Voisiko markjan poistaa palstalta tai laittaa pitkälle tauol

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Ok, koitan muistaa ettet kiivastu etkä hätäänny vaan olet ihan tasapainossa.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

ketsku kirjoitti: Se on hyvä se, että markjallakin on omat kannattajansa. Sinä näköjään kovasti haluat sen persettä nuolla...
Kenenkään persettä en nuole. Missä väität minun niin tekevän? Onko sinulle vain ylitsepääsemättömän hankalaa hyväksyä, että joku on josku markjan kanssa samaa mieltä?

En myöskään puolustele markjaa tai ketään. Minulla on tapana puolustaa vain faktoja ja omia mielipiteitäni.

Ja OT, etkö voisi laittaa tuon paistin kuvan ennemmin avattareksi?
Aariel
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja Aariel »

markja kirjoitti:
Aariel kirjoitti:Epäreiluahan se on, että markja saa rellestää ja haukkua porukkaa niin paljon kuin tykkää, punakynä vain viuhuu. Sitten kun joku muu sitä tekee vähäsen, niin jo tulee bannia tai jonkinnäköistä tuomiota.
Jaahas. Eli kun mua kerta toisensa jälkeen eri henkilöiden toimesta haukutaan, esitetään perättömiä väitteitä minusta ja sanomisistani, tungetaan sanoja mun suuhuni jne. jne. niin tämä on sunsta ihan ok juttua. Kun minä sitten haukun mokomat paskiaiset ja idiootit maan rakoon, niin sunsta munt pitäisi bännätä. Ammu hei ittes jooko?
Ja sinä sitten et hauku ketään?
Minua tuo itseni ampuminen ei juuri tällä hetkellä kiinnosta, kiitos vain tarjouksesta.
Vala sinä itsesi betoniin ja käske jonkun heittää sinut syvään veteen (halukkaita varmaan löytyy).
Sahtidus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Sahtidus »

Ei markjaa pidä poistaa tältä palstalta. markjahan on tän palstan suola.
turakainen
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja turakainen »

Sahtidus kirjoitti:Ei markjaa pidä poistaa tältä palstalta. markjahan on tän palstan suola.
Eli jos näin on niinehdotan että 1.10 2008 kello 18-24.00 kaikki keskustelut käydään markja tyylillä. Koska jos se on sallittu yhdelle lievin seurauksin niin tuona aikana se olisi sallittu kaikille muilleekin " vitun idiooteille

palataan sitten ruotuun klo 24.00 ja mietitään sitten onko toi tyyli sittenkään hyvä edes yhden käyttää :!: :!: :!:
ketsku
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja ketsku »

vandt kirjoitti:
ketsku kirjoitti: Se on hyvä se, että markjallakin on omat kannattajansa. Sinä näköjään kovasti haluat sen persettä nuolla...
Kenenkään persettä en nuole. Missä väität minun niin tekevän? Onko sinulle vain ylitsepääsemättömän hankalaa hyväksyä, että joku on josku markjan kanssa samaa mieltä?
On. Se on täysin ylitsepääsemättömän hankalaa. Markja on ihan sekoboltsi narsisti. Yhtään hyvää argumenttia hänen tuottamana en ole koskaan lukenut. Monilta muilta sen sijaan olen. Mut fanita ihan rauhassa.
En myöskään puolustele markjaa tai ketään. Minulla on tapana puolustaa vain faktoja ja omia mielipiteitäni.
Vähäisten kirjoitustesi perusteella sulla ei ole mitään faktoja. Mielipiteitä kyllä.
Ja OT, etkö voisi laittaa tuon ruman apinanaivon ennemmin allekirjoitukseksi? Ja susta ei varmasti ole tekemään yhdestäkään kanista paistia joten pidä pienempää suuta...
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

turakainen kirjoitti:
Sahtidus kirjoitti:Ei markjaa pidä poistaa tältä palstalta. markjahan on tän palstan suola.
Eli jos näin on niinehdotan että 1.10 2008 kello 18-24.00 kaikki keskustelut käydään markja tyylillä. Koska jos se on sallittu yhdelle lievin seurauksin niin tuona aikana se olisi sallittu kaikille muilleekin " vitun idiooteille

palataan sitten ruotuun klo 24.00 ja mietitään sitten onko toi tyyli sittenkään hyvä edes yhden käyttää :!: :!: :!:

Kunhan pysyy Lautamiehissä niin ei ongelmia. Sen ulkopuolelta lähdetään sitten tuomioistuimeen.
Gear777
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

Täältä 1 ääni markja fan-clubille! Rauhoitu ketsku, rauhoitu.
"When diplomacy ends, war begins"
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Gear777 kirjoitti:Täältä 1 ääni markja fan-clubille! Rauhoitu ketsku, rauhoitu.
Multa yks ääni gear 777:n avatarille :lol:

Tuntuu kyllä, että ketsku ylireagoi markjan kanssa. Ketsku ei ymmärrä, että mies voi ajatella armeijasta negatiivisesti tai kyseenalaistaa sen velvollisuutta miehille, koska oma arvomaailma on varmaan kehdosta asti iskostettu ketskun päähän. Mies voi olla mies myös puolustamalla omia arvojaan, mielipiteitään ja tasa-arvoa. Ei pelkästään taisteluhuudoin Suomen metsissä syöksymällä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Se on hienoa että pitää kiinni periaatteistaan eikä taivu helpolla mutta kyse onkin siitä miten ne esittää ja kuinka käyttäytyy sellaista kohtaan joka ei ole samaa mieltä. On hienoa huomata että on sanavalmiita ja fiksuja tyyppejä linjoilla mutta kyllä siihen ulosantiin saisi vähän kiinnittää sitä huomiota.
Tuskin tässä kyse nyt muusta onkaan kun siitä miten kyseinen henkilö asiansa ilmaisee. Olkoosa mitä mieltä haluaa ja kaikesta voi keskustella ja vaihtaa mietteitään. Silti asiallisuutta kaivataan.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
vandt
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja vandt »

ketsku kirjoitti:On. Se on täysin ylitsepääsemättömän hankalaa. Markja on ihan sekoboltsi narsisti. Yhtään hyvää argumenttia hänen tuottamana en ole koskaan lukenut. Monilta muilta sen sijaan olen. Mut fanita ihan rauhassa.
En fanita. Et vain selvästikään aio sitä tajuta. Eli olkoon.
Eikö mielestäsi ole aika säälittävää tuo (jonka itsekin myönnät) ettet kestä minun tai kenenkään olevan markjan kanssa samaa mieltä edes yhdessä asiassa?
Vähäisten kirjoitustesi perusteella sulla ei ole mitään faktoja. Mielipiteitä kyllä.
Puhuin itsestäni yleensäkin, en tämän keskustelun perusteella. Ja olen täälläkin puolustellut faktoja, mutta sinä tulkitset ne mielipiteiksi, koska olet hassu, ja koska sinua huvittaa.

Miten kukaan voi olla noin raivona pienestä mielipide-erosta? Heittelee ties mitä "et rakasta lastasi, joka varmasti on vahinkolapsi" vain siksi, kun olen eri mieltä asevelvollisuudesta. (Näin siis tuolla toisessa keskustelussa)

Anteeksi muille tämä jankkaus. Oli tarkoitus jo lopettaa, mutta kun tämä vain on niin äärimmäisen hauskaa :D
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

vandt kirjoitti:En myöskään puolustele markjaa tai ketään. Minulla on tapana puolustaa vain faktoja ja omia mielipiteitäni.
Et ole huomannut vielä, että joidenkin palstalaisten mielestä mikään minkä minä laitan sivuilleni, ei voi olla faktaa ja "tää on mun mielipide" kelpaa kumoamaan minkä tahansa esitetyn faktaväittämän tai loogisen argumentointiketjun. Hahahhaa..
Tarkoitatko sitä söpöä pupua vai? Siitä saisi hyvän muhvin, liha lienee aika sitkeää.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

turakainen kirjoitti:Eli kannatat siis valikoivaa asevelvollisuutta? Mutta nythän sinä pyörrät omia puheitasi sillä etkös vaatinut että naisilla pitäisi olla samanlainen asevelvolisuus kun miehillä nyt?
Et siis osaa lukea etkä tajua lukemaasi. Tai no, ei tämä mikään uutinen ole. Se valikoiva asevelvollisuus olisi sama kuin nykyäänkin on, eli inttiin menkööt sen verran sen hyväkuntoista porukkaa mitä katsotaan parhaaksi ja lopuille vapautus tai muita hommia sitten...MUTTA että tämä koskisi niin naisia kuin miehiäkin.
Ja mitenkä toi "kermat päältä" valinta tilanne muuttaisi nykyasetelmaa valta osa olisi kuitenkin miehiä ja valitus jatkuu.....
Ehei, jos muille laitetaan muita hommia, vaikka väestönsuojelua tms. sama tuntimäärä.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

vandt kirjoitti:Paitsi että tässä keskustelussa ketsku kaivoi tuon asepalveluksen esille. Turha syyttää markjaa, olisin minäkin reagoinut, jos joku olisi tullut minun jostain mielipiteestäni jotain mainitsemaan.
WTF...?
Jos toinen käyttäytyy agressiivisesti, niin saako hänet vasta reaktiona esim. silpoa puukolla kilon paloiksi?

Tarviiko sitä olla niin palikka, että jatkaa toisen palikan jollotusta...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Paikalla
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

loneliness kirjoitti:
Gear777 kirjoitti:Täältä 1 ääni markja fan-clubille! Rauhoitu ketsku, rauhoitu.
Multa yks ääni gear 777:n avatarille :lol:
Onko tuo aitoa tavaraa tuo filminpätkä? Vai muokattu? Jos homo homini lupus est niin pingviini on pingviinille susi. :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Vastaa Viestiin