Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Eskobar
Armas Tammelin

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Eskobar »

Peni S kirjoitti: La Joulu 09, 2023 7:53 pm ^^
Onko Lampela mustalainen?
On
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^Eikö se oo varttimanne?
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
sörsse
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja sörsse »

Minua ihmetyttää, kun mustalaiset ovat lähteneet vähintään 1000 vuotta sitten jostain pohjois-Intian seuduilta ja heidän focuksensa on yhä edelleen heimoriidoissa ja niiden selvittelyssä, lisäksi monen ammatti on edelleen hevosmies, vaikka Mersulla ajelevatkin.
Samoin pukeutumiskulttuuri ei liene juurikaan muuten muuttunut paitsi mustalaisnaisten hameet on täytynyt päivittää ja mitoittaa tämän päivän standardeille, niin tuotteita on helppo kantaa ja liikutella paikasta A paikkaan B.
Lisäksi nämä lisääntyvät häpeämättä keskenään samaa sukua olevien kanssa joko luvalla tai ilman, eikä ikärajakaan ole mikään ongelma.
En kiellä etteikö alkuperäisväestössäkin olisi joskus em. rikoksiin viittaavia tapauksia, mutta ei kuitenkaan siinä määrin kuin mustalaisilla, kun ne suhteutetaan koko väestöön.
Jotenkin tuntuu etteivät he ole kehittyneet juurikaan siitä, kun ovat synnyinseuduiltaan lähteneet?
Se onko nykyiset maahanmuuttajat yhtään sen kummempia jäänee tulevien jälkipolvien ihmeteltäväksi sitten kun sen aika on, joskin viimeisten 30 vuoden aikana saadun datan perusteella ei kyllä hyvältä näytä?
Jos jonkunlaisen vertauksen kehitykselle sanoisi, niin ensimmäiset televisiot tulivat Suomeen -50 luvulla ja säännölliset televisiolähetykset alkoivat Suomessa vuonna -57 eli n. 65 vuotta sitten ja tänä päivänä on kännykät ja internet ja mustalaisilla heimoriidat, jotka rantautuivat suomeen ~ 500 vuotta sitten.
Ei helevetti voi olla totta!

Siirretty Myyrmäessä auton alla ruumis-ketjusta tämä viesti, sekä tämän viestin lainauksen vastaus
-NILS-
Ross Sullivan
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja Ross Sullivan »

ruusumaa kirjoitti: La Joulu 09, 2023 8:37 pm ^Eikö se oo varttimanne?
On varttimanne.
Mitä te dorkat dorkailette?
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

No ei varttimanne mikään mustalainen oo. Mun poika on varttimanne kuten olen sanonut enkä todellakaan ajattele että hän olisi mustalainen.
Tappaja80
Vähänniinkuharrastaja

Viesti Kirjoittaja Tappaja80 »

sörsse kirjoitti: La Joulu 09, 2023 8:42 pm Minua ihmetyttää, kun mustalaiset ovat lähteneet vähintään 1000 vuotta sitten jostain pohjois-Intian seuduilta ja heidän focuksensa on yhä edelleen heimoriidoissa ja niiden selvittelyssä, lisäksi monen ammatti on edelleen hevosmies, vaikka Mersulla ajelevatkin.
Samoin pukeutumiskulttuuri ei liene juurikaan muuten muuttunut paitsi mustalaisnaisten hameet on täytynyt päivittää ja mitoittaa tämän päivän standardeille, niin tuotteita on helppo kantaa ja liikutella paikasta A paikkaan B.
Lisäksi nämä lisääntyvät häpeämättä keskenään samaa sukua olevien kanssa joko luvalla tai ilman, eikä ikärajakaan ole mikään ongelma.
En kiellä etteikö alkuperäisväestössäkin olisi joskus em. rikoksiin viittaavia tapauksia, mutta ei kuitenkaan siinä määrin kuin mustalaisilla, kun ne suhteutetaan koko väestöön.
Jotenkin tuntuu etteivät he ole kehittyneet juurikaan siitä, kun ovat synnyinseuduiltaan lähteneet?
Se onko nykyiset maahanmuuttajat yhtään sen kummempia jäänee tulevien jälkipolvien ihmeteltäväksi sitten kun sen aika on, joskin viimeisten 30 vuoden aikana saadun datan perusteella ei kyllä hyvältä näytä?
Jos jonkunlaisen vertauksen kehitykselle sanoisi, niin ensimmäiset televisiot tulivat Suomeen -50 luvulla ja säännölliset televisiolähetykset alkoivat Suomessa vuonna -57 eli n. 65 vuotta sitten ja tänä päivänä on kännykät ja internet ja mustalaisilla heimoriidat, jotka rantautuivat suomeen ~ 500 vuotta sitten.
Ei helevetti voi olla totta!
Ihmettelen kans samaa,ei näistä taida monta prosenttia olla ns.normaaleja työssäkäyviä veronmaksajia tai edes normaaleja lakia noudattavia ihmisiä.Joka kerta kun näistä vitun manneista on jossain juttua niin kappas on jotain rikollista kyseessä.Eikä näitä saatana hävetä että niitä rikollisina pidetään kun sitä ne vaan on!
Voimamies lahest
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Voimamies lahest »

Nyky mannet eli emäsiannussijat eivät muuta tee kuin soittelee auto ilmoituksien perään, ja yllätys valehtelevat suut täynnä hevosen paskaa.
Mäntyharjun ihmemies
Oikeus ennen kaikkea
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Anteeksi mahdollinen ennanakkoluuloisuuteni, mutta minä todella toivoisin mahdollisuutta tutustua rehellisiin ja Jumalaa pelkääviin romaneihin ymmärrykseeni paremmin heidän kulttuuriaan. Tämä on ollut pitkäaikainen haaveeni, eikä tämä ole mikään vitsi, vaan totisinta totta! Minulle ei vain ole suotu tähän mennessä siihen mahdollisuutta. Olen oikeasti avoin erilaisille kulttuureille tutustumiseen.

Tämä ei tietenkään tarkoita, että hyväksyisin lainvastaiset teot, mutta auttaisi ymmärtämään niiden tekijöitä.
damfin
James Bond (Pierce Brosnan)

Viesti Kirjoittaja damfin »

Ongelma on siinä että ymmärtääksemme heidän kulttuuriaan meidän tulisi ymmärtää ja hyväksyä että valkolaisten huijaaminen ja valkolaisilta varastaminen kuuluu osana heidän kulttuuriinsa, enkä sano tätä mitenkään pahalla, asia vaan on niin, miksi muuten heidän kulttuuriinsa kuuluisi esimerkiksi hameet joihin on varta vasten ommeltu ripustuskoukut?

Jos tapaat romanin joka käy normaaleissa töissä tavallisena duunarina, yleensä hän on luopunut suuresta osasta romanikulttuuria kuten esimerkiksi kulttuuriin kuuluvan pukeutumisen, eikä kuulu sukunsa arvostettuihin jäseniin.
Spencer

Viesti Kirjoittaja Spencer »

Mulle riitti. Kun Tenho lähettelee uhkailevia yksäreitä niin mun itsesuojeluvaisto käskee häipyä. Haluan nukkua yöni rauhassa.
Pitäkää huolta toisistanne älkääkä provosoituko kuten minä tein. Harmittomat manneviestit on näköjään jollekin liikaa.
tottij
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja tottij »

Spencer kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 5:59 pm Mulle riitti. Kun Tenho lähettelee uhkailevia yksäreitä niin mun itsesuojeluvaisto käskee häipyä. Haluan nukkua yöni rauhassa.
Pitäkää huolta toisistanne älkääkä provosoituko kuten minä tein. Harmittomat manneviestit on näköjään jollekin liikaa.
Kerro lisää
kakkosurpo
Frank Columbo

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Oikeus ennen kaikkea kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 4:55 pm Anteeksi mahdollinen ennanakkoluuloisuuteni, mutta minä todella toivoisin mahdollisuutta tutustua rehellisiin ja Jumalaa pelkääviin romaneihin ymmärrykseeni paremmin heidän kulttuuriaan. Tämä on ollut pitkäaikainen haaveeni, eikä tämä ole mikään vitsi, vaan totisinta totta! Minulle ei vain ole suotu tähän mennessä siihen mahdollisuutta. Olen oikeasti avoin erilaisille kulttuureille tutustumiseen.

Tämä ei tietenkään tarkoita, että hyväksyisin lainvastaiset teot, mutta auttaisi ymmärtämään niiden tekijöitä.
No tuohan sinun on helppo toteuttaa, todella helppo.
Mene helluntalaisten kokoukseen, siellä varmaan puolet on jumalaa pelkääviä mustalaisia, ja toinen puoli on viranomaisia pelkääviä mustalaisia. Valitset itsellesi parhaimmat ja kutsut ne kotiisi asumaan, niin on aikaa tutustua heidän pyhään kulttuuriin. Eläkeesi maksun päivänä saat tutustua luonasi asuvien mustalaisten sukulaisiin ja muihin heimolaisiin.

Muista pitää autosi tankissa aina polttoainetta, jotta rehelliset mustalaiset pääsevät kylille töihin autollasi. Monihan heistä työskentelee melkein poliiseina, naiset taasen hoitajina.

Laita myös pankkikortti ja tunnusluvut piirongin päälle, ja käteiset keittiön pöydälle, ihan siltä varalta että joku niitä havittelisi. Jos ne katoaa alta 10 sekunnin, ilman että olet saanut fyysisiä vammoja, niin olet tutustunut heidän kulttuurin parhaisiin puoliiin.
Jos tulee korttien ja rahojen katoamisen hetkellä moraa kylkeen, niin olet tutustunut vähemmän hyvään mustalaisten kulttuuriin.

Kun olet päässyt kulttuurin sisälle, niin kipaise ostamassa lakerikengät, slipoveri valkoinen kauluspaita, kanttihousut, HH takki ulkoilua varten. Noilla tuotteilla saat autenttisemman sisällön kulttuurista. Kannattaa myös käydä maistraatissa muutamassa etunimi vaikka Kyöstiksi, Leifiksi, Mertsiksi, Allaniksi, myös Kalle kävisi kuin mora selkään.

No joo, tässä ketjussahan taisi yksi Mertsi nimi juuri vapautua uusiokäyttöön.
Jännityksellä odotamme huomista, taivas varjele, mikä nimi sieltä tuleekaan esille. Onko peräti Muhamad Abdullah, niitä Espoon muhmutteja.

Alimmassa virkkeessä viitataan url=viewtopic.php?f=20&t=40379 Myyrmäessä auton alle jäänyt kuoli-ketjuun, josta tämä viesti on alunperin lähtöisin. Poikkesi kokonaisuudessaan sen verran sen ketjun aiheesta, että siirretty yleisketjuun
-NILS-
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
JanitaSlim
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja JanitaSlim »

Joopajoo1 kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 10:53 pm Nyt on kyllä ihan pakko kysyä että, tekeekö tää tästä asiasta vähemmän surullisemman kun uhrina on ollut romani. Teidän mielipiteet asiasta kuulostaa todella sairailta. Yhtä lailla uhrilla on ihmisarvo, rakastava perhe, yms…
Tekee? Keskimäärin romanit syyllistyvät kantaväestöä enemmän rikoksiin ja rikollisen ihmisarvo ei voi olla yhtä suuri kuin kunnollisen kansalaisen?

Viesti siirretty lainauksineen ketjusta: viewtopic.php?f=20&t=40379 Penkkaan ajetun auton alta löytyi ruumis Vantaan Myyrmäessä
-NILS-
”Suomen ongelma on se, että meillä on liikaa rasisteja”
Rasistinen äärioikeistolaisuus mädättää kansaamme vastakkainasettelulla.

Pieni merkityksetön vähemmistö, jonka kuolema korjaa muutamassa vuosikymmenessä.
Jannes
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Joopajoo1 kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 10:53 pm Nyt on kyllä ihan pakko kysyä että, tekeekö tää tästä asiasta vähemmän surullisemman kun uhrina on ollut romani. Teidän mielipiteet asiasta kuulostaa todella sairailta. Yhtä lailla uhrilla on ihmisarvo, rakastava perhe, yms…
Tekee, romanit voi lopettaa pellekulttuurinsa milloin huvittaa, siihen asti niitä voi kohdella kuten muitakin tuholaisia, rottia ja torakoita.

ainiin, paitsi eihän ne voi kun leiffi ja raineri tulee ja puukottaa selkään tai ampuu polveen jos ei noudata heimon tapoja :D vittu mitä urpoja.
Joopajoo1
Alokas

Viesti Kirjoittaja Joopajoo1 »

JanitaSlim kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 9:57 am
Tekee? Keskimäärin romanit syyllistyvät kantaväestöä enemmän rikoksiin ja rikollisen ihmisarvo ei voi olla yhtä suuri kuin kunnollisen kansalaisen?

Oisko sulla tilastoa siitä että romanit syyllistyy enemmön rikoksiin (väestölukuun suhteutettuna)?
Vastaa Viestiin