Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?

Parapsykologia, PSI, rajatieto, kummitukset, salaliitot.

Valvoja: Moderaattorit

Onko sinulle tapahtunut koskaan mitään yliluonnollista?

Kyllä
254
63%
Ei
147
37%
 
Ääniä yhteensä: 401

Paalikko
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Syys 06, 2008 3:35 pm
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Paalikko »

En tiiä kuuluuko nyt tänne mutta kerran yöllä nukkuessani heräsin keskellä yötä ja katsoin oikealle (koulupöytä siinä vieressä). Koulupöydän päässä oli joku äijä hiukset pystyssä ja suu ammollaan (:O). Taisi olla unta mutta en pysty unohtamaan sitä naamaa ja aina kun katson peiliin ja pidän suuni ammollaan niin saan kylmiä väreitä.

Toinen. Huoneeni ulkopuolella on valo joka syttyy liikkeestä.Taas keskellä yötä ajattelin niitä näitä kun huoneeni ovi avautui. (ei ollut kiinni vaan raollaan)Se siis avautui mutta valo ei syttynyt. Siinä sain kyllä aika sätkyn ja laitoin valot päälle otin Axe purkin käteeni (kuin pippurisumuttimena) ;S ja aloin huutelemaan yksin kotona "KUKA SIELLÄ ON!" Tuntuu vähän typerältä, mutta silloin ei hymyilytttänyt.
Se ei ole este,se on hidaste.
Sten
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:13 am

Viesti Kirjoittaja Sten »

Oudoista äänistä tuli mieleen kanssa.

Kerran kun olin nukkumassa, nukuin siis jonnekin puolille päivin kun oli vapaata. Heräsin siihen kun kuulin, että kaksi miestä olisi tullut ulko-ovesta sisään ja puhuneet jotain.

makuuhuoneen ovi oli siis kiinni, ja sitten he selkeästi puhuivat jotain heti oven takana.

Nousin ylös, otin veitsen hyllystä, pidin sitä selän takana piilossa ja menin avaamaan oven. No eihän siellä ketään ollut missään, ja äänetkin katosi :P

Asun siis kerrostalossa joten äänet on hyvin voinut tulla joko rapusta, tai sitten olen unenpöppörössä vaan jotain kuvitellut, en sit tiedä.

Ei tää nyt tähän ketjuun sinänsä niin liity..
Paalikko
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Syys 06, 2008 3:35 pm
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Paalikko »

Minäkin pidän veitsiä makuuhuoneessa =)
Se ei ole este,se on hidaste.
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Minulla on makuuhuoneessa kolme veistä, sekä yksi lyhyehkö, yhden käden miekka. Myös ainakin yksi asereplika löytyy. En tosin pidä niitä tunkeilijoiden varalta siellä, mutta toisaalta, eihän se varautuminen koskaan ketään ole haitannut... 8)
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
MotiivitOn
Rico Tubbs
Viestit: 1271
Liittynyt: Ti Syys 02, 2008 8:10 am

Viesti Kirjoittaja MotiivitOn »

Merope kirjoitti:Minulla on makuuhuoneessa kolme veistä, sekä yksi lyhyehkö, yhden käden miekka. Myös ainakin yksi asereplika löytyy. En tosin pidä niitä tunkeilijoiden varalta siellä, mutta toisaalta, eihän se varautuminen koskaan ketään ole haitannut... 8)


Voi pojat, tietäisittepä mitä ihmisillä oikein onkaan makuuhuoneessa..!
:lol:
"Remember, the faint-hearted never fucked a pig!" -Brigadier Graeme Lamb (DSF)-
mitähäntähänkinkeksis?
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 1:08 pm

Viesti Kirjoittaja mitähäntähänkinkeksis? »

Tiedä sitten, mikä on yliluonnollista, mutta sellaisen muistan lapsuudesta, että olin menossa erääseen huoneistoon joka oli 2. kerroksessa. Portaiden jälkeen oli ovi, jossa ei ollut lukkoa ja joka oli aina auki. Kävelimme äidin kanssa portaat ylös ja huomasimme oven olevan kiinni. Yritimme avata ovea, mutta se ei auennut. Painelimme kahvasta monta kertaa molemmat, mutta ovi oli kuin se olisi ollut lukossa. Lähdimme pois ja ihmettelimme asiaa, kun oli kylään kutsuttu, eikä ovesta päästy eteiseen. Saman päivän iltana selvisi, että tuttavamme oli ammuttu asunnossa ja ampuja oli silloin vielä asunnossa, kun yritimme sisään. Kai siinä joku enkeli piti ovea kiinni ja suojeli meitä.
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

mitähäntähänkinkeksis? kirjoitti:Kai siinä joku enkeli piti ovea kiinni ja suojeli meitä.
Enemmän veikkaisin sitä murhaajaa.
mitähäntähänkinkeksis?
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 1:08 pm

Viesti Kirjoittaja mitähäntähänkinkeksis? »

Eppu74 kirjoitti:
mitähäntähänkinkeksis? kirjoitti:Kai siinä joku enkeli piti ovea kiinni ja suojeli meitä.
Enemmän veikkaisin sitä murhaajaa.

Huono veikkaus, koska hän nimenomaan odotti meitä, tarkoituksena laittaa nappi otsaan meillekin. Ja ovi aukesi meistä katsoen vetämällä ja kahva liikkui normaalisti, joten tahdonvoimallako se hullu sitä kiinni piti?
Kusipää odotti meitä kolme tuntia ja kyttäsi ikkunasta, milloin tullaan, kun parkkipaikka oli sen ikkunan alla. Auto ajettiin yleensä siihen, mutta tällä kerralla jostain syystä ajoimme eri puolelle taloa, kuka lie ollut ohjaimissa... :roll:
Beatrix K.
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Marras 13, 2007 5:43 pm
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Beatrix K. »

Minulle on elämäni aikana käynyt kolme mielenkiintoista tapausta. Ensimmäinen niistä tapahtui kun olin 5v.

Äitini oli kyseisenä ajankohtana sairaalassa synnyttämässä pikkusiskoani. Sain nukkua isäni vieressä kyseisenä
yönä. Heräsin yöllä ja näin sängyn vieressä hahmon, joka oli väriltään harmahtava. Hahmo katseli meitä
ja muistan että kuulin sen sanoneen jotain, mutta en muista mitä. Äitini isä oli kuollut n. 1,5kk ennen pikkusiskoni syntymää, voiko olla että hän olisi käynyt tervehtimässä.. En tuntenut mitään voimakasta pelkoa silloin, mutta kahdessa seuraavassa tapauksessa kylläkin.

Seuraava episodi tapahtui ollessani ala-asteikäinen. Jälleen heräsin yöllä siihen kun joku seisoi sängyn vieressä.
Hahmo oli taas samankaltainen harmaa ja sillä oli hirveä virne naamallaan. Mitään se ei tällä kertaa
sanonut, tuijotti vain. Uskalsin sille kuitenkin kääntää selkäni ja nukahdin melko pian.

Viimeisin tapahtui muutama vuosi takaperin, asuin silloin vielä kotona. Poikaystävä oli meillä myös yötä.
Taas sama juttu, herään hahmon tuijotukseen ja taas sillä oli sama infernaalinen virne naamallaan. Piilouduin
peiton alle, jälkeenpäin mietin että miksi ihmeessä en poikaystävää herättänyt.

Unihalvaus oli ensimmäinen vaihtoehto mikä minulle tuli mieleen joka näitä ilmiöitä olisi aiheuttanut.
Mutta olen kuitenkin tilanteissa ollut täysin hereillä ja pystynyt liikkumaan normaalisti.
suke
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: To Syys 25, 2008 2:07 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja suke »

Lyhtypylväistä täällä kai aikaisemmin jo puhuttiinkin. Tuli vain mieleen, että äitini kertoi joskus peruslukemilla että hänelle käy myös niin, että kun hän alittaa lyhtypylvään, sen valo sammuu äkisti. Siis ilman että se vilkkuu tai mitään, vähän kuin huoneesta napsauttaisi valot pois.
Äiti kertoi myös joskus, että hänen oma äitinsä kokeili spiritismiä, minkä jälkeen kiikkutuolit heiluivat itsekseen ja sähköjohtoja revittiin irti töpseleistä ja alkoi kuulua askeleita. Muistan etäisesti jonkun tarinan mikä liittyi jotenkin äitini lapsuudenkodin kellariin, muttei kyl nyt tuu mieleen miten se meni :?

Itselleni on tapahtunut noin miljoona + 1 tapahtumaa, joita pidin "selittämättöminä", mutta valoisassa ne olivatkin sitten ihan järjellä selitettäviä. Yksi tapahtuma jäi kuitenkin mieleen, kun muutama vuosi sitten heräsin keskellä yötä siihen, että joku istahti jalkopäähäni. Tuijotin pimeään ja huomasin, että joku siinä istui. Koira ei voinut päästä sisään, kun ovi oli kiinni, ja äitini ei hirveästi harrastellut yövierailuja huoneeseeni.
Kun katselin ympärilleni huoneeseen, istui tietokonetuolilla toinen hahmo, ja kolmas nojasi huoneeni ovea vasten. Jokainen katseli minua. Pikkuhiljaa hahmot alkoivat hälvetä, enkä enää jaksanut välittää, vaikka ensiksi pelottikin ihan jumalattomasti. Ties mikä väsyneenä nähty harha, toistuu useasti nykyäänkin. Aina välillä jalkopäässä näkyy ties mitä kaunalapsia, viimeyönä poikaystäväni jalkojen päällä makasi lehmä...
It's getting harder to believe in anything
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Kirjoitinkin jo noista ennusunista tuonne toiseen topiciin koskien aihetta. Muita yliluonnollisia tapahtumia on sattunut muutamia,tässä merkittävin..

Isän rannekello pysähtyi hänen kuolinkellonaikaansa. Kello oli siis toisaalla,kuin missä isä.
Taustaa; Olen äitini kanssa sopinut jo joskus teini-ikäisenä,että se kumpi kuoleekin,pysäyttää kellon kuolinaikaansa,jos se vain on mahdollista,jotta toinen saisi varmuuden,että on olemassa jonkinlaista kuolemanjälkeistä elämää (Luin jostain tämän idean,ja ehdotin sitä äidilleni heti innoissaan..). Luulen,että olen maininnut asiasta myös isälleni,vaikka en hänen kanssaan mitään sopimusta ollutkaan tehnyt.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Minun äidin äiti makasi viimeiset viikkonsa sairaalassa pahan sokeritaudin ym. nujertamana. Kuoli sitten sairaalassa samalla reissulla, ja monien kilometrien päässä hänen kotonaan oli pirtin kello pysähtynyt juuri kuolinaikaan, joka sairaalassa oli merkitty.

Kaksi lastani, poika ja tyttö, 13 ja 11-v. viettivät nyt vasta yön kahdestaan siinä yli 100-vuotiaassa talossa, josta aiemmin kerroin. Olivat asettuneet kamariin yöksi talvimakuupusseineen ja lueskelleet illan. Joskus 11-12 välillä yöllä oli ullakolta alkanut taas kuulua raskaita askelia jotka olivat välillä tauonneet ja sitten jatkuneet, pitkään. Ulko-ovi oli säpessä eikä ullakolle mitenkään pääse ulkopuolelta.
Olivat lopulta nukahtaneet ja aamulla käyneet pissalla pihan perällä, koska vanhassa mökissä ei ole vessaa. Kun tulivat takaisin kamariin, laittoivat taas kamarin oven kiinni ettei lämpö karkaa. Yhtäkkiä ovi oli tempaistu auki oikein "olan takaa". Hetken ällistyksessä luulivat että minä tulin jo hakemaan heitä kotiin, mutta ei siellä ketään ollut. Ulko-ovestakaan ei voinut ketään kulkea, koska se oli säpessä.
Viimeksi muokannut Maybrick, Ma Loka 27, 2008 6:45 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing is quite what it seems
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2420
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Rakkaani oli työn vuoksi poissa, emmekä olleet nähneet muutamaan päivään. Ikävä oli kova, vaikka olimme soitelleet aiemmin päivällä. Makoilin sohvalla telkkarin ääressä, ja ajattelin oikein todella lämpimästi miestäni, niin että ikävä häntä kohtaan kostutti silmät.. Äkkiä puhelin ilmoitti viestin saapumisesta, tiesinkin sen olevan mieheltä, mutta se oli eräs viesti, jonka olin häneltä saanut yli vuosi aiemmin! Muistin sen hyvin, sillä se oli todella tunteellinen ja kaipaava, oikein sykähdyttävä. Olin tallettanut sen simille, ja äkkiä se vain saapui uudestaan, juuri sillä hetkellä kun kaipaus oli valtavan suuri.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7240
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Minulla oli koira, jota eräs ohikulkeva vanha naapuri aina jututti, kun se oli aitauksessaan.
Eräänä iltana koiran ollessa sisällä nukkumassa, se yhtäkkiä nousi ylös ja alkoi ulvomaan kovalla äänellä.
Moista se ei ollut ikinä ennen tehnyt.
Seuraavana päivänä kuulin, että tämä naapuri oli saanut sydänkohtauksen ja kuollut halkoliiteriinsä juuri saman aikaan kun koira alkoi ulvomaan. :o
Donhothiel
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:01 pm
Paikkakunta: Poste Restante
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Donhothiel »

Nyt viimeisen neljän-viiden yön aikana olen herännyt keskellä yötä, joka kertaa tasan samaan aikaan. En ole tuntenut mitään kosketuksia enkä ole nähnyt hahmoja enkä mitään, vain herännyt säikähdyksenomaisesti joka yö klo. 03.20.
Tiedä johtuuko tuo vain pelosta nukkua pommiin vai stressistä ylipäänsä, mutta että joka yö samaan kellonaikaan? Asia mietityttää suuresti, josko jotain on tulossa tapahtumaan tuohon aikaan?
Toinen puoliskoni jo pelotteli, että asunnossani aiemmin asunut (ja sinne siis menehtynyt) nainen on tullut minua herättelemään töihin... :shock:
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time. Can I turn back time?
Vastaa Viestiin