auki. Ja sit hän on se jota pitäis suojella
jukkakuusysi6
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Loka 10, 2023 11:21 am

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja jukkakuusysi6 »

Hei :) Kertokaapa ihmeessä miten kenen toimesta Amanda neidin elämä on pilalla?
Nyt olisi AK aika katsoa peiliin.Hän on ihan itse pilannut elämänsä sillä että ihailee rikollismaailmaa ja vetää kamaa päivät pitkät.Luopui jopa lapsistaan tuon elämäntyylin vuosi.Syntyi etuoikeutettuun asemaan "helppoelämä".On niiiin rikas ja koulutettu mutta tyhmä kun saapas.Onko hänellä tänä päivänä ystäviä ilman rahaa.Rinnalla pyörii perseaukisia narkomaaneja,joita hän kotonaan kestitsee ihan lettu kestejä myöden.
Ässä joutui vankilaan koska puolusti vaimoaan ja kiitoksena siitä piikki ja haarat on auki lehtisaaressa.Niin miettikää uudestaan kuka on kaiken pahan alku ja juuri.
jukkakuusysi6
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Loka 10, 2023 11:21 am

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja jukkakuusysi6 »

Toivon AK että luet keskustelua.Sulla on vielä mahdollisuus päästä täistä kaikesta eroon.Miten tuo elämä menee sun rakkaiden lasten eteen,joita et ole aikoihin tavannut.Miten pohjalla voit olla ette valvottuun tapaamiseenkaan pääse selvinpäin.Olet sisältäsi ujo pyöreä kerma perseinen tyttö joka kokaiinin voimalla muuttunut muka cooliksi itsevarmaksi,ihan sivukaljua myöden.Sinä raasu yrität asettua rikollismaailmaan,etkä ymmärrä että kaikki ympärilläsi käyttää rahojasi hyväksi ei mitään muuta.Etkö tosiaan muista perhettäsi ja niitä vanhoja ystäviäsi?He hyväksyivät sinut ihan sinä kuka olet,kun nyt yrität olla joku rikollisliigan pomon vaimo.Kaikki ne nauraa sulle,se on totuus.Ei ne olis sun kans ilman että maksat koko porukan lystin.Miksi julistat koulutustasi ja älykkyyttäsi vaikka tekosi kertoo miten yksinkertainen polkupyörä/lypsylehmä olet.
Kosti
Hetty Wainthropp
Viestit: 482
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2023 3:04 am

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Elinkautiseenmahtuu kirjoitti: Ti Loka 10, 2023 1:48 am Aa unohdin varmaan, oon siis niiden tuttu, tai Amandan tunnen paremmin mut molemmat on tavallaan mun lähipiirissä.
Kiitos vastauksesta.
Elinkautiseenmahtuu kirjoitti: Ti Loka 10, 2023 1:48 am Ei rikollisen elämä oo mitään juhlaa, tarpeeks kauan kun sitä räpellystä seuraa niin aika alakuloinen olo tulee
Tästä tasan samaa mieltä. Älä nyt itse ainakaan jää sellasen touhun liepeille pyörimään, vaikka mikä mä oon ketään neuvomaan.
Yks tärkee juttu mun mielestä on, että jollakin tasolla ymmärtää, että toisenlainenkin elämä on mahdollista. Siitä se saattaa lähteä, mutta ei se
väkisin lähde, eli jos ei itse halua.
Eih bennek, eih blavek
jukkakuusysi6
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Loka 10, 2023 11:21 am

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja jukkakuusysi6 »

Toivon että ymmärrätte ettei AK ole uhri.Hänen vuoksi Kalle ammuttiin,jonka vuoksi Iina jäi surevaksi leskeksi ja muistaa joka päivä menetyksensä.
Ässä menetti vapauden kun suojeli teatraalista vaimoaan Kallelta.Ketkä Kallen tuntee,hän on leppoinen heppu.
Elinkautiseenmahtuu
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Loka 06, 2023 10:15 pm

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Elinkautiseenmahtuu »

jukkakuusysi6 kirjoitti: Ti Loka 10, 2023 11:48 am Hei :) Kertokaapa ihmeessä miten kenen toimesta Amanda neidin elämä on pilalla?
Nyt olisi AK aika katsoa peiliin.Hän on ihan itse pilannut elämänsä sillä että ihailee rikollismaailmaa ja vetää kamaa päivät pitkät.Luopui jopa lapsistaan tuon elämäntyylin vuosi.Syntyi etuoikeutettuun asemaan "helppoelämä".On niiiin rikas ja koulutettu mutta tyhmä kun saapas.Onko hänellä tänä päivänä ystäviä ilman rahaa.Rinnalla pyörii perseaukisia narkomaaneja,joita hän kotonaan kestitsee ihan lettu kestejä myöden.
Ässä joutui vankilaan koska puolusti vaimoaan ja kiitoksena siitä piikki ja haarat on auki lehtisaaressa.Niin miettikää uudestaan kuka on kaiken pahan alku ja juuri.
Se on addikti, entinen alkoholisti ja lapsiasiat meni vituiksi dokaamisen aikana. Sit se sai haimatulehduksen ja joutui lopettamaan dokaamisen, onneksi! Mut sit se tapas itseasiassa AA:ssa sellaisen jännämiehen ja alkoi pyöriä sen kanssa. Äijä retkahti muistaakseni ihan piikkiin asti ja sit tipahti amanda. Sehän oli AA:n avulla muistaakseni about vuoden streitti. No sit vaihtui brenkku keulaan ja jokainen uusi mies vaan entistä syvemmällä siinä maailmassa ja hienostihan se sit meni. Se on kyl aina ollut itsevarma ja fiksu kaikessa muussa paitsi miehissä, niistä se jotenkin AINA onnistuu valitsemaan ne jotka on just käveleviä red flageja... :roll: Joo se on kermaperse ja välillä ihan pihalla normaalien ihmisten ongelmista, mut se ei esim. halunnut koskaan perheyrityjkseen töihin vaan halusi oman uran ettei päästä sanomaan et iskän suojatyöpaikka. ´Ja sillähän oli tosi kova ura, kunnes sit jäi hoitovapaalle, otti eron ja pikkuhiljaa deittauilu ja alkoholi hiipi takaisin. Se oli lasten syntymien aikaan joku 4 vuotta kokonaan juomatta.

Mut kluulis et jokainen tietää et sit kun addiktio pääsee siihen asteeseen niin se vie ja addikti on matkustaja. Siinä jää kaikki addiktiolle kakkoseksi vaikka ihminen kuinka yrittäisi muuta. On ollut ihan hirveää seurata sivusta sitä katkojen ja hoitojen määrää kun se tosissaan yritti mutta aina tipahti.

Ja jep, sit ne saken sinne tuomat iilimadot vois ampua kokonaan, muija täys alkkis ja ihan tutkalla niin tili tyhjenee aika nopeasti. Kun pankilta tuli kyselyjä pankkitapahtumista et epäillään vähän kaikenlaista, niin vankilan jälkeen pää selkeänä se vaan itki kun täytti niitä, kun näki mitä sille on tehty. hirveitä nostoja ja tuhansien siirtoja ties minne jne.. Sekin oli sydäntäsärkevää seurattavaa.

Amanda on fiksu tyttö, mut se on addikti/alkoholisti ja rakastuu aina vääriin miehiin, ja sit käy nöin
Elinkautiseenmahtuu
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Loka 06, 2023 10:15 pm

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Elinkautiseenmahtuu »

jukkakuusysi6 kirjoitti: Ti Loka 10, 2023 11:48 am Ässä joutui vankilaan koska puolusti vaimoaan ja kiitoksena siitä piikki ja haarat on auki lehtisaaressa.Niin miettikää uudestaan kuka on kaiken pahan alku ja juuri.
Ja mikä tää *piikki ja haarat auki* homma oikein on? En oo kyl itse tietoinen tollaisesta niin olis tosi hyvä tietää et mitä siellä tapahtuu et pitääkö tehdä jotain

Lainaus korjattu
-NILS-
jukkakuusysi6
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Loka 10, 2023 11:21 am

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja jukkakuusysi6 »

Eli AK saa nyt kaiken anteeksi kun on addikti?Ei se näin mene että toisille voi sen varjolla tehdä mitä haluaa.Kohtalonsa lypsylehmä narkomaanina hän on ansainnut hahha.Hän mielestäsi älykäs?Miten älykkyys näkynyt nämä viimevuodet hänen teoissaan?Kaman veto,itsensä jakaminen ja loisten ylläpito jatkuu.Hän oli tutkintavankeuden jälkeen selvinpäin,olisi voinut valita rahoillaan maailman hienoimman ja kalliimman hoidon mut mitä valitsi??Leikin alamaailman pikku wannebe koviksena.Hän valitsi itse.Tämä uhrin viitan pitäminenkin kertoo miten tyhmä on.
Isin pikku prinsessa.
Elinkautiseenmahtuu
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Loka 06, 2023 10:15 pm

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Elinkautiseenmahtuu »

jukkakuusysi6 kirjoitti: Ti Loka 10, 2023 12:32 pm Eli AK saa nyt kaiken anteeksi kun on addikti?Ei se näin mene että toisille voi sen varjolla tehdä mitä haluaa.Kohtalonsa lypsylehmä narkomaanina hän on ansainnut hahha.Hän mielestäsi älykäs?Miten älykkyys näkynyt nämä viimevuodet hänen teoissaan?Kaman veto,itsensä jakaminen ja loisten ylläpito jatkuu.Hän oli tutkintavankeuden jälkeen selvinpäin,olisi voinut valita rahoillaan maailman hienoimman ja kalliimman hoidon mut mitä valitsi??Leikin alamaailman pikku wannebe koviksena.Hän valitsi itse.Tämä uhrin viitan pitäminenkin kertoo miten tyhmä on.
Isin pikku prinsessa.

Ja mihin perustuu sun tietämys et se leikkis jotain lelugangsteria, ois piikki auki ja haaratkin vielä 😅
jukkakuusysi6
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Loka 10, 2023 11:21 am

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja jukkakuusysi6 »

Olen ollut käymässä sielä sen jälkeen kun ässä lusimas,ystäväni kavereita/tuttuja kumpikin.
Muija yritti pokata muakin vaikka tein selväksi että olen avioliitossa.Ystävä sit kertonut paljon kaikkee mitä sielä nähnyt.
Elinkautiseenmahtuu
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Loka 06, 2023 10:15 pm

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Elinkautiseenmahtuu »

jukkakuusysi6 kirjoitti: To Loka 12, 2023 9:48 am Olen ollut käymässä sielä sen jälkeen kun ässä lusimas,ystäväni kavereita/tuttuja kumpikin.
Muija yritti pokata muakin vaikka tein selväksi että olen avioliitossa.Ystävä sit kertonut paljon kaikkee mitä sielä nähnyt.
Uuu juicy, tälläinen on mennyt mun korvien ohi! No mitä kaikkea se on sit siellä nähny?? Ei tarvii paljon telkkaria kattella kun tätä telenovelaa seuraa
jukkakuusysi6
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ti Loka 10, 2023 11:21 am

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja jukkakuusysi6 »

En halua jakaa kaikkea tietoa ihmisistä tänne.Näin aviomiehena itseä säälittää Ace joka linnassa tuskin tietää Vaimonsa "antelijaisuudesta"
Muakin yritti pokaa kyl huolella vaikka näytin sormusta et nyt ei valitettavasti onnistu,vaimo lapsineen kotona.Sit yritti tarjota kakkee ehkä sen toivossa jos mieli muuttuis?Jotenkin olo että yrittää saada kaiken rahan avulla.Käy sääliksi kun ajautunut alamaailmaan ja hakee selväksi hyväksyntää rahan avulla et "ollaanko kaverit".
Hän ei kuitenkaan ole tämän tarinan uhri se on selvää.
Elinkautiseenmahtuu
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Loka 06, 2023 10:15 pm

Re: Henkirikos Helsingin Lehtisaaressa 14.4.2023 - lähes 11 vuoden tuomio taposta

Viesti Kirjoittaja Elinkautiseenmahtuu »

jukkakuusysi6 kirjoitti: To Loka 12, 2023 7:22 pm En halua jakaa kaikkea tietoa ihmisistä tänne.Näin aviomiehena itseä säälittää Ace joka linnassa tuskin tietää Vaimonsa "antelijaisuudesta"
Muakin yritti pokaa kyl huolella vaikka näytin sormusta et nyt ei valitettavasti onnistu,vaimo lapsineen kotona.Sit yritti tarjota kakkee ehkä sen toivossa jos mieli muuttuis?Jotenkin olo että yrittää saada kaiken rahan avulla.Käy sääliksi kun ajautunut alamaailmaan ja hakee selväksi hyväksyntää rahan avulla et "ollaanko kaverit".
Hän ei kuitenkaan ole tämän tarinan uhri se on selvää.
Aika jännä, vinkkasin amandalle et käy vähän lukemassa sun juttuja. Se luki näitä ääneen sakelle tänään puhelimessa ja molemmat vaan nauroi. Eivät kumpikaan kuulemma keksineet yhtään yhteistä kaveria joka olisi käynyt niillä jonkun oman NAIMISISSA olevan kaverin kanssa. Sinne ei ihan vaan pamahda kaverin kavereita, aika tarkkaan ne kattoo et kuka menee ja miksi, ootsä ihan täys NAIMISISSA oleva ääliö.

Kuinka tyhjä elämä sulla pitää olla että keksit toisten tragediaan vielä lisää ikäviä asioita. Kuka tässä on sairas…
Vastaa Viestiin