Markja vs. poppoo

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ti Syy 02, 2008 6:17 am Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Kokki kirjoitti:
Vai onko oikein, että sairaanhoito-alalla oleva sairaanhoitajaksi kouluttautunut henkilö kehoittaa julkisesti muita ihmisiä tappamaan itsensä?

Entä, onko oikein, että kaltaisesti tyhjäntoimittaja saa kulkea vapaana kadulla ja ulostaa typeriä ajatuksiaan nettifoorumille?

Kyllä mä uskon, että markja on töissä, se näpyttelee näemmä aamuvuorossa. Ei työtön jaksa herätä 6.17 :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

markja kirjoitti:
Kokki kirjoitti:Vai onko oikein, että sairaanhoito-alalla oleva sairaanhoitajaksi kouluttautunut henkilö kehoittaa julkisesti muita ihmisiä tappamaan itsensä?
Entä, onko oikein, että kaltaisesti tyhjäntoimittaja saa kulkea vapaana kadulla ja ulostaa typeriä ajatuksiaan nettifoorumille?
Missä etiikka, käytöstavat ja järki?
Kiva ettet kysy tätä niiltä ääliöiltä, jotka toistuvasti syyttävät minua perusteettomasti valehtelijaksi, vääristelevät kirjoituksiani, selittävät samaa moneen kertaan kumottua hevonpaskaansa uudelleen ja uudelleen, tunkevat sanoja suuhuni ja idioottimaisuuttaan jättävät tajuamatta yksinkertaisiakin esimerkkejä ja rautalankaväännöksiäni.
Ensimmäiseen: Sananvapaus! (Miksi oletat minun kulkevan vapaana kadulla?)
edit:Tulen muuten huomenna Turkuun kolmeksi päiväksi työasioissa. Varo markja isoa kaljua miestä, joka ajaa isoa mustaa autoa.

Toiseen: Hei ääliöt, jotka syytätte Markjaa valehtelijaksi, soo soo. :wink:
Viimeksi muokannut Kokki, Ti Syys 02, 2008 9:06 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
A man's got to do what a man's got to do.
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

loneliness kirjoitti:Ti Syy 02, 2008 6:17 am Viestin aihe:

--------------------------------------------------------------------------------

Kokki kirjoitti:
Vai onko oikein, että sairaanhoito-alalla oleva sairaanhoitajaksi kouluttautunut henkilö kehoittaa julkisesti muita ihmisiä tappamaan itsensä?

Entä, onko oikein, että kaltaisesti tyhjäntoimittaja saa kulkea vapaana kadulla ja ulostaa typeriä ajatuksiaan nettifoorumille?

Kyllä mä uskon, että markja on töissä, se näpyttelee näemmä aamuvuorossa. Ei työtön jaksa herätä 6.17 :lol:
WTF?
Kuka on epäillyt, että hän ei kävisi töissä? Opettele muuten noi lainaukset ja käytä esikatselua, ennen kuin lähetät viestin.
Edellinen viestisi näyttää siltä, että se olisi minulta lainattua tekstiä.
A man's got to do what a man's got to do.
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Markus. Älä ole tollanen. Ota naisten kauniit sanat tosissasi ja nauti niistä. Kerää voimia ja lämpimiä ajatuksia niistä. Jos nainen tarjoutuu paijaamaan, niin ota tarjous vastaan. Et ehkä ole renttu, mutta miehekkäät kirosanasi ja maskuliininen uho saavat joidenkin naisten sukat näemmä pyörimään :wink:
Tässä taas konkretisoituu naisten prinsessamaisuus ja käsitys omasta ylemmyydestään. Että ikäänkuin on suuri kunnia ja käsittämätön onnenpotku, että joku täydellinen nainen suvaitsee ja vaivautuu norsunluutornistaan tarjoamaan pikkuriikkisen huomiota jollekin miespololle. Kerran. Nyt pitäisi sitten hyppiä riemusta, kinuta puhelinnumeroa ja tarjota hirveästi kaikenlaisia lahjoja ja kohteliaisuuksia vastineeksi tästä Hänen Korkeutensa Naisen huomiosta.
Tästä voi aika hyvin huomata tuon sun naisvihan. Millaisenkohan naisen sä oikein mahdat haluta? Luulen, että sun äiti-lapsisuhteessa on mennyt jotain todella pahasti pieleen koska vaadit ikäänkuin naista olemaan mies. Nainen ei sais millään tavalla erota miehestä (paitsi ulkonäöllisesti vissiin?) tai sinä saat kilarit. Kyllä kuule nykyään naisetkin tekee paljon aloitteita joten tuo sun norsunluutorniteoriasi on vähän vanhanaikainen? Salaa kuitenkin olet tosi otettu palstan naisten imartelevistakin kommenteista vaikka kuinka siinä höyryät :) Miten saada markus kesytettyä? Naisilla on aina keinonsa saada tuollainen kärttyinen nallekarhu hurisemaan tyytyväisyydestä. Taidat toivoakin, että joku nainen raiskaisi sut :)
HAH.

Kyllä teillä naisilla on kummat käsitykset itsestänne. Luulette, että mies kuin mies tanssii teidän pillinne mukaan ja kiekuu ilosta kun saa hieman huomiota teiltä. Luulette olevanne joku prinsessa, jota kaikki miehet kilvan tavoittelevat ja joista te voitte valita mieleisenne. Okei, juu, noinhan toki kenties jopa suurinosa miehistä ajattelee ja toimii. Eivät kaikki. En minä.

Joo, ei tämä tietenkään tarkoita että pyyhkisin perseeni moisilla kommenteilla tai suhtautuisin halveksuvasti niitä esittävään. Kunhan vain totean, että turha olettaa minun hyppivän riemusta ja olevan jotenkin kauhean otettu. Sitten näkee, jos näkee, mitä pinnan alta paljastuu jos näkee...
Mitäs jos harrastaisit oikein kunnon seksiä tässä välissä niin toi sunkin kireytesi helpottaisi? Yritä nyt alkaa tykkäämään naisista kun muuten sulle ei taida p**lua mistään tulla... Ja sitäpaitsi jos sulle joku nainen vähän vilauttaisi aarretta niin just nimenomaan hyppisit riemusta jos olet hetero edes.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Käytkö markus treffeillä tyttöjen vai poikien kanssa? Vai treffailetko kenties vain itseäsi peiton alla pimeässä? :shock:
One,two,fuck you!
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

markja murjaisi:
"Tyypillistä naissukupuolen ihastusta "pahaan poikaan" eli renttuun. Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole renttu. Sellaista kun kaipaat niin marssippa lähimpään pubiin tai muuhun juottolaan sellaista hakemaan."

Kiitos huolenpidosta ja neuvosta, mutta rentut ja juottolat eivät sovi yhteen mun jakkupuvun ja stilettikorkojen kanssa. :wink:

ja hei, ei mun oikeesti tartte ihastua nettipersoonaan, eihän niitä voi edes ruoskia :shock:
MissHolmes
Ben Matlock
Viestit: 8828
Liittynyt: Ti Syys 11, 2007 2:19 pm
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

Mata Hari kirjoitti:markja murjaisi:
"Tyypillistä naissukupuolen ihastusta "pahaan poikaan" eli renttuun. Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole renttu. Sellaista kun kaipaat niin marssippa lähimpään pubiin tai muuhun juottolaan sellaista hakemaan."

Kiitos huolenpidosta ja neuvosta, mutta rentut ja juottolat eivät sovi yhteen mun jakkupuvun ja stilettikorkojen kanssa. :wink:

ja hei, ei mun oikeesti tartte ihastua nettipersoonaan, eihän niitä voi edes ruoskia :shock:
Heh.
Voimmeko tästä päätellä, että Markjan ''elämän nainen'', se prinsessojen prinsessa, tyttö jonka kakkikin tuoksuu ruusuille, jätti Markjan jonkun rentun vuoksi?
Vai mistä moinen katkeruus ''renttuihin''?
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

markja kirjoitti:
Mata Hari kirjoitti:Itseasiassa Markus on minusta aivan ihana. Välillä raivostuttaa, välillä naurattaa, välillä puhuu viisaita. Tekisi mieli suorastaan hiukan tukistaa ja läpsäistä pyllylle poikaa, joka puhuu välillä niin tuhmia sanojakin. Tiedä sitten, mikä peto sieltä paljastuisi...Ja eihän sitä tiedä millaisia taitoja hoitajapojalta löytyy 8)
Tyypillistä naissukupuolen ihastusta "pahaan poikaan" eli renttuun. Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole renttu. Sellaista kun kaipaat niin marssippa lähimpään pubiin tai muuhun juottolaan sellaista hakemaan.
:D :D Aikamoista tulkintaa jos tuon perusteella kokee tulleensa ihastuksen kohteeksi ja rentuksi määritellyksi :D :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kokki kirjoitti:
Vai onko oikein, että sairaanhoito-alalla oleva sairaanhoitajaksi kouluttautunut henkilö kehoittaa julkisesti muita ihmisiä tappamaan itsensä?

Entä, onko oikein, että kaltaisesti tyhjäntoimittaja saa kulkea vapaana kadulla ja ulostaa typeriä ajatuksiaan nettifoorumille?

Sitten pyynnöstä korjataan...minun mietelmäni on seuraava...
Kyllä mä uskon, että markja on töissä, se näpyttelee näemmä aamuvuorossa. Ei työtön jaksa herätä 6.17
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
Kokki
Agentti Scully
Viestit: 693
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 4:16 pm
Paikkakunta: Stadi

Viesti Kirjoittaja Kokki »

^Eihän tuo nyt muuttunut ollenkaan alkuperäisestä.
Eihän tuosta selviä se, että "läskiposki" on kommentoinut minun tekstiäni välillä ja sitten sinä lone kommentoit niitä molempia, mutta olkoon.
Jos et osaa lainata oikein, et vaan osaa, se siitä.
A man's got to do what a man's got to do.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kokki kirjoitti:^Eihän tuo nyt muuttunut ollenkaan alkuperäisestä.
Eihän tuosta selviä se, että "läskiposki" on kommentoinut minun tekstiäni välillä ja sitten sinä lone kommentoit niitä molempia, mutta olkoon.
Jos et osaa lainata oikein, et vaan osaa, se siitä.
Sovitaan näin. Toivottavasti ei ole suuri henkilökohtainen tragedia.
Paavo Arhinmäki on äijä!
turakainen
Poliisikoira Rex
Viestit: 276
Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 11:48 am

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Porin kirjoitti:
loneliness kirjoitti: Ja tuo ulkonäön arvostelu on vähän kyseenalaista, kun kuitenkin on ihmisiä, jotka ovat nähneet hänen kuvansa.
Olen nähnyt Janssonin livenä.
pekkaeric kirjoitti:Älkää nyt kuiten viittikö porukalla käydä tollatavalla kimppuun. Väitän, että kaikki te parjaajat olette kusipääkääpiöitä.
Lue koko ketju, niin huomaat että parjaajat ovat ne joille Jansson on vittuillut palstalla. Ja jatkaa sen tekemistä edelleen.

Aivan niin on tottakai on oikeus vastata vähän kipakammin kun paskaa tulee toiseltakin puolelta eikä ihan vähääkään, mutta alkaa ihmetyttämään että tämänkin keskkustelun alussa markus häki tukea ns työsyrjintäjutttuun ja kun ei sannut niin rupsi kiukuttelemaan kaikille markukselle tuntuu oleban sokea piste siinä että suuri osa muita ei tosiaakaan ole samaa mieltä hänen kanssaan.
Hc
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 3:10 pm
Paikkakunta: KVL

Viesti Kirjoittaja Hc »

Porin kirjoitti:
pekkaeric kirjoitti: Markuksen käytöstä en missään nimessä puolusta, mutta tuo ulkonäköön menevä nimittely on hirveetä.
Markus ei olekaan ainoa lapsi?

Sinusta (vai sunsta) ulkonäköön menevä nimittely on hirveää, mutta Janssonin kiusauksen useat kymmenet "tapa itsesi" ja "ammu itsesi"-kommentit ovat ihan ok?
Ei todellakaan ok! Järkevä ihminen ei vaan alennu MisterM:n tasolle
Hc
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 3:10 pm
Paikkakunta: KVL

Viesti Kirjoittaja Hc »

Mata Hari kirjoitti:...Ja eihän sitä tiedä millaisia taitoja hoitajapojalta löytyy 8)
Potentiaalinen debiili-imbesillin insuliinisurmaaja?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Porin kirjoitti:
No, työttömänä sinulla on toki aikaa surffata vaikka 24/7.
Kokki, siinä sulle tuo mistä aiemmin kyselit, että kuka markjaa työttömäksi on väittänyt.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Lukittu