Nilsin muisti

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
:o)

Viesti Kirjoittaja :o) »

Sariola kirjoitti:Edelleen tuntuu siltä, että tekijää on suojeltu. --- kotiväki ---. Uskon kyllä, että tekijä on ollut tiedossa joidenkin ihmisten mielissä. Ja on varmaan vieläkin.
Huumoria, vaikkapa tahatonta sellaista, ei liene koskaan liikaa... :lol:

Sariola ei varmaankaan puhu tekijän vanhemmista, jotka vaikenemalla suojelivat murhien tekijää?
Hän ei varmaankaan puhu tekijän äidistä, joka suojeli tekijää levittelemällä perättömiä huhuja tekijän vammoista?
Sariola tuskin tarkoittanee myöskään tekijän akkaa, joka kyllä tietää ukkonsa tekoset, mutta ei kerro poliisille, ja on kieltänyt ukkoansakaan kertomasta...
Varmaan Sariola, tuo palstojen Bubi Wallenius, ei myöskään tarkoita kirjoituksessaan valtaosaa Suomen kansasta, jolla on kolmoismurhien tekijä nyt tiedossaan... :lol:

Ehkä Sariola kuitenkin tarkoittaa vaikkapa Suomen poliisivoimien entistä ja nykyistä johtoa, ulkopoliittisia vaikuttajia ja Suojelupoliisin ylintä johtoa 60-luvulta, unohtamatta tietenkään "emeritusrikostutkija Jorma Paloa"... :lol: :lol: :lol:
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

:o) kirjoitti: .....

Ehkä Sariola kuitenkin tarkoittaa vaikkapa Suomen poliisivoimien entistä ja nykyistä johtoa, ulkopoliittisia vaikuttajia ja Suojelupoliisin ylintä johtoa 60-luvulta, unohtamatta tietenkään "emeritusrikostutkija Jorma Paloa"... :lol: :lol: :lol:
Nimimerkillä tuntuu tekijä olevan selvillä ilman mitään epäilyjä. Käy kertomassa tietosi myös poliisille! 8)

Miksi esim. entinen pappi ja tuohon aikaan erikoistunut lääkäri Asser Stenbäck piti NG:n syyttömyyttä varmana. Samoin lääkäri Palo. Kyllä heillä oli varmaan vahvat perustelut kannalleen. Stenbäck valmistui ensin papiksi, mutta luki lääkäriksi myöhemmin.

Miksi ei ole löytynyt mitään, joka viittaisi NG:n syyllisyyteen?

Tutkittu kyllä on. Mutta ei ole löydetty mitään. Oikeudessa on todettu, että NG on syytön. Eikö ole luonnollisin ajatus, että tämä on myös totuuden mukainen mielipide. Sama kuin oikeudella. Siis syytön. Tästähän se on lähdettävä. Kaikkia epäiltyjä ei ole käsitelty yhtä huolellisesti.
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

Sariola kirjoitti:Miksi ei ole löytynyt mitään, joka viittaisi NG:n syyllisyyteen?
Eipä ole löytynyt mitään sellaistakaan, joka viittaisi syyttömyytteen :D

Pappi ja poliisi. Toinen uskoo satuihin ja toinen faktoihin sekä todennäköisyyksiin. Jokainen olkoon uskossaan vahva :twisted:
pasi
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja pasi »

Sariola kirjoitti: Miksi ei ole löytynyt mitään, joka viittaisi NG:n syyllisyyteen?

Tutkittu kyllä on. Mutta ei ole löydetty mitään.
Tämähän on aivan uusi ajatus. Espoon käräjäoikeus vangitsi NG:n esitutkinnan aikana todennäköisin syin epäiltynä kolmesta murhasta. Se tarkoittaa sitä, että oikeus piti rikosepäilyn osoittautumista oikeaksi todennäköisempänä kuin sen osoittautumista vääräksi. Eikä tämä ole millään tavalla ristiriidassa sen kanssa, ettei näyttö riittänyt tuomitsemiseen.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Sariola kirjoitti:Miksi esim. entinen pappi ja tuohon aikaan erikoistunut lääkäri Asser Stenbäck piti NG:n syyttömyyttä varmana. Miksi ei ole löytynyt mitään, joka viittaisi NG:n syyllisyyteen?
Asser Stenbäck oli todellakin, tuohon aikaan erikoistunut lääkäri. Hänen missio oli poistaa ja parantaa hoitomillaan, homoseksuaalisuus maapallolta.

No, varmasti Stenbäck on todennut epäonnistuneensa, noissa "homo-hoidoissaan".

Eikä hän, ehkä omasta mielestään epäonnistunut, tuossa Gustafssonin hypnoosipuhuttelussa, vaan piti sitä onnistuneena, vaikka itse sanoikin.

Eihän ihminen halua aina epäonnistua.

Olisi mielenkiintoista tietää syy, miksi Asser Stenbäck vaihtoi papin ammatin psykiatriaan? Närästikö jatkuvat kakkukahvit ja voileipäkakut, vai hakiko lohtua, hulluuden tai sen kataisten ongelmien hoidosta? Tiedä häntä.

Mielestäni Asser Senbäckin olisi kannattanut kokeilla Gustafssonille sähköshokkihoitoa (ECT), jonka tämä aikaan erikoistunut lääkäri, varmasti hallitsi. Epäilenpä, että jo tuon hoitotoimenpiteen, sivusta seuraaminenkin, olisi saanut Gustafssonin muistinystyrät aktivoitumaan.

~ katsotaanpa nyt Nisse, kuinka tämä, kiva sähköshokkihoito tapahtuu ja varataan sitten Sinulle huomiseksi aika, aivan tähän samalle pedille. Tämä hoito virkistää, tuota Sinun kovasti huonoa muistiasi ja tuo Sinun ahdistuskin hepottuu, aivan varmasti - kyllä setä tietää. ...... no kylläpäs tuo potilaan hyväkäs kouristaa ja täriseekin tällä kerralla aivan kauhiasti - no, kyllä se siitä Nisse, huomenna on Sinun vuorosi. Heissan Nisse nuku hyvin - no niin, menehän nyt ..... sammuttakaa nyt hyvät ihmiset tuon hyväkkään tukka, siellähän on liekit korvien takana!! ~

Niin, olisikohan toiminut ?? (kev)

No, ECT (electro-convulsive therapy) sähköshokkihoito, olisi hyvinkin voinut olla yksi hoitotoimenpide, Gustafssonin mahdollisten masennusoireiden hoitona. Olisihan tuo silloin, jotain hoitoakin saanut.

- hymm -
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

pasi kirjoitti:
Sariola kirjoitti: Miksi ei ole löytynyt mitään, joka viittaisi NG:n syyllisyyteen?

Tutkittu kyllä on. Mutta ei ole löydetty mitään.
Tämähän on aivan uusi ajatus. Espoon käräjäoikeusvangitsi NG:n esitutkinnan aikana todennäköisin syin epäiltynä kolmesta murhasta. Se tarkoittaa sitä, että oikeus piti rikosepäilyn osoittautumista oikeaksi todennäköisempänä kuin sen osoittautumista vääräksi. Eikä tämä ole millään tavalla ristiriidassa sen kanssa, ettei näyttö riittänyt tuomitsemiseen.
Juuri näin. Todennäköiset syyt riittävät, varsinaisessa käsittelyssä ollaankin tarkempia täyden näytön vaatimuksineen.
Koko näyttötaakka oli syyttäjillä.
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Unohdit awa sen, että Asser "setä" Stenbäck olisi voinut ehdottaa Gusselle myös lobotomiahoitoa, joka ei kait sellaisenaan paranna muistia, mutta voisi hoitotavan kerran nähtyään, kummasti virkistää.

Liian hennot olivat "sedän" keinot ja se, että joku kehuu tekojaan onnistuneiksi, ei vättämättä merkitse sitä, että ne lopulta sellaisia olisivatkaan, eli tuo hypnoosi oli ihan, sanonko mä, no en sano.

Perseestä.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

^ Tuo on totta Hessu, mutta sähköllä on veikeä vaikutus (sen hra Assmann tietää).

Tutkimus on lisäksi suhteellisen vaaraton ja sen takia en näkisi mitään syytä, etteikö sitä voitaisi käyttää vielä nyt 2000- luvullakin.

Itseasiassa sähköshokkihoito on kokenut uuden tulemisen ja en epäile, etteikä Nils Gustafsson olisi halukas osallisumaan ja kokeilemaan tätäkin hoitomuotoa, jos sillä olisi mahdollisuus virkistää muistia.

papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

awa kirjoitti:^ Tuo on totta Hessu, mutta sähköllä on veikeä vaikutus (sen hra Assmann tietää).

Tutkimus on lisäksi suhteellisen vaaraton ja sen takia en näkisi mitään syytä, etteikö sitä voitaisi käyttää vielä nyt 2000- luvullakin.

Itseasiassa sähköshokkihoito on kokenut uuden tulemisen ja en epäile, etteikä Nils Gustafsson olisi halukas osallisumaan ja kokeilemaan tätäkin hoitomuotoa, jos sillä olisi mahdollisuus virkistää muistia.
Tunnut olevan awa perillä ko. hoitomuodosta, epäilemättä sen kokeillutkin.
Voinet lähestyä kokemuksinesi ja tietoinesi Hra. Gustafssonia suositellaksesi tätä toimenpidettä, kun on hyvät kokemukset sulla siitä? :shock:
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

papillon kirjoitti:Tunnut olevan awa perillä ko. hoitomuodosta, epäilemättä sen kokeillutkin.
Tätä koetta ei suoriteta itselle kokeillen, papillon..(vain lääkäri sen suorittaa potilaalle)

Valitettavaa, että olet yhtä tietämätön ja lukemastasi ymmärtämätön, kuin aina ennenkin.

Ehkä tarkoitit, papillon, olenko nähnyt suoritettavan potilaalle, tätä ko. hoitotoimenpidettä ( ai kokeillut ?, heh. )

En ole kenenkään nähnyt kokeilevan
.

Pakko tuottaa sinulle pettymys - en ole.- mutta hototoimenpiteen olen kyllä nähnyt. Fakta.

Hessu52
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Hessu52 »

Näinhän se awa on, että keskitysleireillä tehtiin ihmisillä paljon karmaisevia kokeita, mutta en usko Assmannin olleen koskaan kummallakaan leirillä, ei Birkenaussa, kuin ei Bodomillakaan.

Assmannin akenttijuttuun en usko, liekö koskaan ollut edes Neuvostoliiton vankina, sillä kyllä siellä tapettiin kaikki natsimieliset ja varsinkin keskitysleirivartijat oikopäätä, kun sellainen seikka oli selvitetty.

Mistä muten on tullut tuo tieto, että saksalainen Assmann olisi ollut Neuvostoliiton akentti, höpön löpö, sanon minä.
papillon
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja papillon »

*poistettu ketjuun kuulumatonta kirjoitusta*tm
Wagner
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wagner »

*poistettu ketjuun kuulumatonta höpinää*tm
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Sariola
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Sariola »

*poistettu ketjuun kuulumatonta tekstiä*tm
Maza
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Maza »

Urho olisi paras kommentoimaan tämän ketjun asiaa.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Vastaa Viestiin