Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
- Juliet Jones
- Axel Foley
Olen saavuttanut asioita, joita eniten halusin. Mutta voiko enää sanoa, että haluan niitä, kun jo sain ne? Juuri nyt haluan useitakin asioita joita en siis ole vielä ainakaan saanut.
Mielenkiintoinen kysymys. Sama seuraavalle. (Hah!)
Mielenkiintoinen kysymys. Sama seuraavalle. (Hah!)
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Osan olen saavuttanut. Kuuluu kuitenkin ihmisluonteeseen asettaa aina uusia tavoitteita kun jotain on saavutettu. Tämä palo on ajanut löytöretkeilijöitä kohti uusia horisontteja ja ensi vuonna tulee ensimmäisestä kuussa käynnistä jo 40 vuotta.
Olen määrätietoinen ja jopa fanaattinen kun olen jotain päättänyt saavuttaa. Nyt on pari projektia työn alla...muut tavoitteet saa muhia mutta tartun opportunistisesti tilaisuuteen kun sellainen tulee. Sama kuin joskus pilkillä käydessä ja pokeripöydässä, tilaisuus voi tulla niin myöhään että kädet on jo jäässä tai blindit on syöneet stackin olemattomiin. Sitten ei auta kuin todeta Kola-Ollin sanoin "Nyt kävi näin."
Sama seuraavalle
Olen määrätietoinen ja jopa fanaattinen kun olen jotain päättänyt saavuttaa. Nyt on pari projektia työn alla...muut tavoitteet saa muhia mutta tartun opportunistisesti tilaisuuteen kun sellainen tulee. Sama kuin joskus pilkillä käydessä ja pokeripöydässä, tilaisuus voi tulla niin myöhään että kädet on jo jäässä tai blindit on syöneet stackin olemattomiin. Sitten ei auta kuin todeta Kola-Ollin sanoin "Nyt kävi näin."
Sama seuraavalle
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Koska tiedän lämpimien leipien valmistuksesta suunnilleen yhtä paljon kuin kalastamisesta (koskaan en ole lämpimiä leipiä valmistanut enkä kalastanut ja kumpaakaan en aio koskaan erehtyä tekemäänkään), vastaan Jaakon kysymykseen.
Olen saavuttanut osan niistä muutamista, tärkeimmistä tavoitteista jotka asetin itselleni pikkutyttönä. Erään asian saavuttaminen oli itseasiassa niin järisyttävä kokemus, että vieläkin valvon öitä miettien, miten helvetissä onnistuin, vaikka tuosta saavutuksesta on aikaa jo useampia vuosia. Kaikista parasta tässä on se, että tuo saavutus ei kellekään muulle merkitse yhtikäs mitään. Seuraavaksi näiden tärkeimpien juttujen listalla on äitiys. Sitten voinkin jo kuolla täydellisen onnellisena. (Toki on pienempiäkin, ei-niin-tärkeitä juttuja joiden kuitenkin soisin tapahtuvan. Tavoitteenani on esimerkiksi saada seuraavan kolmen vuoden sisällä ajaa kaikkien aikojen unelma-autoani. Kyseinen kulkupeli on ehdottomasti myös ostoslistalla, jos sitä koskaan saadaan Suomeen.)
Kierrätän vielä samaa, on sen verran loistava kysymys. Oletko siis saavuttanut elämässäsi jo kaiken sen, mitä siltä eniten haluat?
Olen saavuttanut osan niistä muutamista, tärkeimmistä tavoitteista jotka asetin itselleni pikkutyttönä. Erään asian saavuttaminen oli itseasiassa niin järisyttävä kokemus, että vieläkin valvon öitä miettien, miten helvetissä onnistuin, vaikka tuosta saavutuksesta on aikaa jo useampia vuosia. Kaikista parasta tässä on se, että tuo saavutus ei kellekään muulle merkitse yhtikäs mitään. Seuraavaksi näiden tärkeimpien juttujen listalla on äitiys. Sitten voinkin jo kuolla täydellisen onnellisena. (Toki on pienempiäkin, ei-niin-tärkeitä juttuja joiden kuitenkin soisin tapahtuvan. Tavoitteenani on esimerkiksi saada seuraavan kolmen vuoden sisällä ajaa kaikkien aikojen unelma-autoani. Kyseinen kulkupeli on ehdottomasti myös ostoslistalla, jos sitä koskaan saadaan Suomeen.)
Kierrätän vielä samaa, on sen verran loistava kysymys. Oletko siis saavuttanut elämässäsi jo kaiken sen, mitä siltä eniten haluat?
Kyllä, sen olen saanut mitä eniten halusin. Alkuperäisessä kysymyksessä haluta oli kuitenkin preesensissä: oletko saavuttanut elämässäsi sen mitä siltä eniten haluat. Se on eri asia, koska ainakin yleensä itse haluan jotain mitä en ole vielä saavuttanut, en sitä minkä olen jo saanut. Niinnnoooooo, jos tarkkoja ollaan niin tokihan haluan sitä eli häntä minkä saavutin.... Ähh. Menee pyörittelyksi, ei Kyllin tapaista.
Aiotko kirjoittaa tänne seuraavaksi (tähän kysymykseen vastaamista ei lasketa) jotakin rikoksiin liittyvää?
Aiotko kirjoittaa tänne seuraavaksi (tähän kysymykseen vastaamista ei lasketa) jotakin rikoksiin liittyvää?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Jack the Ripper
- Jessica Fletcher
Jamaikalle, Kuubaan, Bostoniin, Intiaan, Senegaliin. Prahaan, Barcelonaan, Budapestiin, Dubliniin, Bournemouthiin. Tartoon, Vilnaan, Riikaan. Kuopioon, Mikkeliin, Kokkolaan, Lahteen, Jyväskylään, Tampereelle. Kannelmäkeen, Käpylään, Vuosaareen.
Muun muassa.
Mihin ulkomaiseen rikospaikkaan tahtoisit tutustua paikan päällä?
Muun muassa.
Mihin ulkomaiseen rikospaikkaan tahtoisit tutustua paikan päällä?