Nimimerkki Millavaan

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Avatar
McCall
Neuvoja-Jack
Viestit: 590
Liittynyt: Ma Kesä 25, 2007 9:35 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja McCall »

Hank Voight kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 2:04 pm
Tuo ilmiö saa joskus surkuhupaisia piirteitä. Esimerkiksi joku tuossa jokin aika sitten kyseli pitkän selostuksen kera, että miksiköhän poliisit on usein hänen lapsensa koululla. Ja lisäsi sitten jämäkän loppukaneetin, jossa ilmoitti, että ei kyllä aio kertoa koulua, eikä edes paikkakuntaa.
Lyhensin lainausta.

Mulla kesti eilen noin 5 minuuttia selvittää erään kadonneen kotiosoite. Omaiset rajasivat kuvan, jotta ei voisi tunnistaa.
On tietysti eri asia kadonneen kohdalla, mutta en oikein ymmärrä miksi näistä ollaan niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Henkirikoksesta epäilty kyllä selvitetään heti ja dataa tulee.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1844
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

McCall kirjoitti: Pe Huhti 12, 2024 3:37 pm
Mulla kesti eilen noin 5 minuuttia selvittää erään kadonneen kotiosoite. Omaiset rajasivat kuvan, jotta ei voisi tunnistaa.
On tietysti eri asia kadonneen kohdalla, mutta en oikein ymmärrä miksi näistä ollaan niin kuin ei mitään olisi tapahtunut. Henkirikoksesta epäilty kyllä selvitetään heti ja dataa tulee.
Niin jos vaikka joku mun lapsista katoaisi, niin ei kyllä tulisi pieneen mieleenkään edes ajatella, että osoite pitää nyt pysyä piilossa. Mun makuun jotenkin käsittämätöntä, että jollekin tulee.

Mä voin niin kuvitella, että joku voisi joskus kirjoittaa tänne Minfoon kadonneesta läheisestään ja pantata kadonneen kuvaa, ettei vaan henkilöllisyydet paljastuisi.

Ihmiset pitää maailmaa niin pahana ja vaarallisena, että ovat hiukan sekaisin. Someen tosiaan jaetaan auliisti mitä tahansa, mutta keskustelufoorumilla ei voi paljastaa edes sitä, että missä päin Suomea asuu.

Samaa sekoilua näkee yksityisten välisissä kaupoissa. Itse kun suosin kiertotaloutta ja ostan kaiken mahdollisen käytettynä, ja myös myyn tarpeettomat pois, niin netin kauppafoorumit on tuttuja. Ja siellä törmää ihmisiin, jotka haluavat ostaa vaikka 20€ tavaran postiennakolla. Eli ollaan valmiita maksamaan 20€ tavarasta 10€ extraa, varmuuden vuoksi.

Itse olen vuosikymmeniä ostanut yksityisiltä kaikenlaista. Aina maksanut etukäteen tilille ja aina saanut sen mistä olen maksanut. Toki joskus voi tulla eteen huijari, mutta siinäpä sitten tulee. En mä ainakaan jaksa koko elämääni pelätä, että tulen huijatuksi. Stressaavaahan sellainen on.

Järjen käytöllä pääse pitkälle. Sitä kun harrastaa, niin ei tarvitse kaikkea niin paljon pelätä.
#FreePlato
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1191
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Suhteellisen lujaa tuntuu menevän tämän ketjun nimimerkillä tuolla naamakirjan puolella. Onkohan kaikki kunnossa? Kevätmaniaa menossa? Itsellekkin varmaan puhkesi lievä psykoosi kun sattumalta törmäsin tutulta tuntuviin kirjoituksiin...
Cain
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ti Heinä 27, 2021 2:07 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Cain »

Tuossa langassa on jotain juttua. On kaikkien luettavissa ainakin nyt.
https://ylilauta.org/aihevapaa/133028241
Cassandra
Rico Tubbs
Viestit: 1280
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 4:40 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Cassandra »

Harvemmin viitsin ketään haukkua, mutta joskus munkin mitta täyttyy. Jumalauta mikä haaskalintu ja juoruämmä Millavaan on. Harvemmin törmää noin uteliaaseen ihmiseen, jolla ei myöskään ole mitään käsitystä siitä mitä kannattaa laulaa julki ja mitä pitää omana tietonaan. Suodatin puuttuu ihan täysin, ja kaikki oksennetaan näppiksen kautta nettiin. Toivottavasti karma kostaa tuollaiselle ihmisjätteelle. Merkit on sen suuntaiset, että ennemmin tai myöhemmin Millavaanilla on oma ketjunsa rikospuolella. Sitten voidaan ottaa hänestä mallia ja kaivaa esiin kaikki hänen lähipiirinsä luurangot. Sitä odotellessa...
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1254
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Toiko manne bussibussibuskit tän avohoitopotilaan baarista jo?
Avatar
UglyBetty
Neuvoja-Jack
Viestit: 591
Liittynyt: Ke Loka 29, 2014 2:03 am
Paikkakunta: Cloud Cuckoo Land

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja UglyBetty »

Cassandra kirjoitti: Pe Touko 31, 2024 10:04 pm Harvemmin viitsin ketään haukkua, mutta joskus munkin mitta täyttyy. Jumalauta mikä haaskalintu ja juoruämmä Millavaan on. Harvemmin törmää noin uteliaaseen ihmiseen, jolla ei myöskään ole mitään käsitystä siitä mitä kannattaa laulaa julki ja mitä pitää omana tietonaan. Suodatin puuttuu ihan täysin, ja kaikki oksennetaan näppiksen kautta nettiin. Toivottavasti karma kostaa tuollaiselle ihmisjätteelle. Merkit on sen suuntaiset, että ennemmin tai myöhemmin Millavaanilla on oma ketjunsa rikospuolella. Sitten voidaan ottaa hänestä mallia ja kaivaa esiin kaikki hänen lähipiirinsä luurangot. Sitä odotellessa...
Helppo kompata sua.
Millan mielestä on myös ”epänormaalia mennä vaikka naimisiin jonkun tavismiehen kanssa ja perustaa perhe, eihän se opeta mitään eikä kasvata sua yhtään etkä tiedä maailmasta mitään”.
Joo. Ei voi muuta sanoa.
Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

Millavaan kirjoitti: Pe Touko 31, 2024 9:37 pm Voi ei tän sisko on ilmeisesti just menettänyt myös isänsä. Ihan kauhee. Tai siis musta tää on muutenkin koskettavampi juttu kuin esim se valkeakosken. Varmaan kun näillä lapsilla on ollut ilmeisen rankka elämä eli siis sellainen mikä on mun mittapuulla normaalia kun mistään taviselämästä ei oo kokemusta lapsiudessakaan niin en osaa samaistua normiperheisiin.
Ketään ei milla kiinnosta vittuakaan sun voivottelut. Ketään ei kiinnosta vittuakaan mikä juttu on sinulle koskettavin. Ketään ei milla kiinnosta vittuakaan mikä on sulle normaalia tai tavista. Ketään ei kiinnosta vittuakaan mihin sä pystyt samaistuu.

Tiedätkö miksi? Koska nuo asiat ei liity tähä rikokseen mitenkään. Tämä on rikos palsta jossa keskustellaan rikoksista. Tämä ei ole, tai no 10 vuotta sitten ei ollut, mikään vitun äityleiden chatti. SinäKIN olet kirjoittanut tänne jo sivun verran täysin asiaanliittymätöntä paskaa. Tee kinnuselle vaikka oma topicci. Lopeta se huomiohuoraaminen, viestimäärä ei tuo sinulle yhtään minkäänlaista statusta.

Tämä ja kolme seuraavaa viestiä siirretty Nokian Koskenmäki-ketjusta lainauksineen
-NILS-
Orange
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Maalis 15, 2024 10:17 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Orange »

Millavaan kirjoitti: Su Kesä 02, 2024 9:30 am
Rautapallo kirjoitti: Su Kesä 02, 2024 8:58 am
Millavaan kirjoitti: Pe Touko 31, 2024 9:37 pm Voi ei tän sisko on ilmeisesti just menettänyt myös isänsä. Ihan kauhee. Tai siis musta tää on muutenkin koskettavampi juttu kuin esim se valkeakosken. Varmaan kun näillä lapsilla on ollut ilmeisen rankka elämä eli siis sellainen mikä on mun mittapuulla normaalia kun mistään taviselämästä ei oo kokemusta lapsiudessakaan niin en osaa samaistua normiperheisiin.
Ketään ei milla kiinnosta vittuakaan sun voivottelut. Ketään ei kiinnosta vittuakaan mikä juttu on sinulle koskettavin. Ketään ei milla kiinnosta vittuakaan mikä on sulle normaalia tai tavista. Ketään ei kiinnosta vittuakaan mihin sä pystyt samaistuu.

Tiedätkö miksi? Koska nuo asiat ei liity tähä rikokseen mitenkään. Tämä on rikos palsta jossa keskustellaan rikoksista. Tämä ei ole, tai no 10 vuotta sitten ei ollut, mikään vitun äityleiden chatti. SinäKIN olet kirjoittanut tänne jo sivun verran täysin asiaanliittymätöntä paskaa. Tee kinnuselle vaikka oma topicci. Lopeta se huomiohuoraaminen, viestimäärä ei tuo sinulle yhtään minkäänlaista statusta.
Eniten minä olen täällä tässä aiheessa pysynyt.
Et ole täällä, etkä yhdessäkään muussakaan topicissa missä sinuun on joutunut törmäämään. Kai sulta löytyy omakohtaista kokemusta jonka voit tähänkin caseen yhdistää?
Rautapallo
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: To Heinä 28, 2016 5:47 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Rautapallo »

Millavaan kirjoitti: Su Kesä 02, 2024 9:30 am
Rautapallo kirjoitti: Su Kesä 02, 2024 8:58 am
Millavaan kirjoitti: Pe Touko 31, 2024 9:37 pm Voi ei tän sisko on ilmeisesti just menettänyt myös isänsä. Ihan kauhee. Tai siis musta tää on muutenkin koskettavampi juttu kuin esim se valkeakosken. Varmaan kun näillä lapsilla on ollut ilmeisen rankka elämä eli siis sellainen mikä on mun mittapuulla normaalia kun mistään taviselämästä ei oo kokemusta lapsiudessakaan niin en osaa samaistua normiperheisiin.
Ketään ei milla kiinnosta vittuakaan sun voivottelut. Ketään ei kiinnosta vittuakaan mikä juttu on sinulle koskettavin. Ketään ei milla kiinnosta vittuakaan mikä on sulle normaalia tai tavista. Ketään ei kiinnosta vittuakaan mihin sä pystyt samaistuu.

Tiedätkö miksi? Koska nuo asiat ei liity tähä rikokseen mitenkään. Tämä on rikos palsta jossa keskustellaan rikoksista. Tämä ei ole, tai no 10 vuotta sitten ei ollut, mikään vitun äityleiden chatti. SinäKIN olet kirjoittanut tänne jo sivun verran täysin asiaanliittymätöntä paskaa. Tee kinnuselle vaikka oma topicci. Lopeta se huomiohuoraaminen, viestimäärä ei tuo sinulle yhtään minkäänlaista statusta.
Eniten minä olen täällä tässä aiheessa pysynyt.
No et kyllä varmasti ole. Laske viestisi tähänKIN ketjuun ja sitten laske moniko viesti on huomiohuorausta missä päivitellään asiaa tai kerrot itsestäsi ja kokemuksistasi. Pari viestiä liittyy aiheeseen, loput on aivan turhaa äitylit paskaa tai kinnusen ihmettelyä. Koita nyt uskoa että sun kokemukset tai rikoksen tuomitseminen ei kiinnosta ketään tai liity vittuakaan aiheeseen, huomiohuorausta. Vauvalle ja naistenhuoneeseen voi mennä kiillottaa kilpee ja huutaan kuinka tuomitsee tämänkin rikoksen. Eiköhän täälläkin 99% tämän tuomitse, ei sitä jokaisen tarvitse erikseen ilmoittaa, ne voi ilmottaa vauvalle. Vittu mitö idiootteja, aikuiset ihmiset kiillottaa kilpeä ja huomiohuoraa.

Hei kertokaa nyt ihmeessä kaikki muutkin jotka tuomitsette tämänkin. Tehdään tähänkin 1000 sivua.
Pesukarhu
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: To Helmi 23, 2023 12:26 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Millavaan kirjoitti: Su Kesä 02, 2024 9:30 am
Eniten minä olen täällä tässä aiheessa pysynyt.
Itseasiassa olet varmaan pysynyt kaikkein vähiten asiassa. Jatkuva voivottelu ja surtu väärin ja vituttaa kun muiden läheiset ei kuole.
LeaSommer
Neuvoja-Jack
Viestit: 551
Liittynyt: Pe Syys 07, 2012 8:26 am

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja LeaSommer »

UglyBetty kirjoitti: La Kesä 01, 2024 5:03 am Millan mielestä on myös ”epänormaalia mennä vaikka naimisiin jonkun tavismiehen kanssa ja perustaa perhe, eihän se opeta mitään eikä kasvata sua yhtään etkä tiedä maailmasta mitään”.
Otetaas tästä talteen Millan tämänpäiväinen lausahdus Oulun "luotiliivitappo"-ketjusta:
Millavaan kirjoitti: Ma Kesä 03, 2024 1:44 pm Leiffejä muuten on monenlaisia, ammuskelevat leiffit on kiinnostavia mutta työtä tekevät leiffit ei niinkään.
Entä jos on ammatikseen varas?
Millavaan
Christopher Lorenzo
Viestit: 1616
Liittynyt: Su Elo 28, 2022 8:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

^ No varas kyllä käy. Kunhan ei bussikuski.
LiamNeeson
Armas Tammelin
Viestit: 82
Liittynyt: Su Joulu 10, 2023 12:19 pm

Re: Nimimerkki Millavaan

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Ei junalauta. Foorumin tarkoitus ei ole ylistää tai arvostaa rikollisuutta. Päinvastoin. T.T. sinä olet sekaisin kuin seinäkello.
-evp hutkiva tutkija-
Vastaa Viestiin