Miten määritellään "vanha/uusi kirjoittaja" Minfos

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Solmu
Adrian Monk

Miten määritellään "vanha/uusi kirjoittaja" Minfos

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Tälläinen vaan tuli mieleen, kun varsinkin tuolla lautamies-osiossa törmää termeihin "uusille kirjoittajille tiedoksi...". Ja muutakin vanha/uusi palstalainen vertauksia aina sillointällöin eteen tulee.

Eli, miten se määritellään? Onhan se hieman veteen piirretty viiva varmaan aina. Mutta viestien määrä? Informaation määrä?.. vai koska on liittynyt palstalle?

Itse en osaa vastata kuin senverran, että ainakin itseäni pidän täällä vielä aika uutena kirjoittajana.
"Yöperho on koteloitunut"
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Alle sataa viestiä pidän uutena, koska alle sadasta viestistä ei välttämättä vielä ole pystynyt luomaan mitään mielikuvaa kirjoittajasta, ellei ole alittanut rimaa totaalisesti.
Paavo Arhinmäki on äijä!
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Pidän kaikkia ennen minua täällä olleita vanhoina ja jälkeeni tulleita uusina. Yksinkertaista. :D
Katjushka
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Katjushka »

Itse pidän uutena <20 viestiä kirjoittanutta, joten mulle lähes kaikki ovat vanhoja. Aiemmin mua liittyneet taitavat sitten olla ikuvanhoja :lol:
mareritt
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja mareritt »

PaulaDrew kirjoitti:Pidän kaikkia ennen minua täällä olleita vanhoina ja jälkeeni tulleita uusina. Yksinkertaista. :D
näin taidan minäkin ajatella.. näköjään noita viestejä on tullu itselläkin yli sata, mutta siitä huolimatta vielä luokittelen itseni uudeksi kirjoittajaksi, kun niin vähän aikaa olen ollut rekisteröityneenä ja enempi keskittynyt lueskelemaan ja höpöhöpö-juttuja kirjoittamaan. Täällä on niin paljon todella mielenkiintoisia ketjuja eri tapauksista, että on voinut oikeesti vain ihmetellä monien niiden minun mielestä "vanhojen"kirjoittajien asiantuntemusta ja aiheeseen paneutumista..
Viikatemies

Viesti Kirjoittaja Viikatemies »

En tiedä,en oo ikinä tänne mtn kirjoittanut mut palstaa seurannu paljon ja kaikkea mukavaa ois tehny mieli kirjoilla,mut ei pysty.Aika älytöntä tekstiä toisinaan jopa ns. vanhoilta joskus. :D mut kaikkiaan asiallinen palsta ja sheriffi pitää ääliöt kuris,mut miten kauan? jotenkin tuntuu et tupla postaukset yms perseily on lisääntynyt
Tiina
Sherlock Holmes

Re: Miten määritellään "vanha/uusi kirjoittaja" Mi

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Solmu kirjoitti:Tälläinen vaan tuli mieleen, kun varsinkin tuolla lautamies-osiossa törmää termeihin "uusille kirjoittajille tiedoksi...". Ja muutakin vanha/uusi palstalainen vertauksia aina sillointällöin eteen tulee.
Eli, miten se määritellään? Onhan se hieman veteen piirretty viiva varmaan aina. Mutta viestien määrä? Informaation määrä?.. vai koska on liittynyt palstalle?
Kirjoittajan iästä tietty. :shock:
Muulla ei oo mitään merkitystä. :wink:
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Emmä tie, mutta toi Tiina on ainaki vanha :wink:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^No ei sitä ois kaikille tarvinut kertoo. :o
...vaikka kyllähän ne on saattanut jo sen arvata itsekin.
8)

http://www.youtube.com/watch?v=6eKbZL_C5HU
Mother_North
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Riippuu milloin on rekisteröitynyt palstalle.
Viestien määrä ei taas kerro vältämättä mitään. Voihan sitä postata paskaa ympäriisä vaikka vuorokaudessa 1000 viestin verran. Uusi tulokas voisi näin ajallisesti ottaen ja yhtäkkiä ajateltuna olla minun mielestä alle 6kk palstalla olleet :lol:
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

^meitsi ollu sit jo 2 kk vanhojen puolella :D
tosin ennenku rekisteröidyin ni kävin lukemassa viestejä täällä n. 3 kuukautta. silleen olin jo asioista ja jutuista perillä ennen ekan oman viestin kirjoittamista.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Omasta mielestäni 'vanha kirjoittaja' = yli 1200 viestiä kirjoittanut TAI palstan ensimmäisten 6 kk aikana rekisteröitynyt. Tämä raja nousee koko ajan sitä mukaan kun palsta ikääntyy ja eniten kirjoitelleen viestimäärä nousee.

Yli 500 viestiä JA yli vuoden mukana ollut = 'vakituinen kirjoittaja'.
Every ship must sail a world.
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

ABC kirjoitti:Omasta mielestäni 'vanha kirjoittaja' = yli 1200 viestiä kirjoittanut TAI palstan ensimmäisten 6 kk aikana rekisteröitynyt. Tämä raja nousee koko ajan sitä mukaan kun palsta ikääntyy ja eniten kirjoitelleen viestimäärä nousee.
Täällä suunnilleen samat määritelmät.
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Aika pitkälle voisin yhtyä noihin ABC-n kriteereihin. Mutta jos nyt tarkastelen vaikka tään ketjun avaajan viestihistoriaa, niin itse en varmana ole huomannutkaan hänen postauksiaan ennen Peking-ketjua ym. "penkkiurheilua". Mitä lie kirjoitellut ekan melkein kuukauden rekkautumisensa jälkeen? Silti pitäisin Solmua jo "tuttuna ja turvallisena perusminfolaisena" :D 8)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
WhoIam
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja WhoIam »

Pidän kaikkia ennen minua tulleita vanhoina eli niihin sisältyy todella moni, tosin kävin täällä lukemassa juttuja pitkään ennen kuin rekisteröidyin.
Eiliselle emme voi mitään, Huommisesta me ei tiedetä joten pitää elää päivää.
Vastaa Viestiin