"Ällöt" kirjoittelijat? jotka saavat sappesi kiehu

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
CrissAngel
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

CrissAngel.:=P
Child Of Scythe
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Ylivoimaisesti hessu52. Kirjoittaa pitkiä strukturoimattomia viestejä, joissa on asiaa hyvin vähän. Ja "faktat" menvät usein pyllylleen.

Sirpan vuoksi lopetin Madeleine-säikeen lukemisen.

On muitakin, mutta nää kaksi ärsyttää erityisesti.
Muista lähdekritiikki!
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

markja toki vie ykkössijan ärsyttävyydessä
Tapio välillä madeleine-ketjussa ärsyttää
Bombayn allekirjoitus on niiiiin oksettava (joka kerta meinaa oksu tulla..)
DrLecterin kirjoitustyyli on välillä turhan tyly ja yksitotinen

Ärsyttää myös lukematon joukko pitkään palstailleita ja satoja/tuhansia viestejä kirjoittaneet jotka nuolevat toistensa perseitä eri ketjuissa.

Tässä nyt ei kysytty ketä arvostaa mutta on täällä niitäkin jotka seisovat omien sanojensa takana eivätkä nuoleskele ketään tai kerjää mitään sääliplussia. Nämä muutamat osaavat myös kirjoittaa ja ilmaista mielipiteitään.
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

CrissAngel kirjoitti:CrissAngel.:=P
Tässä hyvä esimerkki sääliplussien keräämisestä :roll: Miksi tälläisen laittaa jos ei halua jonkun kiirehtivän kertomaan kuinka "kyllä sinulla on hyvät jutut, et ole ollenkaan ärsyttävä!"

Jos on omasta mielestään niin ällöttävä ja ärsyttävä niin eikö siihen silloin itse voi tehdä parannusta?
Howler
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Howler »

VoDKa kirjoitti:Howler.
Olisi kiva kuulla perustelujakin :wink:
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

ketsku kirjoitti: Bombayn allekirjoitus on niiiiin oksettava (joka kerta meinaa oksu tulla..)
Bombay on vielä niin vauva, että pitää ymmärtää.
Kun ikää tulee lisää tajuaa hänkin, että ihan turha se on nuolla..onpa se **ttu sitten nuori tai vanha. :mrgreen:
VoDKa
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Howler kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Howler.
Olisi kiva kuulla perustelujakin :wink:
Olen kyllästynyt siihen, että tunget nokkasi joka ikiseen topicciin ja esität asian minä-minä-minä ja saat keskustelun käännettyä itseesi. Ehkä siinä on syy, miksi vihasit Minnaakin; olette liian samankaltaiset sen asian suhteen.

Mies tappoi television:
Howler kirjoitti:Pitäisikö minun soittaa vinkki keltaiselle lehdistölle, kun eilen päätin heittää hyvästit monelle vanhalle ja lelulleni? Menisiköhän läpi otsikko "Yksinhuoltaja hylkää pehmonsa"? :lol:
BB:
Howler kirjoitti:*hykertelee riemusta, kun Risto lähti talosta juuri ja Minna luulee saavansa jäädä taloon*
Kuopio:
Howler kirjoitti:Tiedän, mutta oli ihan pakko sanoa, sori 8) En vain voinut vastustaa kiusausta ilmaista kantaani ko. asioihin.
&
Howler kirjoitti:Silloin katoaisi kuvioista tämä tyttö.
Minfo-miitti:
Howler kirjoitti:Minä ainakaan en haluaisi, että kaikki tietää mitä kaikkea miitissä on tehty, jos itse joskus sellaiseen eksyn. Ja jotkut varmaan ilmoittautui vain yv:n kautta kommentoimatta foorumille ollenkaan, minusta heidän tahtoaan pysyä ns. varjoissa pitää kunnioittaa.
Tässä ensimmäinen sivu kirjoittamistasi viesteistä. Jätin väliin ne, joissa kysyttiin suoraan sinusta (gallupin "mitä sinä"-tyyliset kysymykset). Ja jätin ne, joissa keskustalua ei olisi tarvinnut kääntää itseesi.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Kannattaa ehkä huomioida lainausmerkit allekirjoituksessani. Kyse ei ole henkilökohtaisesta mielipiteestäni. Mut mahtavaa, että minutkin huomioidaan tässä topicissa.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

^Mitä Bombay? Etkö olekaan oikeasti natsiupseeri? Pettymysten pettymys! Nyt harmittaa. Nyt kyllä itken itseni uneen... :wink: :)

.
.

kaukana poissa

.
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Olenolen mutta yritän peitellä jälkiäni, hysssss.
synkempi hautajaisvieras
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja synkempi hautajaisvieras »

.

Phuh... mikä helpotus. Täällä lesi jo nitrot matolle...

.
.

kaukana poissa

.
Rattus
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja Rattus »

... esität asian minä-minä-minä ja saat keskustelun käännettyä itseesi.
:idea:! Minäkin sorrun välillä, hähhäh !
Ei nyt 'ällöttäviä' kirjoittajia tule mieleen vaan pari häiritsevää, kun Albaanisissilläkin on hyviä juttuja aina kerrottavana, mutta joskus ottaa itseltä hetken päästä sisällöstä jyvälle.
Samoiten rimma, ei ota tolkkua.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Markjalla menee se kiukku ja raivo välillä yli, jolloin on vaikea saada selvää, mitä väittelyssä yleensä haetaan ja mikä hänen kantansa perusteluineen lopulta on, mutta olen kyllä hänen kanssaan joistakin asioista paljonkin samaa mieltä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

"Synkemmän hautajaisvieraan" kirjoitustapa ärsyttää aivan saatanasti. Turha ehkä edes perustella, kun kaikki näkevät, mikä siinä on erikoista.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

vandt kirjoitti:"Synkemmän hautajaisvieraan" kirjoitustapa ärsyttää aivan saatanasti. Turha ehkä edes perustella, kun kaikki näkevät, mikä siinä on erikoista.
Täällä oli alussa sama, nyt siihen on jo turtunut.
Vastaa Viestiin