Jos ei ole kyse perättömästä syytöksestä ja sinua syytetään seksuaalisesta ahdistelusta tai häirinnästä niin katso peiliin, anteeksi jos ilmaisin epäselvästi aiemmin. Niin kuin sanoin ihan maalaisjärjellä näissä hommissa pärjää. Mikäli luit viestin niin soppa on ollut sekava. Jossain viimeisimmissä ulostuloissa hän sanoi että asia on keskusteltu mutta hän ei peräänny väitteestä että koskettelua on tapahtunut. Minulle jäi epäselväksi onko koskettelu tapahtunut juuri "tässä" produktiossa vai aiemmissa. En ole bordellissa töissä, harmi kyllä. Luulin että fiksuna miehenä osaat ehkä lukea rivien välistä. Yritetään uudestaan, annan esimerkin.kakkosurpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 6:27 pmSinähän erikoinen ilpo olet.1lpo kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 5:38 pmEi tuhonnut uraansa, mikä saa jonkun luulemaan sellaista?
Olen itsekin huomannut että hänen pukeutuminen tuo rinnat esiin mutta ei se liity asiaan mitenkään. Vaikka ne rinnat olisi paljaana niin onko se lupa koskea?
Itselle jäi vähän epäselväksi että onko tuo koskettelu tapahtunut juuri siinä tuotannossa josta puhui vai jossain aiemmassa. Jos koskettelua on tapahtunut niin kyllähän näin woke aikana saa olla tyhmä kuin saapas että niin on päässyt käymään.
- Rinnat tyrkyllä oleva nainen jolle pitäisi laittaa rinnuksille mikki työnpuolesta.
-Tiedät että on hyvin mahdollista hipaista vahingossa tissiä
-Tiedät metoo ja woke liikkeet
-Et kysy kohteliaasti että haluatko laittaa mikin rinnuksille itse ohjeistuksellani vai laitanko sen itse
-Laitat sen itse kysymättä, osut tissiin.....
Itsekin vihaan tätä wokemädätystä mutta kyllä tässä nyt voisi miehetkin katsoa peiliin ja miettiä että saako ja kannattaako järkeä käyttää. Minunkin työpaikoilla on ollut aina naisia. On ollut flirttiä, on syntynyt parisuhde, on ollut intiimejä työasentoja, tissien ja perseiden tarkastelua yms mutta eipä ole ikinä, ei ikinä tarvinnut kuulla negatiivista sanottavaa käytöksestä ja toiminnasta. Ihan maalaisjärjellä näissä hommissa pärjää, joka muuta väittää on inceli (pois lukien perättömät syytökset).
Et ole vissiin huomannut että tämä sinun Besserwisser on itsekkin todennut ettei kukaan kosketellut häntä(ymmärrettävistä syistä, minkä peili kertoo).
Ööö, miten niin ja missä asiassa miesten kannattaa katsoa peiliin?
Noista kertomuksistasi voisi päätellä että olet bordellissa töissä. Siellä niitä perseitä tarkastellaan ennen vslintaa, ja siellä jos jossakin on intiimit työasennot.
Eipä siinä auta paljon negatiivisuutta aiheuttaa jos meinaa leivän syrjässä pysyä.
Olen esim yhdessä työpaikassa, flirttaillut, harrastanut työpaikka seksiä, tavannut avovaimoni. Olen myös katsellut asiakkaiden että työntekijöiden tissejä sekä perseitä. Olen korjannut laitteita joihin tarvii työparin ja välillä on pakko olla hyvin läheisissä asennoissa ja jopa kosketuksessa. Puolet ajastani tuossa firmassa parini oli itseäni nuorempi nainen. Arvaatko mikä on se taikasana jonka takia noista ei ole ikinä tullut valitusta? Vastaus on maalaisjärki. Noita asioita voi tehdä niin että kukaan ei loukkaannu. Ja nuohan ovat juuri niitä aiheita joiden takia miehiä canceloidaan. Joten toistan, mikäli ei ole perätön syytös ja joutuu syytetyksi ahdistelusta, on ihan helvetin tyhmä ja pitää katsoa peiliin.