Madeleinen tapaus ( Ketju 3)

Ulkomailla kadoksissa olevat henkilöt
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Kyllähän nuo videon perusteella selvästi merkkasivat. Meil on tiettyihin hajuihin koulutettu dogi, ja on opetettu merkkaamaan vähemmän äänekkäällä tavalla. Iloisina näkyivät spanielit työskentelevän. Leikkiähän se niille on.
MissHolmes
Ben Matlock

Viesti Kirjoittaja MissHolmes »

:wink: Tokihan sinne kaappiin ja autoon on voitu laittaa ''ruumista'' ja ''verta''. :lol:

Olen katsonut nuo ennenkin ja ne jotenkin vie pohjaa kaikelta ''Where is Madeleine'' -lausahduksilta....

Minä tarkoitin sillä ettei kukaan etsi sitä, että jutun mukaan luottamus Metodo3:n on mennyt ja jenkki firma ei saavuttanut odotettuja tulosia.
:?:
Ne juristitko muka etsii? Ne ''maailman kalleimmat'' juristitko etsii????
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Kun katselin niitä koiria työssään, palautui mieleeni se katoamisen alkuajan vetoomus, jonka Kate tv:ssä esitti, ja joka mielestäni oli jotenkin aivan kiusallisen teennäisen tuntuinen.
MissHolmes
Ben Matlock

No mutta!
Sitä teennäisyyttähän perusteltiin sillä, että Kate ei ole kokenut esiintyjä!

Hah sanon minä. Tuollaisessa tilanteessa ei oikeasti tarvita esiintymisekokemusta, jotta voisi olla luonnollinen.
MissHolmes
Ben Matlock

Kuva

Ja jos jota kuta epäilyttää koiravideon aitous, voi asian tarkistaa rekisteritunnuksen perusteella.

Yllä kuvassa McCannit ja tuo kuuluisa Renault Scenic. 59 DA 27.
Sama rekkari löytyy videon Scenicistä.

Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että erheellisesti koirat olisivat merkanneet juuri McCannien asunnon, heidän käytössään olleen auton ja Katen käytössä olleen vaatekappaleen.
Kaikkien muiden joukosta.
Kuinka se on mahdollista ellei paikalle ole todellakin viety ruumiin hajua ja verta?
Kuinka koira voisi erehtyä noin loogisesti?
Kertokaa joku. Meidän koira on viisas ja osaava, mutta noin ''ketuksi'' siitä ei olisi edes loppu elämän koulutuksella. :wink:
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

^heh, ei saa koirasta kettua, vaikka kuinka yrittäisi. Miss Holmesin kanssa ihan samaa mieltä. Pitkälle vietyä suunnitelmallisuutta olisi, jos joku olisi "vienyt" ruumiinhajua juuri oikeisiin paikkoihin. Tarvis olla melkein sisäpiiriläinen, jotta tietäis mihin viedä ja milloin nuuskijadogit tulee.
MissHolmes
Ben Matlock

http://uk.news.yahoo.com/afp/20080906/t ... 2cd9d.html

http://uk.news.yahoo.com/pressass/20080 ... 23e80.html

Viimeisimpiä uutisia vierailta mailta.

Sanoisin, että omituinen tämä Gerryn kommentti:
Mr McCann, 40, said: "We were investigated in the most intimate detail. My plan was to stay quiet and not answer. But the first question was, 'Are you involved in the disappearance of your daughter?' It was nonsense and I decided to respond."
Minusta tuo kysymys on luonnollinen ja olisi pitänyt esittää vanhemmille jo silloin, kun ensimmäinen poliisi astui ovesta sisään.

Katsoin viikonloppuna Affleckin GoneBabyGonen, joka on surullinen elokuva, mutta en nähnyt mitään syytä siihen, että sen ensi-iltaa englannissa piti siirtää.
Minusta siinä ei ollut mitään yhtäläisyyttä tähän juttuun: kyseessä ei ollut perinteinen sieppaus, eikä tytön katoamiseen liittynyt tytön vanhemmat mitenkään.

Ainoa mahdollinen yhtäläisyys oli se, että tytön äiti väitti olleensa 'ihan vaan lähellä naapurissa' puoli tuntia, vaikka todellisuudessa oli vetämässä kokaa baarissa tuntitolkulla tokkurassa...

Hämmennyin jälkikäteen kohua...
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

MissHolmes kirjoitti:
Tuntuu jotenkin uskomattomalta, että erheellisesti koirat olisivat merkanneet juuri McCannien asunnon, heidän käytössään olleen auton ja Katen käytössä olleen vaatekappaleen.
Kaikkien muiden joukosta.
Kuinka se on mahdollista ellei paikalle ole todellakin viety ruumiin hajua ja verta?
Videolla koirien ohjaaja Martin Grimes varoittaa, että koirat voivat haistaa myös hyvin vanhan veren.

- Koira on antanut minulle positiivisen merkin. Se osoittaa minulle, että tuolla on jotakin ihmisverta - koira havaitsee hyvin vanhan veren ja se löytää kenen tahansa veren, Grimes sanoo.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Eihän kaappaajalla olisi ollut aikaa mihinkään pirskotusseremonioihin, muutenkin näyttää, että lapsen kaappaaminen tuosta huoneesta kenenkään sitä näkemättä olisi aikamoisen riskaabelia ja hankalaakin.
Ja siis todella, kuinka usein tällaista muka sattuu??
Kuinka usein sattuu sitä, että vanhemmat itse jollain tavalla aiheuttavat lapsensa kuoleman?

Yeremi Vargas katosi omalta pihaltaan ja on ilmeisesti vieläkin kateissa. Äidin syyttömyys oli alusta asti mielestäni ilmiselvää.
MissHolmes
Ben Matlock

niin Marski.

Paikalla oli kymmenen autoa, koiria käytettiin useassa eri asunnossa, vaatekappaleita oli kymmeniä.

Ja nuo koirat hyvällä tsäkällä erehtyivät löytämään vanhaa verta VAIN McCannien käytössä olleesta omaisuudesta.

Ja varsinkin ruumiisiin erikoistunut koira, (joka ei perusta merkkaustaan vereen, vaan yli 2 tuntia kuolleena olevan henkilön jättämään hajuun) onnistui myöskin valitsemaan kaikista kohteista juuri ja VAIN nuo McCannien paikat ja tavarat.

Uskotko todella itse että jollain laskennalla olisi edes teoreettisesti mahdollista erehtyä noin :oops: oikein????

Joskus menee kyllä naurun puolelle :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:niin Marski.

Paikalla oli kymmenen autoa, koiria käytettiin useassa eri asunnossa, vaatekappaleita oli kymmeniä.

Ja nuo koirat hyvällä tsäkällä erehtyivät löytämään vanhaa verta VAIN McCannien käytössä olleesta omaisuudesta.

Ja varsinkin ruumiisiin erikoistunut koira, (joka ei perusta merkkaustaan vereen, vaan yli 2 tuntia kuolleena olevan henkilön jättämään hajuun) onnistui myöskin valitsemaan kaikista kohteista juuri ja VAIN nuo McCannien paikat ja tavarat.

Uskotko todella itse että jollain laskennalla olisi edes teoreettisesti mahdollista erehtyä noin :oops: oikein????
Erehtyä? Olenko kirjoittanut jotain erehtymisestä?
Videolla koirien ohjaaja Martin Grimes varoittaa, että koirat voivat haistaa myös hyvin vanhan veren.

- Koira on antanut minulle positiivisen merkin. Se osoittaa minulle, että tuolla on jotakin ihmisverta - koira havaitsee hyvin vanhan veren ja se löytää kenen tahansa veren, Grimes sanoo.
Joskus menee kyllä naurun puolelle
Niin minullakin, kun joudun toistuvasti huomaamaan, ettet ymmärrä lukemaasi.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
MissHolmes
Ben Matlock

Minun pitää näemmä taas vääntää rautalangasta. :cry:

Mieti itse.

Vaikka kuinka vanhasta verestä olisikin kysymys, niin kuinka todennäköistä Marsalkka sinusta on se, että *jotakin vanhaa verta löytyisi juuri McCannien käyttämästä autosta, McCannien vuokraamasta asunnosta ja Kate McCannin paidasta, MUTTA EI MISTÄÄN MUUSTA AUTOSTA, EIKÄ MUUSTA ASUNNOSTA, EIKÄ MUISTA VAATTEISTA????

Tai kuinka todennäköistä on, että koira, joka on erikoistunut KUOLLEEN IHMISEN HAJUUN, antaa merkin juuri ja vain McCannien asunnossa ja heidän autossa, MUTTA MUTTA EI MISTÄÄN MUUSTA AUTOSTA, EIKÄ MUUSTA ASUNNOSTA????

Minun mielestäni tuossa virheen mahdollisuus on samaa luokkaa kuin voittaa kolmasti peräkkäin lotossa täyspotti.

Minusta tarjolla on vain kaksi mahdollisuutta: tyttö on kuollut tuolla asunnossa tai joku on halunnut lavastaa vanhemmat syyllisiksi.

Otetaan käsittelyyn vaikka tuo harvemmin puitu puoli, eli lavastus:

Sieppaajalla ei mahdollisuutta tuohon ole voinut olla, jos vanhempien antamat faktat lasten luona käynneistä pitävät paikkansa.

Ja kaiken lisäksi autoa ei perheellä edes tuolloin vielä ollut käytössään.

Poliisin laittamiin vääriin veriin ja ruumiin hajuihin en jaksa uskoa.
En keksi mitään syytä miksi varsinkin englannista portugaliin suuntautuvaa turismia (= rahavirtaa) haluaisi joku sabotoida tuollaisin konstein.

Kaiken lisäksi koirat olivat englannista. Portugalin poliisi ja britti poliisi toimivat yhteistyössä. Ja mukana sähläsi vielä joukko diplomaatteja.

Testitkin tehtiin noista kahdesta riippumattomassa laitoksessa.

Se ei tunnu oikein uskottavalta. Tai kerro miten siitä saisi uskottavan ja mistä löytyisi motiivi????
Marsalkka
Horatio Caine

MissHolmes kirjoitti:Minun pitää näemmä taas vääntää rautalangasta. :cry:

Mieti itse.

Vaikka kuinka vanhasta verestä olisikin kysymys, niin kuinka todennäköistä Marsalkka sinusta on se, että *jotakin vanhaa verta löytyisi juuri McCannien käyttämästä autosta, McCannien vuokraamasta asunnosta ja Kate McCannin paidasta, MUTTA EI MISTÄÄN MUUSTA AUTOSTA, EIKÄ MUUSTA ASUNNOSTA, EIKÄ MUISTA VAATTEISTA????

Tai kuinka todennäköistä on, että koira, joka on erikoistunut KUOLLEEN IHMISEN HAJUUN, antaa merkin juuri ja vain McCannien asunnossa ja heidän autossa, MUTTA MUTTA EI MISTÄÄN MUUSTA AUTOSTA, EIKÄ MUUSTA ASUNNOSTA????

Minun mielestäni tuossa virheen mahdollisuus on samaa luokkaa kuin voittaa kolmasti peräkkäin lotossa täyspotti.
]

Onko joku maininnut jostain virheestä? En minä ainakaan. Kerroin vain koirien ohjaajan näkemyksen asiaan.

Minusta tarjolla on vain kaksi mahdollisuutta: tyttö on kuollut tuolla asunnossa tai joku on halunnut lavastaa vanhemmat syyllisiksi.
Mukavaa että kerrot mielipiteesi ja näkemyksesi asiasta.
MissHolmes
Ben Matlock

niin.
Tämä on keskustelu palsta, jolla keskustellaan.
Minä kerroin mielipiteeni ja näkemykseni ja perustelin niitä mielestäni ihan hyvin.

Pyrin tuomaan uutta pointia myös tuohon koira asiaan korostamalla sitä, että minusta 'erehtyminen' noin pahasti vaatisi koiralta jo paljon.

Ja yritin jatkaa aloitettua keskustelua. En tyrehdyttää sitä kuten eräät.
Keskustelen tästä Marski kanssasi vain lautamiehissä.

:twisted:
Lukittu