Täysin samaa mieltä noista asioista mitä nostin esille. Myötähäpeä tota immua kohtaan, kuinka tehnyt itsestään täysin pellen.Random kirjoitti: Ma Marras 27, 2023 12:08 pmÄlä sinä hätäile,hätäilessä ei tule ku kusipäisiä lapsia.Tai elinkautisia.Kuukiitaja_piip_piip kirjoitti: La Marras 25, 2023 7:19 pmNo mitä nämä sun palvoomat gansterit on tehnyt Immulle, joka jo vuosia on lähinnä vittuillut näille, ei mitään
Ei pidä olla tyhmä joka viihtyy vankilassa,asiat voi hoitaa silleenki että saa olla kotona,mutta se pitää suunnitella rauhassa ja löytää luotettava tekijä joka haluaa lusia eli tarpeeksi tyhmä,joku prospecti jostaki spedekerhosta joka ottaa tuomion vaikkei olis tehnykään sitä.
Joku sen aivan varmasti ottaa,kun "saat pinssin,värit liiviin ja tuut sit kotiin 15 vuoden päästä niin saat auton ja käyttörahaa reilusti(1000€)"
Ei,vaan se on ikävää,että se on supervasikka,ei sitä voi niin vain mennä rääkkään,se on kokoajan poliisien kans yhteydessä ja tekee niiden kans tubejuttuja.Ei semmosta voi mennä pieksään,se tekee siitä tubevideon ja kertoo poliisille.Luuletteko te ihan tosiaan että Immu on joku auktoriteetti jota pelätään?
Mene itse pieksämään poliisi, niin näet miten käy.Aivan helvetin huonosti kaikinpuolin eikä ole kivaa jatkossakaan liikkua kylänraitilla.
Ei järki miehet tee semmosta,mutta aikansa kiusattuaan,parin välikäden kautta. Joku ampuu sitä tai jotain muuta keskellä päivää,keskellä prisman kassajonoa.aivan varmasti tulee Immulle kosto
Ettehän te ymmärrä miten ammattilaiset,joilla on rahaa, toimii, jos teistä olis tehty videoita niin te olisitte käyny lyömässä immua,ja joutunu samantien vankilaan omaki silmä mustana.
Tarvitaan kilpimies ja kilpimies jne.niin saa itse olla kotona.
Kaveria poliisien kanssa sen takia, ettei tulis rankkaria niin nopeasti.
Ja vastaan heti, että ei ole immu kohdistanut mua kohtaan mitään väkivaltaa yms koskaan.
Joskus vain joutunut sattumalta seuraamaan sen toimintaa. Ja silloin jo huomasi, että ei ole ihan ”loppuun asti teroitettu veitsi.”