Onko Lemminkäinen Knobster.??

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1420
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »


Kävi mieleni puolessa, että ovatko nämä Lemminkäinen ja Knobster sama minfokommentoija? Tyyli on samanlaista, sanankäyttö on samanlaista, asiavirheet ovat samanlaisia, pikkuilkeily on samanlaista, vänkääminen on samanlaista....

- If it looks like a duck, if it walks like a duck, if it quacks like s duck... then it propably is.
Huutaja Jaana
Axel Foley
Viestit: 2030
Liittynyt: Pe Joulu 09, 2022 8:54 am

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Molemmat jotain Piffiläisiä selkeesti.
soitit 112 vaa kaljarahan perässä
vastarannansääski
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Su Tammi 21, 2024 6:56 pm

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja vastarannansääski »

Idiootti se on joka tapauksessa.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1180
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 5:15 am
Kävi mieleni puolessa, että ovatko nämä Lemminkäinen ja Knobster sama minfokommentoija? Tyyli on samanlaista, sanankäyttö on samanlaista, asiavirheet ovat samanlaisia, pikkuilkeily on samanlaista, vänkääminen on samanlaista....

- If it looks like a duck, if it walks like a duck, if it quacks like s duck... then it propably is.
Ei ole meikäläinen. Ei ole kukaan muukaan täällä. Mikä tarve minulla olisi itseni kloonata ja puhua samoja juttuja eri nimimerkein?
Sipi
Theo Kojak
Viestit: 1116
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Ei voi olla sama henkilö. Toinen ymmärtää lukemaansa ja toinen ei edes kolmeen kertaan kirjoitettuna. Mulle tulee kyllä heistä kahdesta täysin erilaiset fiilikset. Voi olla, että ajattelu on joissain teemoissa samankaltaista, mutta se alttius riidanhaastamiseen, sanojen vääristelyyn ja tahalliseen väärinymmärtämiseen ovat kyllä vain toisen kohdalla leimallinen piirre.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1180
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Knobster »

Sipillä taas lievästi maaninen änkyrävaihe menossa :)

Ei siinä mitään! Ja meitähän yhdistää halveksunta Persuja kohtaan 8)

Saatan olla Sipi :shock:
ASierra
Nikke Knakkertton
Viestit: 197
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2022 12:15 am

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja ASierra »

On.
Knobster on liian monta kertaa jauhotettu , ei kehtaa enää omalla nimellään kirjoittaa. Incel
Gurney
Adrian Monk
Viestit: 2523
Liittynyt: Ti Huhti 02, 2013 9:37 am

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Gurney »

Taitaa olla putsari, maneerit löytyvät jo: natsihuutelu, ryssäviha, somali on suomalainen ja vauvapalstan huutelu.
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1180
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Knobster »

ASierra kirjoitti: La Touko 11, 2024 12:10 am On.
Knobster on liian monta kertaa jauhotettu , ei kehtaa enää omalla nimellään kirjoittaa. Incel
Juurihan minä tännekkin kirjoitin. Muihinkin ketjuihin heh. Olet näköjään täysin idiootti :D Ei yllätä. Rasisti juntti. Ja ei teidän lapselliset "jahottamiset" toimi meikäläistä kohtaan. Takaisin ottamaan Mestariltanne piiskaa hus! Yrittäkää edes.

Nautin näistä Persujen vainoharhoista. Aijai :)
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1800
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Siitä, että onko Lemminkäinen Kullinnuppi, ei ole mulla minkään valtakunnan hajua. Ei edes kolmannen valtakunnan. Mutta jos kyseessä on kaksi eri henkilöä, niin lienevät kotoisin samalta seudulta ja juovat samaa vesijohtovettä. Vettä, johon on lipsahtanut jotain juomaveteen kuulumatonta, aivoja rappeuttavaa myrkkyä.

On se hurjaa kun vainoharhainen ihminen intoilee nauttivansa oman harhaisen mielensä luomien hahmojen vainoharhoista.

Nää veikkoset pelkää natseja yhtä paljon kuin Asterixin kyläpäällikkö Aladobix taivaan putoamista niskaan.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Hank Voight kirjoitti: La Touko 11, 2024 6:21 pm Siitä, että onko Lemminkäinen Kullinnuppi, ei ole mulla minkään valtakunnan hajua. Ei edes kolmannen valtakunnan. Mutta jos kyseessä on kaksi eri henkilöä, niin lienevät kotoisin samalta seudulta ja juovat samaa vesijohtovettä. Vettä, johon on lipsahtanut jotain juomaveteen kuulumatonta, aivoja rappeuttavaa myrkkyä.

On se hurjaa kun vainoharhainen ihminen intoilee nauttivansa oman harhaisen mielensä luomien hahmojen vainoharhoista.

Nää veikkoset pelkää natseja yhtä paljon kuin Asterixin kyläpäällikkö Aladobix taivaan putoamista niskaan.
Sinä nyt olet tyhmä, kuin saapas, ettet ymmärrä lukemaasi, sarkasmista puhumattakaan. Missä minä olen natseja pelännyt. Yksikin viesti esiin jossa mainitsen natsipelosta.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Sipi kirjoitti: Pe Touko 10, 2024 1:11 pm Ei voi olla sama henkilö. Toinen ymmärtää lukemaansa ja toinen ei edes kolmeen kertaan kirjoitettuna. Mulle tulee kyllä heistä kahdesta täysin erilaiset fiilikset. Voi olla, että ajattelu on joissain teemoissa samankaltaista, mutta se alttius riidanhaastamiseen, sanojen vääristelyyn ja tahalliseen väärinymmärtämiseen ovat kyllä vain toisen kohdalla leimallinen piirre.
Voi voi, onko pikkuinen jauhoitettu? Tuliko pipi?
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1800
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:22 pm
Sinä nyt olet tyhmä, kuin saapas, ettet ymmärrä lukemaasi, sarkasmista puhumattakaan. Missä minä olen natseja pelännyt. Yksikin viesti esiin jossa mainitsen natsipelosta.
Viisastelet täällä muille luetun ymmärtämisestä, etkä sitten itse muka osaa tulkita tuollaista kommenttia? Hiukan terävyyttä nyt.

Mut joo ei tarvitse enää vastata, kun viestit on tuota tasoa. "Onko pikkuinen jauhotettu?". Ihan oikeasti hei...
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Hank Voight kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:03 am
Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:22 pm
Sinä nyt olet tyhmä, kuin saapas, ettet ymmärrä lukemaasi, sarkasmista puhumattakaan. Missä minä olen natseja pelännyt. Yksikin viesti esiin jossa mainitsen natsipelosta.
Viisastelet täällä muille luetun ymmärtämisestä, etkä sitten itse muka osaa tulkita tuollaista kommenttia? Hiukan terävyyttä nyt.

Mut joo ei tarvitse enää vastata, kun viestit on tuota tasoa. "Onko pikkuinen jauhotettu?". Ihan oikeasti hei...
Eli sellaista viestiä ei ole olemassa. Sitähän minäkin. Pyyhi nenäsi ja jatka kohti uusia pettymyksiä.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Sipi
Theo Kojak
Viestit: 1116
Liittynyt: Ke Tammi 03, 2018 10:58 pm

Re: Onko Lemminkäinen Knobster.??

Viesti Kirjoittaja Sipi »

Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:24 pm Voi voi, onko pikkuinen jauhoitettu? Tuliko pipi?
Mitä tarkoittaa jauhoittaminen? Onko tää jotain Marin-läppää?
Vastaa Viestiin