Mies surmasi miesystävänsä Tampereen Pispalassa 26.10.2023 - elinkautinen murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Nopee227
Alokas

Re: Mies surmasi miesystävänsä Tampereen Pispalassa 26.10.2023 - tutkitaan murhana

Viesti Kirjoittaja Nopee227 »

Knobster kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 11:57 am
olankohaus kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 11:39 am Voi olla myös paise, mutta miksi piikittää kaulaan, koska muuallakin on suonia ja ilmeisen ulkonäöstä tarkka ihminen kyseessä?
Koska muualta ovat suonet menneet "tukkoon" ja rustoutuneet paskaksi. Nistit piikittävät myös perseeseen. Mutta en oikein usko että nuin nuorella näin olisi. Ja mitä puukotteluun tulee niin siitä tulee kyllä paljon pahempaa jälkeä jos ei ole vain hieman kutiteltu.

Tiesin Miikon ja hän kertoi mulle, että jälki oli tullut saksilla lyömisestä.
Nopee227
Alokas

Re: Mies surmasi miesystävänsä Tampereen Pispalassa 26.10.2023 - tutkitaan murhana

Millavaan kirjoitti: La Loka 28, 2023 7:27 pm Mun aivot on nyrjähtäny jo pahemman kerran kun en saa tota sateenkaarihommaa sopimaan tähän. Vai siis onko ne muka ollu homoja oikeesti?
Seurustelevat on/off suhteessa 1,5 vuotta ja olivat olleet kihloissakin.
Tekijä ilmoitti eroavansa uhrista viikko ennen tapahtumaa ja sanoi että jos jatkavat seurustelua niin jompi kumpi vielä tappaa toisensa....
Nopee227
Alokas

Pyöveli kirjoitti: Ma Loka 30, 2023 9:38 pm
Millavaan kirjoitti: Ma Loka 30, 2023 9:20 pm Voi voi. Varmaa saanut turpaansa vähän väliä tää miiko.. ja tosiaan jo kerran puukostakin kun selvä reikä kaulassa.
btw… Aikaisempi jälki kaulassa (reikä) ei ole tullut puukosta, vaan on jokin, todennäköisesti räjähtänyt paise, josta kehittynyt fisteli ja vuotanut mädät pihalle. Paranemis vaiheessa näytti hyvin jo olevan ja reikä oli epäsymmetrinen pinnoiltaan. Amen.
Ei ole räjähtänyt paise vaan kaulaan lyöty saksilla. Miiko kertoi siitä mulle mut en muista kuka häntä oli lyönyt.
Crazy Horse
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Crazy Horse »

Ei varmaankaan liity mihinkään, mutta kiinnitti huomion, että Miikon sivuilla (face) paljon yhteiskuvia pariskunnasta, mutta Tonin sivuilta en löytänyt minkäänlaista viittausta Miikoon. Onkohan T poistanut kuvat ennen kiinniottoa, vai onko sellaisia hänellä koskaan ollutkaan?
TheFirstFate1
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja TheFirstFate1 »

Itse kävin uhrin kanssa treffeillä jokunen vuosi sitten, mutta en kelvannut, koska hänen mielestään en ollut tarpeeksi raju... Olin liian turvallinen ja en aiheuttanut hänessä minkäänlaisia väristyksiä, no kukin tavallaan... Jos adrenaliini junkie on, niin kyllähän omaa miestä kuuluukin vähän pelätä...
No onneksi päätyi lopulta suhteeseen joka vei hengen 💁🏻‍♂️
Tekijää ikinä tavannut, mutta facessa meillä on kuitenkin yhteisiä kavereita...
Mikäs pahan tappais...?
-Martta-
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja -Martta- »

TheFirstFate1 kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 12:39 pm Itse kävin uhrin kanssa treffeillä jokunen vuosi sitten, mutta en kelvannut, koska hänen mielestään en ollut tarpeeksi raju... Olin liian turvallinen ja en aiheuttanut hänessä minkäänlaisia väristyksiä, no kukin tavallaan... Jos adrenaliini junkie on, niin kyllähän omaa miestä kuuluukin vähän pelätä...
No onneksi päätyi lopulta suhteeseen joka vei hengen 💁🏻‍♂️
Tekijää ikinä tavannut, mutta facessa meillä on kuitenkin yhteisiä kavereita...
Näitä juttuja lukiessa käynyt tämä mielessä. Varsinkin kun uhri tuntuu suorastaan esittelevän vammojaan. Fetissi.
Kukin saa ansionsa mukaan, niin muista... sinäkin saat... Älä väitä, ettet olisi ansainnut ;)
Kalinka Holmes
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kalinka Holmes »

Crazy Horse kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 12:35 pm Ei varmaankaan liity mihinkään, mutta kiinnitti huomion, että Miikon sivuilla (face) paljon yhteiskuvia pariskunnasta, mutta Tonin sivuilta en löytänyt minkäänlaista viittausta Miikoon. Onkohan T poistanut kuvat ennen kiinniottoa, vai onko sellaisia hänellä koskaan ollutkaan?
Tekijän instassa on parisuhdekuvia. Voi olla, että tekijällä on useampia facebook-tilejäkin. Sekä uhrin facen parikuvissa että instassa Tonin kehonkieli on kyllä omistushaluinen ja omiva, kaikissa vanginnut uhrin käsivarsillaan.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Järppä90 kirjoitti: Ma Loka 30, 2023 3:11 am Nauha ry taitaa olla parempi ja hyvämaineisempi toimija mitä oon kuullut. Olivat asunnottomien yöhönkin osallistuneet. Muistelen, että joku Nauhan asukas (Tatu?) surmasi taannoin nuoren naisen jonka oli Hällässä tavannut, mutta eihän näitä voi täysin välttää tämmösiä tekoja ikävä kyllä näissä tukiasunnoissakaan
Eikö se ollut miesnainen kuitenkin? Eli ei sellainen nainen, joka naiseksi yleisesti ottaen käsitetään?
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
nalliKallio
Susikoski

Viesti Kirjoittaja nalliKallio »

Olin liian turvallinen ja en aiheuttanut hänessä minkäänlaisia väristyksiä
Jos tämä pitää paikkaansa, niin sittenhän uhri kuoli onnellisena, sillä mikään ei värisytä niin kuin rehti kuoleman pelko.
Sipi
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Millavaan kirjoitti: Su Loka 29, 2023 11:12 pm
Kävin kyllä töissä silloinkin. Ja vielä tänäkin päivänä kun meen lääkäriin, ne yrittää taivutella mua muuttamaan tukiasuntoon. En tajua miksi.
Tämä on kyllä erikoinen lausunto. Olen 45-vuotias, eikä minua ole koskaan elämässäni yritetty taivutella asumaan tukiasunnossa. En tajua miksi.
Haista Kaavittu
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Haista Kaavittu »

Millavaan kirjoitti: Su Loka 29, 2023 10:32 pm Yritin monet kerrat sanoa henkilökunnalle että siellä tehdään huumekauppaa ja käytetään huumeita mutta ei niitä kiinnosta. Ei tarvi ihmetellä miks tunnen nistejä kun laitetaan asuun niiden kanssa.
Millavaan kirjoitti: Ma Loka 30, 2023 1:06 am Se oli -21 huhtikuu kun siellä sen hetken asuin ja toi Toni siloin siellä satavarmaan asui koska halusin jotenkin tutustua niin keksin että kysyn tietääkö hän missä lääkkeitä voi myydä. Hän sit kysy että mitä sulla olis ja kerroin niin hän sano että voi ostaa ne kaikki.
Valita huumekaupoista ja tee itse huumekauppoja :D melkone epeli olet.

En kyllä hetkeen ole hintimmän näkösiä nähnytkään. Miten noista muka ei näe että ovat homoja?
Tämä paikka on täynnä idiootteja!
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Järppä90 kirjoitti: Ma Loka 30, 2023 3:11 am Nauha ry taitaa olla parempi ja hyvämaineisempi toimija mitä oon kuullut. Olivat asunnottomien yöhönkin osallistuneet. Muistelen, että joku Nauhan asukas (Tatu?) surmasi taannoin nuoren naisen jonka oli Hällässä tavannut, mutta eihän näitä voi täysin välttää tämmösiä tekoja ikävä kyllä näissä tukiasunnoissakaan
viewtopic.php?f=2&t=9946

Timi Tanskanen

Myös 15-vuotiaan Krissen tappoi Sininauhaan juuri tekoa hieman aiemmin muuttanut Petri Virtanen.
Nice shirt
Jessica Fletcher

Re: Henkirikos Tampereella 26.10.2023 - epäilty otettu kiinni

Viesti Kirjoittaja Nice shirt »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Loka 31, 2023 1:43 pm Eikö se ollut miesnainen kuitenkin? Eli ei sellainen nainen, joka naiseksi yleisesti ottaen käsitetään?
Sano rohkeasti vaan transu.
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Millavaan kirjoitti: Ma Loka 30, 2023 7:32 am Mutta ei toi alfa siis ole mikään pelkkä päihdekuntoutusyksikkö vaikka moni niin luulee. Siellä oli toinenkin joka kävi töissä eikä hänellä varmaan ollut edes rahasta niin tiukkaa kun oli uudehko auto pihassa. Hän oli vaan eronnut eikä ollut osannut etsiä asuntoa. Kurjaa on että ihmisiä sitten heitetään tuollaiseen paikkaan koska se on ihan jäätävä mesta minkä toiminta pitäisi lakkauttaa välittömästi.
Kyllä tässä melko vakuuttunut alkaa olla siitä, että nämä kaikki vastaavat tukiasunnot ja kuntoutusyksiköt ovat ihan muuta kuin kuntouttavia, kun näitä juttuja lukee.
Anoteus
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Anoteus »

^
Se johtuu valvonnasta. Helppo olisi kitkeä pois, jos haluja..
Jos ei ole ympärivuorokautista valvontaa, ei voi olla mitään hajua mitä nitkut touhuu. Kuten tuossa joku jo sanoi, että jos siellä voi myydä ja ilmiantaa kamaa samaan aikaan ollaan jo aika heikoilla jäillä ja jollain on kontrolli hallussa muulla kuin henkilökunnalla
Vastaa Viestiin