Siis nyt onkin se ääni.
Miksi sitä ääntä ei anneta julkisuuteen?
Minä tunnistaisin kyllä oman mieheni äänen keposesti tuhansien muiden joukosta...Mutta antaisinko tällaisessa tapauksessa ilmi, on sitten eri asia
Minäkin tunnistan oman mieheni, hänen veljensä (...tosin en yleensä erota heidän ääniään toisistaan) sekä omien vanhempieni äänet missä vain. Kaikkien muiden kohdalla menen helposti lankaan, enkä käsittääkseni ole ainoa. Minua ja äitiäni esimerkiksi luullaan jatkuvasti toisiksemme puhelimessa - ikäeroa meillä on vajaat 40 vuotta.MissHolmes kirjoitti: Minä tunnistaisin kyllä oman mieheni äänen keposesti tuhansien muiden joukosta...Mutta antaisinko tällaisessa tapauksessa ilmi, on sitten eri asia
Olen miettinyt samaa tästä dna:sta.Harriet Makepeace kirjoitti:Aivan kuten oletin.
Myös DNA näytteessa on selvästi jotain häikkää, voi olla että ns vierasta DNAta ei löytynyt ollenkaan rikospaikalta. Vain rikottu ikkuna viittaa siihen että taloon on tullut ulkopuolinen tekijä vaikka sen ikkunan on voinut rikkoa kuka vaan vaikka uhri itse.
Epäillyn testaaminen moneen otteeseen voi viitata siihen, että kysessä on ns psykologinen painostus. Tunnustuksen tivaaminen vaikka väkisin viittaa siihen että vahva näyttöä tekijästä ei ole.
No jaa, Porissa sekin on mahdollista (tosin aikaisin aamulla):Harriet Makepeace kirjoitti: Ihan randomi tämä tekijä ei voi olla, kuka murtovaras tai ryöstäjä tunkeutuu ihmisten kotiin keskellä yötä.
Kyllä se on mahdollista mutta tässä tapauksessa, ei mielestäni kovin todennäköistä. Tekijä on tullut ryminällä sisään, herättänyt talon asukkaat, asetta hänellä ei ole ollut. Hän ei ilmeisesti ole vienyt uhrien omaisuutta(?) eikä vaatinut rahaa tms Yleensä ryöstäjät vaativat ensisijaisesti rahaa, sillä anastetun tavaran kauppaaminen eteenpäin voi olla hankala. Lisäksi siihen liittyy muitakin riskejä, jos tekijän hallusta löytyy varastettua/anastettua tavaraa niinKyllikki S kirjoitti:No jaa, Porissa sekin on mahdollista (tosin aikaisin aamulla):Harriet Makepeace kirjoitti: Ihan randomi tämä tekijä ei voi olla, kuka murtovaras tai ryöstäjä tunkeutuu ihmisten kotiin keskellä yötä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtm ... /10/399762
Todellakin ja miksei vaimo esim napannut kättä pitempää / isointa fileerausveistä mikä käsiin löytyy avukseen....Harriet Makepeace kirjoitti: Edelleen on palattavaa siihen miksi vaimo oman lausuntonsa mukaan, pyrki paljain käsin 'puolustamaan miestään tappajalta', eikä mennyt esim suojelemaan lapsia (talossa asuvat lapset olivat tuolloin 2-, 4-, 7- ja 9-vuotiaat).Tämä mielestäni viittaa siihen että vaimo oli varma siitä ettei 'tappajasta' ole vaaraa lapsille tai hänelle itselleen. Mielestäni vaimon kertomus on hieman yliampuva, poliisin mukaan vaimon lausuntoa voi pitää kylläkin uskottavana.