Kackelsbergiä Madeleinen tapaus-ketjussa
miten jostain ihmisestä joka on noin tylsä saa aikaan tälläisen keskustelun...marsalkka ei varmastikaan ole juristia tai ekonomia nähnytkään...siis ainakaan koulutuksensa puolesta...taitaa olla alipalkattu sossunsetä tai kirjamyyjä....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Ei edelleenkään oikein. Hauska kommentti ihmiseltä, joka ei itse ole saanut edes ylempää korkeakoulututkintoa suoritettua loppuun.cicero kirjoitti:taitaa olla alipalkattu sossunsetä tai kirjamyyjä....
Mukavaa että sinäkin tähän keskusteluun haluat osallistua.miten jostain ihmisestä joka on noin tylsä saa aikaan tälläisen keskustelun
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Luotan siihen mitä olet itse kertonut. Jos siis opintoihisi viittaat.cicero kirjoitti:mistä sää niin päättelet?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Ai niin. Apukoulun sait suoritettua:no juu, lopputyö on tekemättä niinkuin monella muullakin
ja oonhan mä jo kerran valmistunut
niin...kerroin myös että olen jatkanut opiskelua eli minulla on kyllä koulut loppuunkäytynä....vaikka en kyllä tiedä miksi se niin kiinnostaa...ja nyt kun en ole enää raskaanakaan niin en jaksa provosoituakaan..voithan sinä vaikka ajatella että olen paskakuski...se ei kauheasti heilauta mun tuntemuksia puoleen tai toiseen 
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Eli ihan vain lämpimiksesi kirjoitit, että lopputyö on tekemättä niin kuin monella muullakin.cicero kirjoitti:niin...kerroin myös että olen jatkanut opiskelua eli minulla on kyllä koulut loppuunkäytynä.
Niin tekevätkin. Niin kuin kirjanmyyjätkin ja sossunsedätkin ja niin monet muutkin...Bombay kirjoitti:Paskakuskit tekevät arvostettavaa työtä.
en tosiaan lämpimikseni vaan olen jatkanut koulunpenkillä ensimmäisen tutkinnon suoritettuani.
ja tosiaan kaikki ammatit ovat tarpeellisia mutta olen vain huomannut että marsalkalle nämä tutkintoasiat ovat hyvinkin lähellä sydäntä....hän myöskin nimittelee täällä ihmisiä tyhmiksi jjoten taitaa olla mahdottoman älykäs ja ylivertainen itse..ainakin omasta mielestään, mutta on se vaan hyvä juttu että itse sen tietää jos kukaan muu ei sitä huomaa...
ja tosiaan kaikki ammatit ovat tarpeellisia mutta olen vain huomannut että marsalkalle nämä tutkintoasiat ovat hyvinkin lähellä sydäntä....hän myöskin nimittelee täällä ihmisiä tyhmiksi jjoten taitaa olla mahdottoman älykäs ja ylivertainen itse..ainakin omasta mielestään, mutta on se vaan hyvä juttu että itse sen tietää jos kukaan muu ei sitä huomaa...
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
MissHolmes
- Ben Matlock