Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kyllähän Johan eilen sympatiapisteitä talossa keräili, kun sanoi mukamas salaperäisesti ihmisestä, kenelle pokerivoittorahat menee ja lisäsi "mulla ja Andreaksella on jotain yhteistä." Mitähän sekin mahtoi tarkoittaa :D Ei vaikuta vuoden isältä BB:n perusteella, mutta varmasti tapaamisoikeus kerran viikossa Johanille järjestyy.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Juliet Jones
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Mikäs ihme oli kyseessä eilen (katsoin vain pätkän lopusta), kun Maria huusi jotakin sopimusrikkomuksesta ja Tuulin & Johanin aiemmasta tuttavuussuhteesta?

Sitten tämä "ei-meidän-cheryll" imutteli "käsivarsisaunoja- Antin" kanssa kylvyssä varsin intiimisti. Kaverit taisivat arvostella jostakin, oliko se jotakin oman korkean moraalin mainostamisesta, vaikka toimiikin toisella tavalla? Taitaa talossa hiljalleen tunteet ja tunnelma kiristyä..
loneliness
Jessica Fletcher

Juliet Jones kirjoitti:Mikäs ihme oli kyseessä eilen (katsoin vain pätkän lopusta), kun Maria huusi jotakin sopimusrikkomuksesta ja Tuulin & Johanin aiemmasta tuttavuussuhteesta?
En oikein saanut siitä riidasta mitään irti. Tuuli muistaakseni on sanonut, että tietää Johanista asioita, jotka olisivat estäneet Johanin pääsyn taloon. Siinähän on periaatteessa kysymys, koska keskustellaan talon ulkopuolisen maailman asioista, vaikka molemmat ovatkin talossa...mutta en muista oliko riidassa tästä kyse. Tuuli ja Johan siis tuntevat jo ennestään, jos et tiennyt vielä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Manta raivosi, että jos Johan ei saa rangaistusta tai sitä ei poisteta talosta, hän vetää Big Brotterin käräjille... :roll:

(Tuuli kertoi voineensa evätä Johanin pääsyn taloon heti alussa, muttei tehnyt sitä. Muut asukkaat alkoivat spekuloida, että Johan on kertonut Tuulille taloon menosta sopimuksen vastaisesti)
Bambinos
Agentti Scully

lost kirjoitti:
Johan todellakin pistää vihaksi. En tajua miten jokkut naiset voivat nusasta häntä milloin Johanin nyt mieli tekee. Huor... tai siis ei mitään :D
Huor? Ei kai kukaan ole tarjonnut Johanille maksullista seksiä, vai onko se mennyt minulta ohi? Hm..
Mutta oikeasti, miksi ihmetellä makuasioita? Jos joku nussii sun mielestä ällöttävää miestä, se on huora?
Juliet Jones
Axel Foley

Okei, kiitos lone ja Bambinos! Pitäisi kai seurata aktiivisesti tuota sarjaa, eikä pätkittäin, niin voisin kyselyn sijaan välillä keskustellakin asioista :lol:

Tästä huora- asiasta tuli mieleeni määritelmä, jonka olen useasti miesten suista kuullut: Prostituoitu on ammattilainen, joka ottaa asiaankuuluvan maksun palveluistaan. Huora taas on muuten vain antelias, joko omaksi ilokseen tai välinpitämättömyyttään itseään kohtaan.
Olisi hyvä kuulla kommentointia aiheesta enemmänkin, löytyy kai vastaavia miehistäkin, tosin heitä ei ehkä yleisesti niin rankasti arvostella, vai?
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

^Ei sen niin väliä, vaikka ei olisikaan niin hirmu tarkka tavarastaan, jos vaan ymmärtää pitää tason eikä käy naimassa kaikkea kahdella jalalla liikkuvaa.
Oli sitten nainen tai mies.

Eniten ärsyttää noilla panojutuillaan kehuvat/niitä juttuja niin huolettomasti ympäriinsä kertoilevat tolvanat, joilla ei ole mitään käytöstapoja. Tuohon syyllistyy niin miehet kuin naisetkin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher

Juliet Jones kirjoitti:
Tästä huora- asiasta tuli mieleeni määritelmä, jonka olen useasti miesten suista kuullut: Prostituoitu on ammattilainen, joka ottaa asiaankuuluvan maksun palveluistaan. Huora taas on muuten vain antelias, joko omaksi ilokseen tai välinpitämättömyyttään itseään kohtaan.
Olisi hyvä kuulla kommentointia aiheesta enemmänkin, löytyy kai vastaavia miehistäkin, tosin heitä ei ehkä yleisesti niin rankasti arvostella, vai?
Mieshuora, eli pukki. Joo kyllä se tuntuu joidenkin mielestä olevan miehille hyväksyttävämpää se "huoraaminen".

BB-asukkaista Marianne on useaan otteeseen kertonut, kuinka ei neitsyyden menettämisen jälkeen ole ollut kertaakaan yli 6 viikkoa ilman seksiä ja käsittääkseni lähinnä sinkkuna elellyt. Jossain vaiheessa kyllä muutti ja sanoi 7 viikkoa ilman...ottaa noista nyt sitten selvää. Ihan suhteellisen mukavan oloiselta vaikuttaa tuo Marianne, mutta henk.koht en haluaisi vaimoksi bb-mimmiä, joka huutelee harvase päivä siitä, kuinka aktiivinen on makkarissa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

loneliness kirjoitti: en haluaisi vaimoksi bb-mimmiä, joka huutelee harvase päivä siitä, kuinka aktiivinen on makkarissa.
Tai että miten auliisti sinkkupäivillään tavaraansa ehtii levittää. Makkarissa aktiivisuushan ei sinällään ole huono asia ollenkaan. Kyläaktiivisuus lienee eri asia :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
Bambinos
Agentti Scully

Kummastuttaa vain, että kun nimenomaan nainen kertoo harrastavansa irtosuhteita, siihen tartutaan välittömästi, ja porukka arvostelee sädekehät kolisten kyseessä olevaa henkilöä.. :roll: Kellään ei tule mieleen, että tarvitaanhan siihen "kaameaan moraalittomuuteen" myös toinen osapuoli, ei kukaan yksinään sekstaile.
En itse harrasta irtosuhteita, mutta ei minulle ole mitään merkitystä onko BB-Mariannella ollut 5 vai 500 panoa. Ihan sama. En koe mitään tarvetta arvostella häntä, kuten en arvostele vastaavanlaisia mieshenkilöitäkään.
Mariella kirjoitti:Tai että miten auliisti sinkkupäivillään tavaraansa ehtii levittää. Makkarissa aktiivisuushan ei sinällään ole huono asia ollenkaan. Kyläaktiivisuus lienee eri asia

Hei, kerro nyt tyhjentävästi, miksi sinua häiritsee, jos joku on "kyläaktiivinen"? Mikä siinä risoo tai haittaa kenenkään elämää? Haluaisin ymmärtää, koska logiikkaa en tuosta löydä..
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^Ei se itseäni henkilökohtaisesti millään tavalla häiritsekään. Sitä on paljon ja saa ollakin, itse vain valitsisin olla mainostamatta sitä koko Suomelle TV:ssä. Se nyt vaan omasta mielestäni jotenkin antaa sellaisen helpon kuvan jota en itse itsestäni haluaisi antaa. Joku ehkä haluaa ja saa puolestani niin tehdä. On myös miehiä jotka tykkäävät kuulla sellaista, mutta on miehiä jotka eivät "helppoa" halua. Ei tässä sen suuremmasta sädekehästä ole kysymys, vaan siitä mitä kukakin haluaa viestiä olevansa. Jokaiselle löytyy omat ottajansa. Ja Marianne on mukavan oloinen tyttö kyllä.

Ja todettu moneen kertaan se ikävä tosiasia, että paljon irtosuhteita harrastava mies on vaan naistenmies ja pelimies ja jollain tavalla ihailtu kun pesää tulee ovista ja ikkunoista, nainen on vastaavassa tilanteessa huora. Sellaiseksi me olemme tämän kuvan muokanneet, en tiedä mistä se johtuu mutta tälläistä täällä tasa-arvomaailmassa nyt vaan on :D
Nerot hallitsevat kaaoksen
Bambinos
Agentti Scully

^Niin, itse yritän pyristellä irti tuosta keskiaikaisesta ajattelusta ja kehottaisin muille samaa :)
Esimerkiksi sen joutavan huorittelun voisi lopettaa ihan tyystin.
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Bambinos kirjoitti:Esimerkiksi sen joutavan huorittelun voisi lopettaa ihan tyystin.
Kyse ei ole ikiaikaisesta naisten sortamisesta, vaan huonoista käytöstavoista jos huorittelee toista hlö. pelkästään sillä oikeutuksella, että hän on mielestäsi liian höyli tavarastaan...
Bambinos kirjoitti:Niin, itse yritän pyristellä irti tuosta keskiaikaisesta ajattelusta ja kehottaisin muille samaa :)
Seurasin huvittuneena hetki sitten uimahallilla käydessäni, kun joku about 35v. jannu käveli ilmeisen epähuomiossaan naisten pukuhuoneeseen (naisten ja miesten pukkareiden ovet on vierekkäin) jolloin naisten pukkarin puolella alkoi ihan jumalaton haloo asiasta ja tää jannu tajus mokansa ja tuli suht vetävän näköisellä askeleella naama tomaatin värisenä miesten pukuhuoneeseen... :D Jos sama ois tapahtunut niin, että väärään pukkariin tullut hlö. olisi ollut nainen, niin joku olisi vaan huomauttanut hänelle siitä, että hän on väärällä puolen jos hän ei olisi sitä itse kerennyt heti tajuta ja koko episodi olisi ollut siinä.
Se siitä tasaarvosta ja muusta feministi paskasta...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Juliet Jones
Axel Foley

Mutta mutta.. jos parikymppisellä olisi viiden sijaan 500 panoa, niin pikkuisen liian hövelin vaikutelman ainakin itse saisin.. olipa mies tai nainen. Mutta vanha viidakon sanonta kuuluu: "Ei hyvä tavara käytössä kulu!" :lol:
PaulaDrew
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Minuakin kiinnostaa osallistua tähän höveliäisyys-aiheeseen vaikken BB:ia ole koskaan nähnyt yhtään sekuntia.

Itsehän tietysti elän kuin nunna, mutta yksinäisinä öinä on tullut pohdittua, miksi seksistä edelleen ajatellaan, että sitä kuuluu harrastaa elämässään vain muutaman, mieluiten yhden kanssa ja pitäisi olla jotenkin "vaikea". (Kun kerran helppo ei pidä olla.) Nykyään seksistä on tullut aika ristiriitaista kun toisaalta ollaan niin kovin vapautuneita mutta toisaalta kristilliset arvot edelleen jyräävät ainakin mielikuvissa. Kun kerran ehkäisy on olemassa, kai sitä voi harrastaa vaikka jokaisen vastaantulijan kanssa, eikä se ehkäisykään pakollista ole jos on valmis huolehtimaan kaikista lapsistaan. Onko pihtaamiselle oikeasti mitään muuta syytä kuin se, että Raamatussa kielletään esiaviolliset suhteet ja kielteisyys on perua sieltä, vaikkei sitä aina tunnistettaisikaan kristilliseksi?
Vastaa Viestiin