Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Mulberi
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Su Joulu 12, 2021 11:38 am

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Mulberi »

Ance dimirti on eri henkilö kun kauniss veera
Jagge
Neuvoja-Jack
Viestit: 542
Liittynyt: Ke Heinä 22, 2020 6:35 am

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Jagge »

Niinnä muutamassa mustalaisessa jonka tunnen, ei ome yhtäkään jonka kuolema aiheuttaisi minulle negatiivisiä runtemuksia.

Ja itselleni tuntemattomien kuolema ylipäätään aineuttaa niitä vieläkin vähemmän.

Ylsi manne hautaan ja toinen linnaan, huonomminkin asiat voisivat olla.
Maarit toivanen
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 2:01 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Maarit toivanen »

Voi ollakkki ettei ole äiti tai ollut mut kauhee tapaus kummiski ! ja heidä välinen keskustelu facessa aika hurjaa luettavaa :( ja tän ukon mm päivitykset
Rampsin Kari
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Su Marras 07, 2021 11:18 am

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Rampsin Kari »

Aulis Kaakko osasi jo aikoinaan laskea todennäköisyyksiä yhteen: https://www.youtube.com/watch?v=ylMYlLhb7ck

:lol: :lol: :lol:
Siinä kätilö kauhusta kalpeni, kun minä tulin maailmaan...
ja sairaalalaskukin halpeni, pelkäs lääkäri vastuutaan...
Avatar
vaivaishiiri
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: La Joulu 31, 2016 6:51 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja vaivaishiiri »

Melko tavalla reissussa rähjääntynyt tämä kolmekymppinen, kun näyttää viiskymppiseltä. Siis tuo sipulityyppi.
Maarit toivanen
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 2:01 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Maarit toivanen »

Samaa mieltä ei ikinä uskois ulkonäöstä et on kolmekymppinen
Tokka-akka
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Su Helmi 18, 2024 1:46 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Tokka-akka »

Mustalaisille lapset on tärkeitä. Tiedä vaikka tää ance dimirti akka olis käskenyt tätä hoitelemaan sen kauniin Veeran.
Mulberi
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Su Joulu 12, 2021 11:38 am

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Mulberi »

Mun mielestä sit taas tää Ance on lapsen äiti ja joka menetti henkensä.
SherlockBitch
Lauri Hanhivaara
Viestit: 138
Liittynyt: Su Marras 01, 2015 1:42 am

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja SherlockBitch »

Universal Exports kirjoitti: Su Huhti 07, 2024 5:35 pm
Mr Hindsight kirjoitti: Su Huhti 07, 2024 5:18 pm Kerta toisensa jälkeen jaksaa hämmästyttää, miten nää romanit kommunikoi.

Tuon Dimitrin facebookkia ja ilmeisesti uhrin facea lukeneena, kyllä on taas sekalaiset setit. Yhteiskunnalle taakka koko romaniyhteisö.
Laittakaa ny pari kuvaa ja parhaat kommentit tänne, niin saadaan tutustua Pitskun porukoiden jännittävään elämään.
Ance Dimirti facebookissa jakanut jonkun helmikuisen tilapäivityksen "Timiko teke mulle kiusa piettää musta mitäkää ja sen kaikki yimöräsys missön muodossa sen kaikille vaihokkaille ja semmosen vanahemile 5kertaisesti just niinkö se on ite sanonu aina ja jokakerta" ja tuohon lisännyt "Huonosti imet sitä ko silti vaa tekee nyt sinä vastaat iha kaikista Timi tekemistä älä piä mun lapsen vanahinta nii huonona että et vastaa sen eestä sun piti tietää ryhtyessäs millä kenkillä ja mille jäille astut Kauniss Veera"

Ance myös päivittänyt päivä sitten tilapäivityksiä : Aamu koittaa dimitri allan limperi mä vien lapsen sun siskolles ko sitä ei tohi kukaa mun omat hoitaa eikä kattoa koska oot niin törkiä ja nostan joka asian ylös kuin Raamatun ja kysyn kannattiko oliko sen arvosta ja mua kuka syö petskoilla puhun nii rumia ko osaan."

"Timi poistaa mun viestiä ja estäny sun numerosta sanoo ei käytössä soita 046 **** Soita Dimitrin se iso soraja"

"Teinit estättekö jeerekset ei tää näin mee sinäkö isäs istut siellä piilossa ja se tekee inihoitta niinkö se soittaa joka sekunti suuta sulle ja aina ko pitää pistettäkää musta tai miettii mua ja mun lasta"

"Etsaa multa sirä iloa mitä haluat nyt saa maailma kattoa elokuvaa ja kertoa tarinaa mite oot jumpannu fb vuojen meijän elämästä nyt näkee kaikki miten sä leikit ja teeskentelet tänne kulissi eläjä nyt ko tuotat et välitä mä en anna sun enää välittä sillä sökö tällä lailla vaa nyt"

"Mitä helvettiä sä muka pyyvät saat nähä lasta ja halut pyytää siltä anteeks sit sä yks kaks pukkaat lukkoo tuo jutu muka teet nui nyt syö iso paska sääkö muka kiusaat lapsells koko aika mua anna mä oon ennemmi rauhassa kokonaa ko sulla on vaa inihoutta itiootti juttujsa koko aika mikä oikeus ja aihe sulla on olla vittu siitäkö hyvöstä kiriotin tänne nettiin sun lehenälle julukisesti ko esti mut ja otin sen siskoo yhteyttä normaalisti mitä vittua halut meistä ko teet tämmöstä sitte kumminki ja sulle ei tavallisuus siitä ja käy sulla on sarvet"


Vaikealukuista tekstiä kun puuttuu kaikki pilkut ja pisteet ja koko homma on yhteenpötköön..
TimoTHäkki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: To Huhti 08, 2021 5:35 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja TimoTHäkki »

TimoTHäkki kirjoitti: Su Huhti 07, 2024 5:36 pm
Tokka-akka kirjoitti: Su Huhti 07, 2024 5:27 pm No mutta kaikkihan selviää noista niiden whatsupeista. Timi on halunnut tavata lapsensa.
Käsittäisin näin, että uhri ei ole lapsen äiti, vaan uusi naisystävä K.V.

Mannebingossa heti ekan uutisen jälkeen täysi rivi. Hienosti alistetaan naista, ylistetään miestä ja heitetään sekavia uhkauksia kavereille näillä profiileilla, kuten kulttuuriin kuuluu.

Korjaus. Taisin olla väärässä ja uhri nimenomaan lapsen äiti, ei K.V.
Samira
Theo Kojak
Viestit: 1152
Liittynyt: Pe Marras 22, 2019 1:33 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Samira »

Selasin kaikki Dimitri Lindbergit FB:stä läpi, mutta en löytänyt profiilia jossa olisi tässä kuvattua sisältöä.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Maarit toivanen
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: Ke Maalis 06, 2024 2:01 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Maarit toivanen »

niin minäki käsitin kirjoitusten perusteella facessa että uhri oli Äiti ja tosiaa kirjotettii sielä ihan epämääräistä tekstiä joista sai osasta selkoa vaan tyylii " arvuutelemalla " ja ihan sekoja juttuja sen ukon fb seinällä, tää Ancekin kirjoitti itekkin aikamoista tekstii mut eihän se nyt syy sais olla tappaa ! :/
Ahmedi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 60
Liittynyt: La Elo 19, 2023 12:47 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Ahmedi »

Uusimmassa Puheenaihe- podcastissa on vieraana mustalainen Kiba Lumberg.Höpisee toisinaan uskomattomia ja sekavia eikä ihan kaikkea voi uskoa mutta totta voi toki olla.
tabeli
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: Ti Heinä 12, 2022 8:00 pm

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja tabeli »

No nyt löysin itsekkin samat profiilit. Tämä Dimitri jonka profiilista täällä puhutaan on tosiaan Kangasniemeltä Etelä-savosta kotoisin.

Ei ole pitkään aikaa tosiaan kniemellä vaikuttanut, muut mustalaiset aikoinaan kuulemma häätivät kylältä muualle kun oli naistaan sen verran kovalla kädellä kohdellut. Itse samaa ikäluokkaa Timin kanssa ja nuorempana kun joku hänelle jostain sanoi vastaan ni oltiin heti nyrkit pystyssä että hänelle ei vittuilla mutta ei silloin vielä puukon kanssa heilunut ainekaan tuttuja vastaan.

Viimeseltä varmaan noin 10 vuodelta, ei mitään hajua mitä tehnyt ja missä ollut ja näköjään parempi niin.
Mulberi
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Su Joulu 12, 2021 11:38 am

Re: Helsinki: Puukotus Pitskun Mäkkärissä 6.4.2024 - parikymppinen nainen kuoli

Viesti Kirjoittaja Mulberi »

Samira kirjoitti: Su Huhti 07, 2024 6:53 pm Selasin kaikki Dimitri Lindbergit FB:stä läpi, mutta en löytänyt profiilia jossa olisi tässä kuvattua sisältöä.

https://www.facebook.com/dimitrilindberg11
Vastaa Viestiin