17-vuotias telottiin sairaalaan - vartijoita epäillään

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Bombay kirjoitti:Eikö muka? Ainakin "kaverin" teleskooppipamppu on sen oloinen ja tuntuinen että olisi todellinen ihme jos ei räsähtäisi rikki luu jos miehen kokoinen mies sillä sivaltaa.
Luu, vai reisiluu?

Jos mainitsemasi telari on ihan normi teleskooppipatukka ja kohdehenkilö ei ole mikään surkastunut narkkari, jolla on vaan nahkat luidensa päällä, niin hankala on TKP:lla lyömällä murtaa reisiluuta. Siinä on sen verran lihasta ympärillä, reisiluu on tosiaan aika iso, patukka on suht kevyt ja se täydellisen osuman saaminenkaan ei ole ihan helppoa, niin sanoisin, että on melko hankala saada aikaan noilla eväillä.
Tosin poikkeus vahvistaa säännön.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Eikun joo, ihan totta. Sotkin jotenkin sääriluuhun, reisiluuta tosiaan onkin hankalampi varmaan saada katki.
H.P.
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja H.P. »

Olen nähnyt videon jossainpäin nettiä, jossa kaksi vartijaa on maassa raudoittamassa kiinniotettua, toinen kullannuppu lähestyy toista polvillaan olevaa vartijaa takaapäin, vartija huomaa tämän ja kaveri lentääkin sitten nätissä kaaressa. Voisi kuvitella että tällaisessa tilanteessa saattaa helposti 'uhrilta' muutama luukin murtua.
Tosin, mitä olisi tapahtunut jos vartija ei olisi huomannut takaapäin lähestyvää..? :roll:
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Hätävarjelun huono puoli on se, että sen onnistuessa ei saada selville sitä miltä vältyttiin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Vastaa Viestiin