Madeleinen tapaus ( Ketju 3)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

http://www.mirror.co.uk/news/top-storie ... -20723163/

Ocean Clubin asunto A5 on myynnissä.
Ja ylihintaan. Well.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

MissHolmes kirjoitti:Mikä Euran juttu? Lapsi ja isoäiti?
Koska?

Minä olen ihan pihalla. Kuin lumiukko.

Laitatko linkkiä.
Tuo tapahtui jo 1989. Olen Eurasta kotoisin, ja luin tapauksesta ekaa kertaa vasta täällä murha.infossa, löydetyt-puolella taisi olla.
MissHolmes
Ben Matlock

Niin ja kuka syyllistää ja missä?

Brittilehdistöhän sitä Rose -tapausta rinnasti Madeleineen:
But the subject was most extensively covered by the British media, which dubbed Rose "The Israeli Madeleine McCann," after the British 4-year-old girl who disappeared in 2007 while on a trip with her family to Portugal.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1015863.html
Luupää
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Maddyn sieppausasunto myynnissä!
4.9.2008 13:26

Praia da Luzin loma-asunnosta pyydetään yli 300 000 euroa.

Maddy hävisi, kun hänen vanhempansa olivat illastamassa läheisessä ravintolassa ystäviensä kanssa. (EPA)Kolmevuotias Madeleine McCann katosi toukokuussa 2007 ollessaan lomailemassa vanhempiensa Kate ja Gerry McCannin sekä kaksossisaruksiensa kanssa Algarven Praia da Luzissa.

Perhe asui liverpoolilaisen opettajan Ruth McCannin (ei sukua McCanneille) omistamassa Ocean Clubin loma-osakkeessa 5A .

Nyt opettaja on pannut osakkeen myyntiin ja pyytää siitä 300 000 euroa eli huomattavasti enemmän kuin muista vastaavanlaisista ja samalla alueella olevista asunnoista. Näistä asunnoista pyyntihinta on noin 128 000 euroa.

Välittäjän mukaan korkea hinta ei liity millään tavalla huoneiston julkisuuteen.

- Hinta on korkea, koska asuntoa myydään briteille, välittäjä sanoi Mirror-lehdelle.

Maddy hävisi asunnosta 5A, kun vanhemmat olivat illastamassa läheisessä ravintolassa ystäviensä kanssa. Lapset nukkuivat asunnossa ilman aikuisen valvontaa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200809 ... 5_ul.shtml
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta tai artikkeli siirtyy maksumuurin taakse tai sen lukemiseen vaaditaan rekisteröityminen. Tai jotain.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Jos vanhemmat ovat syyllisiä, ovat aika ison media mylläkän saaneet aikaiseksi.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
MissHolmes
Ben Matlock

http://www.telegraph.co.uk/news/newstop ... 00000.html

Tämä juttu on mennyt multa ihan ohi.

Onko nyt niin, että Madeleineä ei sitten kukaan oikeastaan enää etsi?
Ei jenkki firma, ei Metodo3, eikö kukaan?

Juristit vaan lueskelee faileja jos siellä vaikka olisi joku selkeä syy haastaa ja voittaa....
Niinkö?
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Kyllä Madeleinen surullinen tarina varmaankin jää historiaan yhtenä tapauksena, jota lämmitellään tasaisin väliajoin. Merkillinen tarina kaikkiaan, tulee mielee Ulvilan murha. Keskellä kaikkea elämää tapahtuu rikos, josta oikeastaan kukaan ei tiedä mitään, ei ole kuullut tai nähnyt mitään.
Tai mistä minä tiedän, onko kuullut tai nähnyt, mutta sellaisen kuvan olen asioista saanut.
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Keela ja Eddie -nimiset spanielit haukkuvat videolla, kun ne näyttävät haistaneen McCannien autosta ja asunnosta sekä Kate McCannin vaatteista verta.

Videolla koirien ohjaaja Martin Grimes varoittaa, että koirat voivat haistaa myös hyvin vanhan veren.

- Koira on antanut minulle positiivisen merkin. Se osoittaa minulle, että tuolla on jotakin ihmisverta - koira havaitsee hyvin vanhan veren ja se löytää kenen tahansa veren, Grimes sanoo.

Näistä varoituksista huolimatta McCannit nimettiin tämän jälkeen virallisesti epäillyiksi.
Laitetaan ihan vielä tähän luettavaksi, kun on jossain määrin mielenkiintoista...
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:
Juristit vaan lueskelee faileja jos siellä vaikka olisi joku selkeä syy haastaa ja voittaa....
Niinkö?
They are looking for leads they fear police ignored after focusing the investigation on the McCanns.
Eikö englanti taivu?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Vigario
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Vigario »

Keela ja Eddie -nimiset spanielit haukkuvat videolla, kun ne näyttävät haistaneen McCannien autosta ja asunnosta sekä Kate McCannin vaatteista verta.
Tuosta Iltasanomien jutusta saa kuvan vanhan veripisaran perässä juoksevista koirista.

Nuori Eddie-koira on erikoistunut kalman hajuun ja ilmoittaa löytönsä innokkaasti haukkumalla.
Keela taasen on erikoistunut ihmisveren hajuun ja ilmoittaa löytönsä jäykistymällä.

Koirien kuvat näet vaikka tuolta:

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... leine.html

Eddie reagoinut kalman hajuun missään muualla kuin asunnossa 5A, ei kenenkään muun autoon kuin McCannien, ei kenenkään muun vaatteisiin kuin Katen ja Madeleinen. Molemmat reagoivat samaan paikkaan, olohuoneen sohvan taakse.

Video koirien antamista positiivisista reaktioista on YouTubessa:

http://uk.youtube.com/watch?v=3EHJjpXii9o

Eiväthän nuo koirien reaktiot mitään todista, mutta herättävät epäilyksiä ...
Marsalkka
Horatio Caine

Vigario kirjoitti:

Eddie reagoinut kalman hajuun, ei kenenkään muun autoon kuin McCannien,
Kuinka monta autoa kyseinen koira kävi nuuskimassa?
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Sinänsä oli hauskaa katsoa koiran työskentelyä, vaikutti kovin virkaintoiselta haukulta. Häntä heilui vimmatusti koko ajan ja kova tohellus päällä. :D
En minä usko, että nuo ovat mitään sattumaa tai ikivanhoja jälkiä. Jos koiran havainnoilla ei olisi mitään merkitysta, miksi niitä sitten käytettäisiin ollenkaan..
Tutkiskelija
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Marsalkka kirjoitti:
Vigario kirjoitti:

Eddie reagoinut kalman hajuun, ei kenenkään muun autoon kuin McCannien,
Kuinka monta autoa kyseinen koira kävi nuuskimassa?
Eiköhän niitä ollut kymmenen autoa rivissä, muistaakseni. Muratin, Muratin ystävien, yksi auto oli Tapsryhmän yhteinen auto, joka oli vuokrattu heti loman alussa mutta ei McCannien nimellä.
Tutkiskelija
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Tutkiskelija »

Kyllä minä vaan uskon Keelan ja Eddien haisteluihin. Se ettei Portugalin laki hyväksy koirien haisteluita todisteena onkin sitten ihan eri asia.

Suomi on muuten pohjoismaiden johtava maa näissä poliisikoirakoulutuksissa.

Monta on ihmistä jotka on tuomittu maailmalla koirien haisteluiden perusteella vankilaan. Puhumattakaan kuinka monta ihmistä ja ruumista koirat ovat löytäneet. Ongelma vaan on siinä että koiranohjaajan on satuttava oikeaan paikkaan viemään koira, muuten ei ole koirasta mitään apua.
Lukittu