Nettiradiot

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
villivadelma
Jane Marple

Nettiradiot

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

...Varmasti moni jo tietääkin tämän nettisaitin, mutta kerrompa nyt kuitenkin tästä vielä tietämättömille, että paljon hyviä (ulkomaalaisia) nettiradioita löytyy osoitteesta:
www.shoutcast.com.

Itte oon ihan hullaantunut kuuntelemaan...Varsinkin 80s & 90s pop/rock on hottia...=) :P
villivadelma
Jane Marple

Mukava kuunnella näin kirjoittelun lomassa ;)
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ihanaa!!!!mä olen yrittänyt etsiä näitä kissojen ja koirien kanssa, mut on ollu ilmeisesti hiukan koulutusongelmia kun en ole löytänyt;) kiitos kovasti!!!!
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
villivadelma
Jane Marple

Eipä kestä...

Justiin kuuluu Bruce Springsteen "Born in the U.S.A" eräältä kanavalta, ja jotenkin tekisi mieli hyppiä seinille 8)
Sami

Viesti Kirjoittaja Sami »

www.bootradio.com

Periaatteessa bootleggers nettipelin pelaajille mutta tätähän voi kuka tahansa kuunnella. Yleensä ihan hyvää musaa.
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Mulla oli toi Pandora, kunnes se suljettiin. Se oli aivan mahtava. Onko muita vastaavanlaisia?
Merope
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Merope »

EuroJR, varmaan olet törmännytkin, mutta Last.fm :llä ( www.last.fm ) on käytössä samanlainen nettiradiotoiminto kuin Pandoralla. Itse olen käyttänyt molempia, mutta vain satunnaisesti, niin en juuri osaa vertailla. Kyrpiinnyin siihen, ettei ainakaan Pandora tuntunut tekevän minkäänlaista eroa metalligenrejen välille... En ole mikään genrepoliisi, mutta trust me, doom metallilla, Rammsteinilla ja Iron Maidenilla on jonkin verran eroa. En sitten varmaan jaksanut kouluttaa sitä tarpeeksi pitkään...

Kiitos tosiaan vielä hyvästä linkistä! Täältä jos jostain pitäisi löytyä musiikki kaikkiin fiiliksiin :) .
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
DonHessu
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Last.fm ftw \,,/
What you do... Makes you who you are.
Wuulffi
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Wuulffi »

Kuuntelen nettiradioita iTunesin kautta. iTunes on ilmainen. Vaikka on Applen ohjelma, löytyy myös Windowsille. Sieltä löytyy kaikki mahdolliset nettiradiot jaettuna eri kategorioihin.

Suosittelen.
Sasquatch
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Sasquatch »

http://www.pommiradio.fi/
http://www.radiorock.fi/

Silloin kun netin kautta radiota kuuntelen, noita tulee kuunneltua.
Vastaa Viestiin