Millä tavalla tämä höveli vaikutelma vaikuttaisi, et siis haluaisi olla tekemisissä miehen kanssa joka on jyystänyt 500 naisen kanssa?Juliet Jones kirjoitti:Mutta mutta.. jos parikymppisellä olisi viiden sijaan 500 panoa, niin pikkuisen liian hövelin vaikutelman ainakin itse saisin.. olipa mies tai nainen. Mutta vanha viidakon sanonta kuuluu: "Ei hyvä tavara käytössä kulu!"
Big Brother 2008
-
loneliness
- Jessica Fletcher
BB-talossa vallitsee siinä mielessä tasa-arvo, että siellä ei naiset pistäisi pahitteeksi, jos miestä tulee saunavuorolla ovesta sisään.Mike Manner kirjoitti:Seurasin huvittuneena hetki sitten uimahallilla käydessäni, kun joku about 35v. jannu käveli ilmeisen epähuomiossaan naisten pukuhuoneeseen (naisten ja miesten pukkareiden ovet on vierekkäin) jolloin naisten pukkarin puolella alkoi ihan jumalaton haloo asiasta ja tää jannu tajus mokansa ja tuli suht vetävän näköisellä askeleella naama tomaatin värisenä miesten pukuhuoneeseen...Jos sama ois tapahtunut niin, että väärään pukkariin tullut hlö. olisi ollut nainen, niin joku olisi vaan huomauttanut hänelle siitä, että hän on väärällä puolen jos hän ei olisi sitä itse kerennyt heti tajuta ja koko episodi olisi ollut siinä.
Se siitä tasaarvosta ja muusta feministi paskasta...
Paavo Arhinmäki on äijä!
- Juliet Jones
- Axel Foley
En itse haluaisi itse jyystää sen kanssa, mutta muuten voisi tekemisissä olla. Syy miksi en haluaisi olisi se, että laskisin tuolla parikymppisellä olleen aikaa vain tilapäisille panoille, ei pidempiaikaisille seurustelusuhteille. Jos hän olisi aloittanut seksielämän esim. 16- vuotiaana, niin montako partneria hänellä olisi ollutkaan neljässä vuodessa!!Bambinos kirjoitti:Millä tavalla tämä höveli vaikutelma vaikuttaisi, et siis haluaisi olla tekemisissä miehen kanssa joka on jyystänyt 500 naisen kanssa?Juliet Jones kirjoitti:Mutta mutta.. jos parikymppisellä olisi viiden sijaan 500 panoa, niin pikkuisen liian hövelin vaikutelman ainakin itse saisin.. olipa mies tai nainen. Mutta vanha viidakon sanonta kuuluu: "Ei hyvä tavara käytössä kulu!"
Jos mies taas olisi esim. 40v. niin 500 kuulostaisi melko paljolta, mutta miehen seksivuodet huomioiden ei niin pahalta.
Voin itse kokeilla saman kumppanin kanssa eri seksivariaatioita niin, ettei partneria tarvitse koko ajan vaihtaa. Itseasiassa tuttuus on antoisaa, sillä silloin kun luottaa toiseen uskaltaa paremmin kokeillakin jotakin uutta.
Höveliäisyysaiheeseen vielä, että tuo yllä mainittu kommentti on varmasti yksi iso syy siihen miksi sitä pidetään pahana, ja miksi ainakaan itse en haluaisi sellaista kuvaa antaa. Silloin helposti tekee asetelmasta sellaisen, että tosiaan vakavasti otettavuus kärsii ja uskollisen parisuhteen löytyminen.. hidastuu?
No joo, vaikka siis seksi onkin maailman kivointa puuhaa eikä sitä oikein liikaa koskaan ole. Silti, inhottaisi olla sellaisessa maineessa, että tuolla toi menee, siltä ny ainakin saa vaikkei sitä muuhun viittikään oikein käyttää. Se ei taas tarkoita sitä, että olisi "kerran-viikossa-peiton-alla-pimeässä-aviomiehelle-lähetyssaarnaajassa" -tyyppiä. Avarakatseinen, suvaitsevainen ja kokeilunhaluinen voi silti olla vaikka ei omien panojensa lukumäärää mainostaisikaan.
Tai ehkä en sitten vaan osaa ajatella asiaa nykypäivän meiningin mukaisesti, voi se niinkin olla. Irtosuhteet sinällään on varmasti mukavia, kunhan osaa tai pystyy säilyttämään oman uskottavuutensa myös potentiaalisena tulevana vaimotyyppinäkin.
Ja vielä OT, kyllä parisuhdeseksi on silti parasta maailmassa
Yhden yön häsläykset on sellaista säätämistä eikä toista tunne. Tietty vakipano on juttu erikseen taas 
Joo. Mitäs BB-puolelle..?
Tai ehkä en sitten vaan osaa ajatella asiaa nykypäivän meiningin mukaisesti, voi se niinkin olla. Irtosuhteet sinällään on varmasti mukavia, kunhan osaa tai pystyy säilyttämään oman uskottavuutensa myös potentiaalisena tulevana vaimotyyppinäkin.
Ja vielä OT, kyllä parisuhdeseksi on silti parasta maailmassa
Joo. Mitäs BB-puolelle..?
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Joo tuota ilmoitusta olemme odottaneet viikon verran. "En halua kertoa, mutta henk.koht syy." Joo vai!Solmu kirjoitti:No eipä tuo Marianna kyllä mielestäni paljastanut syytä miksi isoveli hänet talosta heivasi.. Henkilökohtaisista syistä.. njoo
Toi Maria veti kyllä nyt kaikkien aikojen BB-rimanalituksen häädön jälkeen. Yli 30-v nainen, joka oli kaikista historian häädetyistä lapsellisin ilveilyineen ja paskanpuhumisineen live-lähetyksessä. Sanavarastokin oli tasokasta. Vittu,vittu.
Itku ja itkuraivarit tekee välillä varmaan hyvää, mutta alkaa paketti hajoomaan noiden pään sisällä aika lujaa. Toivottavasti tuotanto heittää sieltä ulos jengiä, ennen kuin nähdään BB-murhia tai itsemurhia. Eipä katsottaisi enää sen jälkeen show´ta. Tai katsottaisiin ehkä, jos sitä vielä voitaisiin näyttää. Mikähän rangaistus tulee Andreakselle, Harrille, Nikolle ja kenelle vielä? Kun lopettivat näppärästi lähetyksen.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mun mielestä Marianna sanoi melko suoraan, että tuotannon mielestä hänen päänsä ei kestänyt - ja sehän toisaalta oli nähtävissä hänen lähtöään edeltävästi.
En ole lähellekään joka jaksoa jaksanut katsoa, mutta olen hyvilläni, että Maria lähti, järkyttävät käytöstavat tuon ikäisellä ihmisellä! Jos eivät nyt valioluokkaa kaikki muutkaan ole.
En ole lähellekään joka jaksoa jaksanut katsoa, mutta olen hyvilläni, että Maria lähti, järkyttävät käytöstavat tuon ikäisellä ihmisellä! Jos eivät nyt valioluokkaa kaikki muutkaan ole.
No joo, mutta sain sen käsityksen, että ulkomaailmasta on tullut sellaista informaatiota ettei hän olisi pystynyt käsittelemään sitä talossa ollessaan.. Mutta voihan se tosiaan olla niinkin, että pää oli vaan leviämässä.
Mulla menee järki sen Mariannen puhetta kuunnellessa. Se jaarittelee kamalan pitkään jotain asiaa, mistä ei saa mitään selkoa kun joka toinen sana on "niinku" tai "vittu" tai "oikeesti".
Tosin esim. Cheryllin ja Mian puhe on suunnilleen samaa..
Mulla menee järki sen Mariannen puhetta kuunnellessa. Se jaarittelee kamalan pitkään jotain asiaa, mistä ei saa mitään selkoa kun joka toinen sana on "niinku" tai "vittu" tai "oikeesti".
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Tarkoitat agressiivisuutta? Empähän ole katsonut yhtään jaksoa, mutta Marianne kuulostaa näiden juttujen perusteella todella ylimieliseltä palikalta. On kuitenkin pakko sanoa ohi mennen, että stressi saattaa teettää... Ihmiset reagoi erillälailla paineeseen, varsinkin tuollaisessa luovassa ympäristössä.Mariacka kirjoitti:järkyttävät käytöstavat tuon ikäisellä ihmisellä!
Viimeksi muokannut Mike Manner, Su Syys 21, 2008 11:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Toivotaan, ettei se ole siitä ihosyöpäjutusta kyse, kun Marianna joutui lähtemään, kun oli sellaista leikelty ennen taloa...Bambinos kirjoitti:No joo, mutta sain sen käsityksen, että ulkomaailmasta on tullut sellaista informaatiota ettei hän olisi pystynyt käsittelemään sitä talossa ollessaan.. Mutta voihan se tosiaan olla niinkin, että pää oli vaan leviämässä.
Oliko se Miia kun rupesi ihan hysteeriseksi Marian lähdettyä ja huusi itkua vääntäen "vittu mä rakastan sua. " Tuntuu kovasti tunnesiteitä tulevan noin pienessä tilassa ihmisten kesken.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mä olin kuulevani että se olis ollu Andreas joka siellä huusi, mutta paljon mahdollista että kuulin väärin. Miia se varmaan oli.loneliness kirjoitti:Oliko se Miia kun rupesi ihan hysteeriseksi Marian lähdettyä ja huusi itkua vääntäen "vittu mä rakastan sua. " Tuntuu kovasti tunnesiteitä tulevan noin pienessä tilassa ihmisten kesken.
"Yöperho on koteloitunut"
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Hyvin mahdollista, että olis Andreaskin. Ne on aika samannäkösiäkin Miian kanssa kaulasta ylöspäinSolmu kirjoitti:Mä olin kuulevani että se olis ollu Andreas joka siellä huusi, mutta paljon mahdollista että kuulin väärin. Miia se varmaan oli.loneliness kirjoitti:Oliko se Miia kun rupesi ihan hysteeriseksi Marian lähdettyä ja huusi itkua vääntäen "vittu mä rakastan sua. " Tuntuu kovasti tunnesiteitä tulevan noin pienessä tilassa ihmisten kesken.
Paavo Arhinmäki on äijä!
No nyt on kunnon ote kisaajilla, kiljun tekoon ryhtyivät.
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother
http://viihde.mtv3.fi/uutiset/televisio ... ig_brother
"Yöperho on koteloitunut"