United Brotherhood

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Voin kyllä vastata " altavastaajalle" ( muista nostaa pallit ylös, kun makaat jonkun alla / vaikka tuskin niitä on). Samoin "Gayjo 88", sekä " vanha tuttu Penis".
Tälle allamakaajalle tiedoksi, ettei kai treenikaverin tunteminen ole fanitusta? Kertoo että jostain vitun peräkamarista joku läski nössö kirjoittaa. Pelaa nyt vaikka sulkapalloa, niin ei kai sun tarvi fanittaa, jos samaa lajia harrastetaan?
Kyllä ihan turpaanveto oli harrastusmielessä kyseessä, jota kyllä harrastan edelleen. Siinä otetaan ja annetaan, joka miehen hyvä oppia myös ottamaan, koska siinä se todellinen kantti mitataan. Että tuleeko: itku, kilpikonna, vai viedäänkö tonttiin kun kädet loppuu? Ja osataanko siellä tehdä mitään?, koska se yksin ei riitä. Noi "homofantasiat" ihan treeniin liittyen on aika kuluneita, mutta ymmärrän jos ei päässä muuta liiku.
Tietysti peiton alta helppo huudella jopa vapaaehtoisesti sotaan lähtemistäkin pelkuruudeksi !? Mitä tuohonkaan nyt voi sanoa, muutakun että kai Immu vetänyt kadulla turpaan.., käsittämätöntä paskaa.
Niin Penikselle voin vastata, että painoin 5-7 kg enemmän, kuin tämä puheena ollut kaveri, reilu 10- vuotta sitten kun kilpaili, niin ei ollut mulla jakoa pystyottelussa. Matossa pystyi antamaan vastusta, mutta tietysti oli parempi kuin minä, oli silloin huippukuntoinen ja veti kyllä matseihin porukkaa. Lähellä oli ettei voittanut Shooton Euroopan mestaria, vei kax erää pystyssä mennen tullen, tuli Urheilukanavaltakin tämä ottelu, jota hyvinkin läheltä olin katsomassa. Matto heikkous, mihin sitten meni hyvä "päänahka".
Ja olen kyllä sanonut Ilmen ketjuun mikä seura, jos joku ei tiedä. Kolme kertaa viikossa käyn vielä harrastus pohjalta kuntoa ylläpitämässä, että kyllä mut löytää, jos jollain tärkeää asiaa. Siellä tiedossa eräillä, kuka nimimerkin takana, ettei mikään salaisuus.
Tuntuu että olenkin siitä poikkeuksellinen "anonyymi", että moni tietää kuka olen, en vain omalla nimellä jaksa mainostaa itseäni, kun huomannut mikä täällä on homman nimi.
Aallon kaltaisille nyt ei kukaan anna Respectiä, piripää valehtelija, jonka jatkuva niiskuttaminen kun paljastui, lensi vittuun muutaman muun kanssa. Tästä nyt tietää, vaikkei toi vitun terapian tarpeessa oleva rauhanturvaaja kiinnostaisi pätkääkään. Kauan kuulemma oli valheilla salannut mitä paskaa sen touhu, pysynyt vaan niin kaukana muista, että tieto oli pitänyt ottaa, kun ei totuutta muuten saanut. Tämähän ei mikään suuri salaisuus, kurja luuseri - tuskin edes täysjärkinen, joka potkittiin heti pois, kun selvisi mikä mies kyseessä.
Ei tarvitse olla rikosmaailmassa aktiivinen toimija, että nämä asiat kuulee.
Excriminal
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Elo 24, 2021 9:45 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Excriminal »

Ai saatana mitä settiä taas luin.. tulee tästä Carl Adenauerin kirjoitteluista melkein yhtä kovat myötähäpeät, kun koko ketjun aiheena olevasta bändistäkin 8) jatkakaa tytöt jatkakaa..
8) 8) 8)
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Neiti saa hävetä mun puolesta ihan niin paljon kun huvittaa, kovin herkät tunteet, mutta estrogeeni siinä syynä, ei kummempaa. Kerran kuukaudessa varmaan hävettää vielä enemmän, mutta se on luonnonlaki.
Keijo88
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 31, 2023 6:30 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Keijo88 »

Excriminal kirjoitti: Ti Joulu 19, 2023 4:09 pm Ai saatana mitä settiä taas luin.. tulee tästä Carl Adenauerin kirjoitteluista melkein yhtä kovat myötähäpeät, kun koko ketjun aiheena olevasta bändistäkin 8) jatkakaa tytöt jatkakaa..
Jep, nauroin ääneen tälle adenauerin avautumiselle, ihan uskomaton pelle 🤣
Keijo88
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 31, 2023 6:30 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Keijo88 »

Carl Adenauer kirjoitti: Ti Joulu 19, 2023 3:18 pm Voin kyllä vastata " altavastaajalle" ( muista nostaa pallit ylös, kun makaat jonkun alla / vaikka tuskin niitä on). Samoin "Gayjo 88", sekä " vanha tuttu Penis".
Tälle allamakaajalle tiedoksi, ettei kai treenikaverin tunteminen ole fanitusta? Kertoo että jostain vitun peräkamarista joku läski nössö kirjoittaa. Pelaa nyt vaikka sulkapalloa, niin ei kai sun tarvi fanittaa, jos samaa lajia harrastetaan?
Kyllä ihan turpaanveto oli harrastusmielessä kyseessä, jota kyllä harrastan edelleen. Siinä otetaan ja annetaan, joka miehen hyvä oppia myös ottamaan, koska siinä se todellinen kantti mitataan. Että tuleeko: itku, kilpikonna, vai viedäänkö tonttiin kun kädet loppuu? Ja osataanko siellä tehdä mitään?, koska se yksin ei riitä. Noi "homofantasiat" ihan treeniin liittyen on aika kuluneita, mutta ymmärrän jos ei päässä muuta liiku.
Tietysti peiton alta helppo huudella jopa vapaaehtoisesti sotaan lähtemistäkin pelkuruudeksi !? Mitä tuohonkaan nyt voi sanoa, muutakun että kai Immu vetänyt kadulla turpaan.., käsittämätöntä paskaa.
Niin Penikselle voin vastata, että painoin 5-7 kg enemmän, kuin tämä puheena ollut kaveri, reilu 10- vuotta sitten kun kilpaili, niin ei ollut mulla jakoa pystyottelussa. Matossa pystyi antamaan vastusta, mutta tietysti oli parempi kuin minä, oli silloin huippukuntoinen ja veti kyllä matseihin porukkaa. Lähellä oli ettei voittanut Shooton Euroopan mestaria, vei kax erää pystyssä mennen tullen, tuli Urheilukanavaltakin tämä ottelu, jota hyvinkin läheltä olin katsomassa. Matto heikkous, mihin sitten meni hyvä "päänahka".
Ja olen kyllä sanonut Ilmen ketjuun mikä seura, jos joku ei tiedä. Kolme kertaa viikossa käyn vielä harrastus pohjalta kuntoa ylläpitämässä, että kyllä mut löytää, jos jollain tärkeää asiaa. Siellä tiedossa eräillä, kuka nimimerkin takana, ettei mikään salaisuus.
Tuntuu että olenkin siitä poikkeuksellinen "anonyymi", että moni tietää kuka olen, en vain omalla nimellä jaksa mainostaa itseäni, kun huomannut mikä täällä on homman nimi.
Aallon kaltaisille nyt ei kukaan anna Respectiä, piripää valehtelija, jonka jatkuva niiskuttaminen kun paljastui, lensi vittuun muutaman muun kanssa. Tästä nyt tietää, vaikkei toi vitun terapian tarpeessa oleva rauhanturvaaja kiinnostaisi pätkääkään. Kauan kuulemma oli valheilla salannut mitä paskaa sen touhu, pysynyt vaan niin kaukana muista, että tieto oli pitänyt ottaa, kun ei totuutta muuten saanut. Tämähän ei mikään suuri salaisuus, kurja luuseri - tuskin edes täysjärkinen, joka potkittiin heti pois, kun selvisi mikä mies kyseessä.
Ei tarvitse olla rikosmaailmassa aktiivinen toimija, että nämä asiat kuulee.
5-7 kg enemmän😂😂 huutonaurua😂😂😂😂
Jari Linna
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Pe Syys 29, 2017 2:11 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Jari Linna »

Carl Adenauer kirjoitti: Ti Joulu 19, 2023 2:38 pm ...kun on noin kova katkeruus Suomalaisia porukoita kohtaan.
Tietysti jos ollut koulukiusattu, ja vanhemmalla iällä repinyt kännissä turpaa joillekin porukoille, niin että loputkin hampaat tippuneet, niin herättäähän se katkeruutta.
Muuten en tuota oman maan porukoiden dissaamista ymmärrä, mutta kai Ruotsin malli unelmana, että ei minkäänlaista vastavoimaa Suomesta, että mamut nauraa, kun kotimaiset porukat kielletty, soitetaan kotimaahan että täällä suvakkilandiassa on tilaa.
Eri asia jos operaattorilta saa numeron, ja pre-paidin imei koodin perusteella selvitettyä, minne muualle kyseisellä laitteella oltu yhteydessä. Jos oma liittymä, vielä helpompaa, koskaanhan ei tiedä, onko mahdollista että jollain voi olla yhteyksiä operaattoreihin, kun paljon ihmisiä, joilla kaikilla "kaverin-kavereita", sukulaisia jne..
Tuskin täällä kukaan katkeruudesta suomalaisia porukoita haukkuu. Fakta nyt vaan on sellainen, että varsinkin United Brotherhoodissa ja Cannonbalissa oli 95% porukasta juoppoja, narkkareita ja muuten epäluotettavia ihmisiä, jotka kertovat kaikki salaisuutensa muutaman tuopin jälkeen lähiöräkälässä omaa statusta nostaakseen muiden juoppojen silmissä. Kyllähän sun pitäisi tuo tietää kun olet pyörinyt niissä porukoissa. Taitaa vaan olla niin, että olet/olit itse ihan samanlainen, niin ei se muiden juominen/narkkaaminen sekä omien ja muiden asioiden kuseminen siinä samalla edes häirinnyt. Nyt parannuksen tehneenä aika on kullannut muistot ja muistelet miten kivaa oli olla oman kantakuppilan kuningas :lol:

Tuo loppuosa tekstistäsi kertoo jo tarpeeksi mihin kuntoon olet päihteillä aivosi saanut. Tsemppiä kaidalla tiellä pysymiseen ja ne päihteet kannattaa lopettaa ihan kokonaan. :wink:
Random
Poliisikoira Rex
Viestit: 268
Liittynyt: Ma Marras 06, 2023 3:11 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Random »

Carl Adenauer kirjoitti: Ti Joulu 19, 2023 3:18 pm Voin kyllä vastata " altavastaajalle" ( muista nostaa pallit ylös, kun makaat jonkun alla / vaikka tuskin niitä on). Samoin "Gayjo 88", sekä " vanha tuttu Penis"

Kuka tämmöstä sönkötystä jaksaa lukea? Koitin lukea,mutta ennen puolta väliä mietin,että mitähän tämä kaveri koittaa sanoa?

Vedätkö sä edelleen siellä niitä huumeita ja pillereitä mitä kehuit myynees aikoinaan, kun ulosanti on sellaista etten yhtään ihmettele,että tuli vankilassa pariin otteeseen turpaa,ihan jo sen takia,että sinun kans päivät on varmaan täynnä pelkkiä väärinkäsityksiä.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 617
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Carl Adenauer kirjoitti: Ti Joulu 19, 2023 9:00 pm Neiti saa hävetä mun puolesta ihan niin paljon kun huvittaa, kovin herkät tunteet, mutta estrogeeni siinä syynä, ei kummempaa. Kerran kuukaudessa varmaan hävettää vielä enemmän, mutta se on luonnonlaki.
Ei saatana nuo sinun tekstit pitäisi ottaa huumevalistukseen mukaan "tätä se sekakäyttö ihmiselle tekee".

Oletko nyt kova mies isolla M? Missä peräkammarissa kuukautisia vielä häpeillään ja miksi niitä yhtään kukaan häpeäisi? Toivottavasti et ole lisääntynyt.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Ihan nyt uteliaille tiedoksi, kun niin tarve kommentoida mun kirjoitusta. En vedä kamaa, en juo - tai polta röökiä.
En ole koskaan kuulunut mihinkään porukkaan, eikä sinänsä edes kiinnostanut kuulua. Käyn duunissa, on perhe, elämä ollut vitun kauan kondiksessa, itse aina.
""Gayjo" tuli iloiseksi, se on kivaa kun naurattaa, pidentää ikää sananlaskun mukaan. Tämä Random nyt voi kommentoida noita juttujaan, on kuultu moneen kertaan, ei tarvitse vastata, ei mitään sanottavaa.
Pidän vain varsin kummallisen ( ilman tuota teidän kulunutta lässytystä "fanittamisesta"), että noita"juoppo - narkki " juttuja heitätte ?, ette Milan Jaffista, joka tohtinut kaataa maitoa päälleen metrossa.
Anom tuomioita on tullut, täältä suunnaltakin 13 vuoden kakkua, naapurikylän ukolle vaaditaan vielä enemmän. Jos jaksaa lukea edes netistä yleisen tiedon, niin ei "hampaattomat juoppo-narkit" pysty tuollaisia määriin ja kuvioihin. Jos vähänkään ymmärrystä lajista, niin tämä pitäisi tajuta. Kyseessä siis FBI:n Australian alamaailmaan työntämä sovellus, josta tuhansia tuomioita ympäri maailmaa.
Ei ne ole sekoilijoiden hommia, tuon verran pitäisi tietää, vaikka ei rikosmaailmasta mitään tietäisi.
Niin "Random", voin pari lausetta uhrata sulle. En saanut kahta kertaa turpaan linnassa, oletko ikinä edes tapellut?, pitänyt puolisosi? Kuten olen kertonut, mustalla kongilla oli toinen erä, josta jouduin Riksuun. Ja sain apuja, kyllä, vankilassa mennään eri tavalla kuin siviilissä. Ja apu tuli juuri sieltä suunnalta, mitä dissaatte, koska kaikki ulkoilussa näkivät tilanteen tekijän, sekä ettei siinä pakotettu. Pyytämättä sain jeesiä, oli saman kylän ukkoja, eikä siinä ollut kummempaa, kun tiesivät että asiat kunnossa.
Varmasti puolet näistä dissaajista poliiseja, pamppuja, tai Ilmen faneja. Tai mamujen suvakki nuolijoita.., miksi mamut eivät hauku oman maansa porukoita? Sitäkin voi miettiä, samalla kun seuraa tämän maan "Ruotsalaistumista". Sitten onkin kivaa, kun ihan "Random" ihminen voi ottaa koteloon, tai saada sivuosumia, kuten siellä käy.
Mitä ajattelette, ihan vaan kolme nimimerkkiä, jos on mahdollisuus tietää mistä viestit lähetetty? Onko turhaa paskan jauhantaa, vai voisiko mitenkään olla mahdollista? Voiko jollain olla suhteita, että saa selville mistä viestit lähetetty, vai onko mahdotonta? Auttaako pre-paid, imei koodin selvitys - jos muualle soitettu. Muutama ihminen kiinnostunut, itse en niinkään..,muistatte varmaan, että olette rekisteröityneet tänne kommentoimaan... Puhelin kun ei ole ihan oikeasti anonyymiksi tekevä, vaikka harhainen ihminen voi niin luulla. Voitte vapaasti pitää paskan jauhantana, itseasiassa se olisi vain positiivista, koska jotkut henkilöt ovat alkaneet kiinnostaa ihmisiä.
Minulle ei niinkään merkitystä, kuten sanoin - ei kiinnosta joidenkin lässytys sentään niin kovasti. On duuni, vaimo ja lapset, niissä itselle riittävästi. Hyvää joulun odotusta teille kolmelle, ja parempaa alkavaa vuotta -24.
Jari Linna
Harjunpää
Viestit: 327
Liittynyt: Pe Syys 29, 2017 2:11 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Jari Linna »

^ Tarpeeksi isolla otannalla jokaisesta jengistä löytyy myös niitä suoraselkäisiä tekijämiehiä. Se ei silti poista sitä faktaa, että suurinosa näistä porukoista ei sellaisia ole. Tällä Anom kuviolla en lähtisi keulimaan. Onhan siitä Suomessakin jaettu tuomioita jo satoja vuosia. Pelkästään lokakuussa kaksikymmentä yli 10v tuomiota. Kyseessä oli poliisien ovela juoni, jonka lopputulosta voi pitää katastrofina rikollisten kannalta.

Eikö päivittäin kaljaa, pillereitä ja amfetamiinia vetävä ihminen ole mielestäsi juoppo ja narkkari? En itse tiedä mitkä muut sanat kuvailisivat tämmöistä ihmistä paremmin.

Jos joku on kirjoituksistani loukkaantunut henkilökohtaisesti, niin voi tulla laittamaan viestiä. Kerro kuka olet ja mistä olet pahoittanut mielesi, niin katsotaan miten asia hoidetaan.
Ei tarvitse olla Carlin rikkinäisenä puhelimena välissä.
1lpo
Martin Riggs
Viestit: 617
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Carl Adenauer kirjoitti: Ke Joulu 20, 2023 3:52 pm Ihan nyt uteliaille tiedoksi, kun niin tarve kommentoida mun kirjoitusta. En vedä kamaa, en juo - tai polta röökiä.
En ole koskaan kuulunut mihinkään porukkaan, eikä sinänsä edes kiinnostanut kuulua. Käyn duunissa, on perhe, elämä ollut vitun kauan kondiksessa, itse aina.
""Gayjo" tuli iloiseksi, se on kivaa kun naurattaa, pidentää ikää sananlaskun mukaan. Tämä Random nyt voi kommentoida noita juttujaan, on kuultu moneen kertaan, ei tarvitse vastata, ei mitään sanottavaa.
Pidän vain varsin kummallisen ( ilman tuota teidän kulunutta lässytystä "fanittamisesta"), että noita"juoppo - narkki " juttuja heitätte ?, ette Milan Jaffista, joka tohtinut kaataa maitoa päälleen metrossa.
Anom tuomioita on tullut, täältä suunnaltakin 13 vuoden kakkua, naapurikylän ukolle vaaditaan vielä enemmän. Jos jaksaa lukea edes netistä yleisen tiedon, niin ei "hampaattomat juoppo-narkit" pysty tuollaisia määriin ja kuvioihin. Jos vähänkään ymmärrystä lajista, niin tämä pitäisi tajuta. Kyseessä siis FBI:n Australian alamaailmaan työntämä sovellus, josta tuhansia tuomioita ympäri maailmaa.
Ei ne ole sekoilijoiden hommia, tuon verran pitäisi tietää, vaikka ei rikosmaailmasta mitään tietäisi.
Niin "Random", voin pari lausetta uhrata sulle. En saanut kahta kertaa turpaan linnassa, oletko ikinä edes tapellut?, pitänyt puolisosi? Kuten olen kertonut, mustalla kongilla oli toinen erä, josta jouduin Riksuun. Ja sain apuja, kyllä, vankilassa mennään eri tavalla kuin siviilissä. Ja apu tuli juuri sieltä suunnalta, mitä dissaatte, koska kaikki ulkoilussa näkivät tilanteen tekijän, sekä ettei siinä pakotettu. Pyytämättä sain jeesiä, oli saman kylän ukkoja, eikä siinä ollut kummempaa, kun tiesivät että asiat kunnossa.
Varmasti puolet näistä dissaajista poliiseja, pamppuja, tai Ilmen faneja. Tai mamujen suvakki nuolijoita.., miksi mamut eivät hauku oman maansa porukoita? Sitäkin voi miettiä, samalla kun seuraa tämän maan "Ruotsalaistumista". Sitten onkin kivaa, kun ihan "Random" ihminen voi ottaa koteloon, tai saada sivuosumia, kuten siellä käy.
Mitä ajattelette, ihan vaan kolme nimimerkkiä, jos on mahdollisuus tietää mistä viestit lähetetty? Onko turhaa paskan jauhantaa, vai voisiko mitenkään olla mahdollista? Voiko jollain olla suhteita, että saa selville mistä viestit lähetetty, vai onko mahdotonta? Auttaako pre-paid, imei koodin selvitys - jos muualle soitettu. Muutama ihminen kiinnostunut, itse en niinkään..,muistatte varmaan, että olette rekisteröityneet tänne kommentoimaan... Puhelin kun ei ole ihan oikeasti anonyymiksi tekevä, vaikka harhainen ihminen voi niin luulla. Voitte vapaasti pitää paskan jauhantana, itseasiassa se olisi vain positiivista, koska jotkut henkilöt ovat alkaneet kiinnostaa ihmisiä.
Minulle ei niinkään merkitystä, kuten sanoin - ei kiinnosta joidenkin lässytys sentään niin kovasti. On duuni, vaimo ja lapset, niissä itselle riittävästi. Hyvää joulun odotusta teille kolmelle, ja parempaa alkavaa vuotta -24.
Mitä sinä nyt lässytät niistä imei koodeista ja suhteista joilla ehkä jos ja kun ehkä mahdollisesti saa selville mistä ja kuka kirjoittaa? Nyt ollaan nettifoorumilla, meinaatko että sun ub kaverit selvittää esim randomin ja minun tiedot minfon kautta? Voin kertoa ettei onnistu vaikka kerholla sulle on tarinoita semmoisesta ehkä puhuttukin. Randomin puolesta en puhu mutta minä lupaan kyllä tulla näyttämään naamani sinulle ja ub kavereillesi jos kirjoitteluni ottavat sielun päälle. Tietenkin niin että et pääse nimeäni tänne vasikoimaan mutta naaman voin kyllä teille näyttää. Sinä siis oikeasti "en ole sekakäyttäjä" uhoat jollain imeillä ja vastaavalla paskalla kun joku on netissä eri mieltä kanssasi. Oletko varma että et ole ikinä kuulunut tuohon fanittamaasi ub sakkiin?

Edit

Ei sais lapsia kiusata. Saat tonnin kun selvität ihka oikean nimeni imeillä tai noilla sun suhteilla.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Voimamies lahest
Harjunpää
Viestit: 318
Liittynyt: Ke Touko 04, 2022 6:53 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Voimamies lahest »

*pltmtxtvp*tm
Mäntyharjun ihmemies
Pössiperk
Poliisikoira Rex
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Marras 27, 2023 11:56 am

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Pössiperk »

Vanhaa tuttua penistä ja gaymattoa pallit ylös ja mitä vittua taas? Eikö kaikki voitais jatkaa näitä normaaleita juoruja ilman uhkailuja ja haukkumisia?

Sitäpaitsi mun mielestä minfossa on joku ”keskinäiset nokittelut” tänne —> osio mihin nää uhoilut ja vittuilut vois siirtää?
Niinuski
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 115
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2010 2:19 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Niinuski »

Tossa mietin, et missä Dmitrienko menee.. Ja missä se tulee tuomionsa istumaan?
Carl Adenauer
Poliisikoira Rex
Viestit: 277
Liittynyt: Ke Huhti 05, 2023 5:44 pm

Re: United Brotherhood

Viesti Kirjoittaja Carl Adenauer »

Varmaan joutuu Jenkkien linnaan pariksi vuodeksi.
Ja ihan vaan tiedoksi, en kyllä ole koskaan kuulunut mihinkään jengiin, tuskinpa kukaan sieltä jaksaisi tänne kirjoittaa "juupas-eipäs" paskaa.
Syynkin voin sanoa. En pidä mustalaisista, tai ulkomaalaisista, joita näissä porukoissa on. Mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että ovat kyllä kovia ukkoja, halusin sitä tai en . Puhun esim. Miltsi (r.i.p.), Soldier ja Kirka.
Ajatukseni on lähinnä pitää Suomi Suomalaisena, ja nämä yhden käden sormin laskettavat "ei Suomalaiset" ovat varmasti näyttönsä antaneet, yx tosin jo mullan alla, mutta gangsterin ammatti ei ole pitkäikäinen. Kuollaan oman käden kautta tai toisen.
En vaan näe Suomalaisena järkeä dissata kaikkia Suomi-porukoita, kuin kusisi omiin muroihin. Mutta siviilinä minulle loppujen lopuksi ihan sama, vaikka Ruotsalaiset ottaisivat koko rikosmaailman haltuun, koska tämä varmasti ainoa maa maailmassa, missä ei oman maan porukoita!! Vai onko antaa joku muu esimerkki?? Poliisivaltiossa on vaan poliisit, mutta ne eivät liiku siellä missä tapahtuu.., onnea Suomi-neidoille uusien porukoiden tiloissa, aina sinne joku eksyy.
Eli voin myöntää olevani : Perussuomalainen, varmaan vähän rasistikin, mutta tosiasiat tosiasioita. Kyllä noilla porukoilla syy on ollut ottaa mukaan "ei Suomalaisia", eikä muuta syytä edes voi olla kun laatu on ollut heille riittävän rajua.
Ruotsissa kun seurataan tätäkin palstaa, on hienoa siellä lukea, että Suomalaiset on :" hampaattomia, juoppo- narkki, sekakäyttäjiä". Hyvää tietoa, jota ei varmasti kukaan Suomen -Ruotsalainen tulkkaa, kun mietitään että pikkupojat katujengeistä haastaa jo Suomalaiset..,entäs Ruotsin isot pojat?
Mutta dissatkaa rauhassa joka Suomalaista porukkaa. Uliskaa sitten poliisia, kun täällä alkaa mennä Ruotsin malliin, ja ihmetelkää miksei ole Suomalaisia rikollisia, tai miksi naisille tulee kovat ajat uudessa kulttuurissa. Kyllä on viisasta touhua, jonka seuraukset tulee varmasti näkymään, ei minun murheeni, koska jengi asiat ei kosketa, isänmaallisuus ja rikosmaailma vanhasta muistista. Eiköhän nämäkin suunnilleen kaikki ole linnassa, mutta antaa muiden ottaa tontit haltuun, asia josta täällä 90% ei tunnu ymmärtävän mitään.
Vastaa Viestiin