Mielestänne menestynein sarjamurhaaja?
Mielestänne menestynein sarjamurhaaja?
Mielestänne menestynein sarjamurhaaja?Kuka on se joka ei jäänyt kiinni ja jatkoi murhia pisimmän aikaa?Ihailetteko ketään sarjamurhaajaa?
-
combat18
- Martin Beck
Zodiac Killeri, en nyt varsinaisesti ihaile mutta jotain hienoa siinä on!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

Re: Mielestänne menestynein sarjamurhaaja?
Voisiko joku määrittää minulle "menestyneimmän", vai onko kriteerit nuo "Ei jäänyt kiinni", "jatkoi pisimpään"? Jos kriteerit on nuo, niin luulisi nyt ainakin oikeasti asiasta kiinnostuneiden tietävän, ketkä tunnetut sarjamurhaajat ovat vieläkin vapaana.
Ihailuun. En ihaile ketään sarjamurhaajaa, enkä tule koskaan ihailemaan. He kyllä kiehtovat minua ja olen lueskellut ja katsellut monista dokumentteja ja kyllä, edelleenkin yritän ymmärtää "miksi".
Ihailuun. En ihaile ketään sarjamurhaajaa, enkä tule koskaan ihailemaan. He kyllä kiehtovat minua ja olen lueskellut ja katsellut monista dokumentteja ja kyllä, edelleenkin yritän ymmärtää "miksi".
Eihän tuo menestyminen ole mielipidekysymys? Eikös menestynein ole kiistatta se, joka on tappanut eniten eikä ole jäänyt kiinni tai on sinnitellyt pisimmän ajan jäämättä kiinni?
Mikäli sarjamurhaajien fanittamisesta puhutaan, omakin suosikkini on Ripperi, on jostain syystä kiehtonut lapsesta saakka ilman mitään sen kummempaa syytä. Ylipäätään minua kiehtovat eniten tapaukset, joiden ympärille on saatu rakennettua kaikennäköistä mystistä spekulointia ja juttua toisensa perään kuitenkin niin, ettei tekijää ole pystytty varmuudella selvittämään.
Mikäli sarjamurhaajien fanittamisesta puhutaan, omakin suosikkini on Ripperi, on jostain syystä kiehtonut lapsesta saakka ilman mitään sen kummempaa syytä. Ylipäätään minua kiehtovat eniten tapaukset, joiden ympärille on saatu rakennettua kaikennäköistä mystistä spekulointia ja juttua toisensa perään kuitenkin niin, ettei tekijää ole pystytty varmuudella selvittämään.
-
Kotipeikko
- Remington Steele