Kenet haluaisit tavata?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

tapaisin mielelläni suurimman osan minfon väestä..tosin jotkut persoonat ovat mielenkiintoisempia kuin toiset....

olen jo pitkään myös ollut täysin varma siitä että eräs nimimerkki on rakas exäni...toisaalta tietyistä nimimerkeistä uskon että on tietyissä porukoissa tullut tavattua mutta kukaan heistä ei uskoisi että mulla on oikeasti neljä lasta koska osa ihmisistä jotka tunnen eivät ole ikinä tavanneet tätä virallista puolta minusta ja häviän ina silloin tällöin pitkiksi ajoiksi näkymättömiin...uskon siis että osan minfon väestä tunnenkin...olisi mielenkiintoista tietää onko veikkaukseni menneet ihan nappiin....

kiinnostavimpia tällä palstalla ovat arvon naiset...varsinkin ne jo kolmenkympin paremmalla puolella olevat joilla uskon olevan elämänkokemusta rutkasti ja sellaista elämänviisautta jota ei kakskymppisenä pysty vielä ees kuvittelemaan...vois olla aika häijy porukka jos pistäisivät hynttyyt yhteen :wink:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Mia Wallace kirjoitti:Miksi tavata uusia ihmisiä,
kun entisistäkin sietää korkeintaan puolet?

(J. Leskinen)
Karmeaa yliarvioimista.

Olen jo tavannut ne, jotka halusinkin tavata.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Raidin.

Edit: Kirjotusvihree
Viimeksi muokannut Katsa, To Loka 02, 2008 6:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Katsa kirjoitti:
Lonelinessin kanssa voisi ottaa pari kaljaa (okei, lonelle kaljaa ja mulle limskaa) ja katsoa älyvapaita leffoja ja sen jälkeen suunnata homobaariin.
Arvostan toivettasi avartaa mun ajatusmaailmaa :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Mökkireissut on aina jees 8)
Kyllikki S
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kyllikki S »

cicero kirjoitti: kiinnostavimpia tällä palstalla ovat arvon naiset...varsinkin ne jo kolmenkympin paremmalla puolella olevat joilla uskon olevan elämänkokemusta rutkasti ja sellaista elämänviisautta jota ei kakskymppisenä pysty vielä ees kuvittelemaan...vois olla aika häijy porukka jos pistäisivät hynttyyt yhteen :wink:
:D Cicero mun listalle!
Vastaa Viestiin