Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
-
combat18
- Martin Beck
Olen.
Sama eteenpäin!
Sama eteenpäin!
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/

-
John Smith
- Nikke Knatterton
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Varmaankin tuon vanhimman tyttäreni syntymä kohta 17 vuotta sitten. Säästän teidät enemmiltä yksityiskohdilta, mutta melkoinen helpotuksen/onnen tunne kuitenkin tuli pitkällisen tuskan jälkeen
Onko lauantaiaamu/aamupäivä minfon hiljaisinta aikaa? Kannattaisiko silloin puuhata jotain ihan muuta?
Onko lauantaiaamu/aamupäivä minfon hiljaisinta aikaa? Kannattaisiko silloin puuhata jotain ihan muuta?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
- Juliet Jones
- Axel Foley
-
loneliness
- Jessica Fletcher
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
^Olen vakuuttunut, että Jeesuksen. Jeesushan oli oman aikansa rikollinen ja rikkoi sääntöjä ja tapoja ja käsityksiä, mitä siihen aikaan oli. (Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ihan suoraan mikään Jumalan poika tai muukaan vastaava, niin joku heppu siellä luultavasti on ollut, oli se sitten taikuri tai mikä tahansa muu silmänlumetemppuja tekevä hippi.)
Maailma sekoaisi ja uskikset kävisi kimppuun ja teurastaisi tai käännyttäisi loput maailmasta. Uskonnot alkaisi sotimaan keskenään taivaspaikoista ja lopputuloksena olisi kolmas maailmansota.
Jatketaan silti samalla.
Maailma sekoaisi ja uskikset kävisi kimppuun ja teurastaisi tai käännyttäisi loput maailmasta. Uskonnot alkaisi sotimaan keskenään taivaspaikoista ja lopputuloksena olisi kolmas maailmansota.
Jatketaan silti samalla.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Ehdit ensin. Suunnittelin itse tähän samaa vastausta jokseenkin samantyyppisillä perusteluilla.VoDKa kirjoitti:^Olen vakuuttunut, että Jeesuksen. Jeesushan oli oman aikansa rikollinen ja rikkoi sääntöjä ja tapoja ja käsityksiä, mitä siihen aikaan oli. (Ja vaikka kyseessä ei olisikaan ihan suoraan mikään Jumalan poika tai muukaan vastaava, niin joku heppu siellä luultavasti on ollut, oli se sitten taikuri tai mikä tahansa muu silmänlumetemppuja tekevä hippi.)
Jatketaan silti samalla.
Milloin koittaa päivä, jolloin Jeesuksen sinänsä opettavaista tarinaa opetetaan ilman uskonnollista propagandaa? Toisin sanoen tuleeko maailma koskaan olemaan valmis irrottamaan Jeesuksen tarinan ympärille syntyneen uskonnon itse Jeesuksen tarinasta?
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Olisi hirtetty korkealle. Hirsipuuhun, ei kuuseen.Katjushka kirjoitti:Mitä Hitlerille olisi käynyt, jos olisi antautunut?
Kuka poliitikko; hänelle myönnettiin vuonna 1972 partiopoikien korkein kunniamerkki, tuomittiin veropetoksista vankilaan, mutta presidentti Koivisto armahti tämän hyvän ystävänsä ennen kuin tämä edes joutui vankilaan.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!