Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Jaguaari
Vic Mackey
Viestit: 1983
Liittynyt: Ti Elo 14, 2007 7:19 pm

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Jaguaari »

Huutaja Jaana kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 2:07 pm Ei varmaan mitenkään mukava loppuelämä tule olemaan tällä henkilöllä.
Sitähän me kaikki toivomme.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5298
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa.

Viesti Kirjoittaja meitzi »

Pureva puheenjohtaja kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 11:32 pm Sellainen käytännön asia näin vakavissa rikoksissa kuin matkustuskielto. Ei silloin lähetä mihinkään Afrikkaan lomailemaan.
Mä olen kuullut maahantulokiellossa olevista, jotka ovat tulleet maahan, ajokiellossa olevista kuljettajista ja jopa lähestymiskiellossa olevista, jotka kuitenkin ovat tulleet lähelle....
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Mace73
Poliisikoira Rex
Viestit: 261
Liittynyt: Ke Kesä 22, 2016 9:10 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Mace73 »

Aah, se onkin tämä pollari kyseessä. Enpä olisi arvannut, sillä eihän tuo ainakaan minun mielestäni ole sarjaa lukuunottamatta ollut mediassa paljokaan esillä. Itse kelasin läpi niitä vanhojen Poliisit-kausien vakiohahmoja, ei kyllä käynyt edes mielessä tämä herra.
Bouncer
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Kesä 25, 2013 7:58 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa.

Viesti Kirjoittaja Bouncer »

meitzi kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 3:14 am
Pureva puheenjohtaja kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 11:32 pm Sellainen käytännön asia näin vakavissa rikoksissa kuin matkustuskielto. Ei silloin lähetä mihinkään Afrikkaan lomailemaan.
Mä olen kuullut maahantulokiellossa olevista, jotka ovat tulleet maahan, ajokiellossa olevista kuljettajista ja jopa lähestymiskiellossa olevista, jotka kuitenkin ovat tulleet lähelle....
Maahan voi tulla kulkematta minkään tarkastuspisteen kautta mutta matkustuskiellossa on vaan se, että se matkanteko tuppaa tyssäämään sinne lentokentän tiskille.
Mielipiteilläni edustan ainoastaan itseäni.
Oikeus ennen kaikkea
Sherlock John Holmes
Viestit: 8387
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Tv-poliisia epäillään useista seksirikoksista – Näin kommentoi Poliisijärjestöjen Liiton puheenjohtaja
Suomen Poliisijärjestöjen Liiton puheenjohtaja Jonne Rinne kommentoi televisiosta tutun konstaapeliin kohdistuvia epäilyjä useista seksuaalirikoksista.

TV:stä tutun poliisin seksirikosepäilyt ja etenkin niiden vakavuus ovat yllättäneet laajasti poliisien ammattipiireissä, sanoo Suomen Poliisijärjestöjen Liiton puheenjohtaja Jonne Rinne.
Rinteelle uutinen tuli täytenä yllätyksenä.
– Tiedon tuleminen maanantaina oli iso sokki, nimikkeet ovat todella vakavia. Minulla ei ollut tästä asiasta tietoa, ja tapausta on hirveän vaikea kommentoida, Rinne sanoo.
– Käsitykseni mukaan rikokset ovat tapahtuneet virantoimituksen ulkopuolella, joten kyse ei ole poliisin tehtävissä tehdyistä rikoksista. Epäiltyjen ja asianomistajien kannalta tärkeintä on se, että rikosprosessi menee pilkulleen oikein.

Epäilty irtisanoutui virastaan
Epäillyn konstaapelin tapausta käsitellään valtakunnansyyttäjän toimiston poliisirikostutkinnassa. Poliisirikostutkinnan koordinaattorina toimivan erikoissyyttäjä Jonna Ryynäsen mukaan valtakunnansyyttäjän toimiston tutkinnassa on usean vuoden vyyhti.
Esitutkinnassa on yhdeksän rikosnimikettä, joista rankin on törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Asianomistajia eli epäiltyjen rikosten uhreja on kuusi.

Poliisin sisäinen käsittely
Rinteen mukaan tieto epäiltyjen rikosten vakavuudesta oli iso yllätys laajasti poliisien ammattipiireissä.
– Kyllä tämä varmasti puhuttaa kahvipöydissä talon sisällä ja myös koko poliisikunnassa. Minun on vaikea sanoa, miten tämä pitäisi käsitellä poliisin sisäisesti.
– Käsittelyn tarpeellisuus poliisin sisällä ratkaistaan varmasti, jos sitä on, Rinne arvioi.
Tapausta ei ole vielä kommentoitu julkisesti poliisin puolelta.
Esitutkinta on yhä kesken, ja tapauksen varsinainen tutkinta tehdään Itä-Uudenmaan poliisissa. Iltalehden tietojen mukaan konstaapeli on ollut tutkinnan aikana pidätettynä, mutta häntä ei ole vaadittu tutkintavankeuteen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae62 ... 2bfe696a64
Matti Ja Maija
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1361
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 11:32 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa.

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

Bouncer kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 9:24 am
meitzi kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 3:14 am
Pureva puheenjohtaja kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 11:32 pm Sellainen käytännön asia näin vakavissa rikoksissa kuin matkustuskielto. Ei silloin lähetä mihinkään Afrikkaan lomailemaan.
Mä olen kuullut maahantulokiellossa olevista, jotka ovat tulleet maahan, ajokiellossa olevista kuljettajista ja jopa lähestymiskiellossa olevista, jotka kuitenkin ovat tulleet lähelle....
Maahan voi tulla kulkematta minkään tarkastuspisteen kautta mutta matkustuskiellossa on vaan se, että se matkanteko tuppaa tyssäämään sinne lentokentän tiskille.
tavis matkustuskielto jonka käräjä määrää, niin et voi poistua valtion rajojen ulkopuolelle.

Tehostettu matkustuskielto taitaa olla ettet voi poistua kaupungista tai kunnasta???? Panta jalassa?

En jaksa etsiä lakipykäliä, etsikää joku muu.
Slava Ukraini! <3
Jokukukavaan
Martin Riggs
Viestit: 642
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2021 1:49 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Jokukukavaan »

Eikös tällä lukenut instassa se dad from Finland vielä eilen? Nyt lukee vaan from Finland.
Puhelinkortti
Jane Marple
Viestit: 1062
Liittynyt: Ma Helmi 15, 2010 3:09 pm

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Puhelinkortti »

juttelin yhden poliisimiehen kanssa, joka tuntee tämän Talonpojan hyvin. Suoraan sanoen piti tätä Talonpoikaa mulkkuna. Tuli vähän muuakin tietoa, mutta niitä en tänne arvaa pistää.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2447
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa.

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kakke-Kustaa Kurkki kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 3:39 pm IU-poliisin toiminta ei ole herättänyt luottamusta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000232246.html

Tuo on hyvä esimerkki millaista porukkaa siellä kulkee nuuska huulessa.
Saimaanorppa
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: To Tammi 14, 2021 11:13 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Saimaanorppa »

Puhelinkortti kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 11:26 am juttelin yhden poliisimiehen kanssa, joka tuntee tämän Talonpojan hyvin. Suoraan sanoen piti tätä Talonpoikaa mulkkuna. Tuli vähän muuakin tietoa, mutta niitä en tänne arvaa pistää.
Mulkkuhan se oli ohjemassakin..välillä..
ja juu isä oli instassa..vastaan tuolle edelliselle..ei kuitenkaan
lukenut "Vuoden Isä"..
Hapankaali
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Touko 04, 2023 6:23 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Hapankaali »

Jokukukavaan kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 11:04 am Eikös tällä lukenut instassa se dad from Finland vielä eilen? Nyt lukee vaan from Finland.

Kyllä luki. Säälittävä tapaus kertakaikkiaan. Jonkun sen instakuvan kommenteissa oli muuten kaijatalonpojan kommentti. Onkohan äiti? Varmaan helvetin ylpeä nyt pojastaan.
Hapankaali
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Touko 04, 2023 6:23 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Hapankaali »

Puhelinkortti kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 11:26 am juttelin yhden poliisimiehen kanssa, joka tuntee tämän Talonpojan hyvin. Suoraan sanoen piti tätä Talonpoikaa mulkkuna. Tuli vähän muuakin tietoa, mutta niitä en tänne arvaa pistää.
Kerro nyt kun kerran aloitit..
Matti Ja Maija
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1361
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 11:32 am

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa

Viesti Kirjoittaja Matti Ja Maija »

Hapankaali kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 11:41 am
Puhelinkortti kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 11:26 am juttelin yhden poliisimiehen kanssa, joka tuntee tämän Talonpojan hyvin. Suoraan sanoen piti tätä Talonpoikaa mulkkuna. Tuli vähän muuakin tietoa, mutta niitä en tänne arvaa pistää.
Kerro nyt kun kerran aloitit..
Niinpä.

Jos aloitat tarinan, niin kerro loppuun kanssa.
Slava Ukraini! <3
Sienisalaatti
Axel Foley
Viestit: 2005
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa.

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

meitzi kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 3:14 am
Pureva puheenjohtaja kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 11:32 pm Sellainen käytännön asia näin vakavissa rikoksissa kuin matkustuskielto. Ei silloin lähetä mihinkään Afrikkaan lomailemaan.
Mä olen kuullut maahantulokiellossa olevista, jotka ovat tulleet maahan, ajokiellossa olevista kuljettajista ja jopa lähestymiskiellossa olevista, jotka kuitenkin ovat tulleet lähelle....
Nämäpä kyllä. Kosmeettista puuhastelua useimmiten sellaiset sormea heristellen annetut kiellot viranomaisten toimesta, kun kunnon rikolliset on kyseessä.

Bouncer kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 9:24 am
meitzi kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 3:14 am
Pureva puheenjohtaja kirjoitti: Ma Tammi 29, 2024 11:32 pm Sellainen käytännön asia näin vakavissa rikoksissa kuin matkustuskielto. Ei silloin lähetä mihinkään Afrikkaan lomailemaan.
Mä olen kuullut maahantulokiellossa olevista, jotka ovat tulleet maahan, ajokiellossa olevista kuljettajista ja jopa lähestymiskiellossa olevista, jotka kuitenkin ovat tulleet lähelle....
Maahan voi tulla kulkematta minkään tarkastuspisteen kautta mutta matkustuskiellossa on vaan se, että se matkanteko tuppaa tyssäämään sinne lentokentän tiskille.
Jep, käytännössä vain sen lentokentän tiskille :D
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.
Avatar
Wildchild79
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Su Kesä 18, 2023 10:21 pm

Re: Tv:stä tuttu poliisimies epäiltynä laajassa seksuaalirikossarjassa.

Viesti Kirjoittaja Wildchild79 »

RL11/6 kirjoitti: Ke Tammi 31, 2024 11:33 am
Kakke-Kustaa Kurkki kirjoitti: Ti Tammi 30, 2024 3:39 pm IU-poliisin toiminta ei ole herättänyt luottamusta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000232246.html

Tuo on hyvä esimerkki millaista porukkaa siellä kulkee nuuska huulessa.
Mites tässä tapauksessa kävi? Vai kävikö mitään?
Ennen vaadittiin yrittämään, mutta nykyään opetetaan vaatimaan - Sotaveteraani Gunnar Kotiranta 103-v
Vastaa Viestiin