Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1799
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Oon tapojeni vastaisesti oikein jopa katsonut noita viisuja ja pitää sanoa, että Israel ois aika vahvoilla, jos se ei ois Israel.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Antsa kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:58 pm
Lemminkäinen kirjoitti: La Touko 11, 2024 10:48 pm Siis tuo Israelin edustaja on ryssä, joka muuttanut pari vuotta sitten Israeliin. Käynyt esiintymässä Krimillä sen valtauksen jälkeen. Ihmeen paljon minfossa ryssämielisiä siionisteja, mutta ei se tietenkään yllätys ole.
Lue sitä wikiä vähän tarkemmin. Syntynyt Israelissa. Äiti Ukrainalainen ja isä Latvialainen. Muuttivat pois ryssälästä koska ryssä hyökkäsi Ukrainaan.
Umpiryssä.
Golan syntyi Israelin Kfar Sabassa vuonna 2003. Hän muutti 6-vuotiaana perheensä kanssa Venäjän pääkaupunkiin Moskovaan isän töiden perässä. Hänen vanhempansa syntyivät Neuvostoliitossa ja ovat juutalaista syntyperää. Golanin äidillä on lisäksi ukrainalaista syntyperää.[5] Golanin isoisä Juri valmistui Moskovan valtionyliopiston journalismin tiedekunnasta ja työskenteli Sovetskaja molodjož -sanomalehden kirjoittajana. Golanilla on nuorempi veli nimeltään Sean.
Ja kävi esiintymässä Krimillä.
Vuonna 2016 Golan esiintyi New Wave -nimisessä kansainvälisessä laulukilpailussa, joka järjestettiin Venäjän miehittämällä Ukrainan Krimillä. Kilpailussa hän esitti kappaleen nimeltään ”Voju Na Lunu” (Вою на Луну) yhdessä venäläisen laulajan Njušan kanssa
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:58 pm
En ihan usko niihin nettiväitteisiin että Israelin juutalaiset ovatkin venäläisiä. Miksi ihmeessä joku venäläinen kansa olisi kääntynyt juutalaisiksi, kun juutalaisia on vainottu Euroopassa ja varsinkin Venäjällä?

Antisemitistit ja muut natsit ne vaan jaksaa keksiä vaikka mitä että saisivat tuhottua juutalaiset koko Maan päältä. Kun ei juntit mitään muutakaan keksi kuin vihata juutalaisia "kun isikin vihasi".
Eikö Gazassa kuolleet 14 500 lasta ole syy suhtautua kriittisesti siionisteihin? Vai eikö ne kuolleet lapset olleet edes ihmisiä?
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:54 pm
Ihan takuulla on tappaneet, mutta tokkopa sillä tyylillä kuin Hamas. Että ensin raiskataan ja sitten poltetaan elävältä.
Laitatko tähän linkit kaikista lapsista, jotka Hamas on raiskannut ja sitten polttanut elävältä.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3276
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Aivan täyttä paskaa ollut eurosirkus jo vuosikaudet. Ei mitään tekemistä musiikin kanssa. Hinttareiden, transujen ym friikkien PERVOrmanssikaronkka jossa kilpaillaan siitä kuka esittää vähimmissä vaatteissa paskimman laulun.
qurqo kirjoitti: To Loka 26, 2023 9:01 pm Ei renkaat mustaa piirrä, kuin lukkiutuneena.
:mrgreen:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10827
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:21 am Eikö Gazassa kuolleet 14 500 lasta ole syy suhtautua kriittisesti siionisteihin? Vai eikö ne kuolleet lapset olleet edes ihmisiä?
Eikö nuo kuolleet lapset ole syy suhtautua kriittisesti hamas-terroristeihin jotka piileskelevät siviilien joukossa eivätkä salli siviilien poistua Israelin hyökkäyksen alta?

Ilman hamasin toimia Israelia vastaan ei noita lapsiuhreja olisi.
claw
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja claw »



allekirjoitan!
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

damfin kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:45 am
Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:21 am Eikö Gazassa kuolleet 14 500 lasta ole syy suhtautua kriittisesti siionisteihin? Vai eikö ne kuolleet lapset olleet edes ihmisiä?
Eikö nuo kuolleet lapset ole syy suhtautua kriittisesti hamas-terroristeihin jotka piileskelevät siviilien joukossa eivätkä salli siviilien poistua Israelin hyökkäyksen alta?

Ilman hamasin toimia Israelia vastaan ei noita lapsiuhreja olisi.
Siis Hamasko nuo lapset murhasivat? Ilman juutalaisten kärräystä noille seuduille ja heille oman valtion perustamista palestiinalaisten maille, koko jatkuvaa sotaa olisi olemassa.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1457
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:14 am
damfin kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:45 am
Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:21 am Eikö Gazassa kuolleet 14 500 lasta ole syy suhtautua kriittisesti siionisteihin? Vai eikö ne kuolleet lapset olleet edes ihmisiä?
Eikö nuo kuolleet lapset ole syy suhtautua kriittisesti hamas-terroristeihin jotka piileskelevät siviilien joukossa eivätkä salli siviilien poistua Israelin hyökkäyksen alta?

Ilman hamasin toimia Israelia vastaan ei noita lapsiuhreja olisi.
Siis Hamasko nuo lapset murhasivat? Ilman juutalaisten kärräystä noille seuduille ja heille oman valtion perustamista palestiinalaisten maille, koko jatkuvaa sotaa olisi olemassa.
Hamas on terroristijärjestö ja tätä larppaavat ovat äärivasemmistolaisia. Näin se natsiaatekin nousee jälleen muslimien perseennuolijoilla.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 11:35 pm
Jannes kirjoitti: La Touko 11, 2024 8:37 pm
Ifigeneia kirjoitti: La Touko 11, 2024 7:44 pm

Ai juutalaiset raiskaa ja tappaa sekä tekee terroritekoja ympäri maailmaa?
Eikun suurin osa niistä ei kato raiskaa tai tapa mitään, ne vaan käy jorisemassa joutavia mytologioita ja tekee rituaalimutilaatioita vauvoilleen.

Mutta tosiaan onhan Israelin tiedustelupalvelukin kämmännyt vaikkapa Egyptissä aikoinaan sen Lavon keissin jolloin niiden puolustusministeri joutui eroamaan, mutta kannattaa ehkä ihan itse käydä lukemassa mitäs terroritekoja ne on touhunneet ja touhuaa varmasti tälläkin hetkellä.

Maailma ei ole mustavalkoinen, vaan paskanruskea.
Niin että kun jude silpoo poikavauvansa, niin se on sitä pahempaa silpomista, kun taas muslimien vastaava on parempaa silpomista.

Jostain syystä ei vaan ole osunut silmääni että kun muija jättää juutalaisen poikaystävänsä, muijalta pitää leikata pää. Ja sitten kun oikein vituttaa, pitää alkaa riehumaan puukon kanssa huutaen Jahvea. Taikka räjäyttää itsensä ja puoli seurakuntaa.
No jos haluat vertailla silpomisia, niin sitten on vielä katolisetkin otettava huomioon :D Mulle ne on kaikki vaan niputettu mappiin "vauvojen silpominen", ja ihan tasan yhtälailla inhottavaa toimintaa, mutta selkeästi olet nyt jossakin sairaan mielesi sopukoissa päättänyt että diggailen musseista koska en diggaile judeista.

En diggaile, ne pitäisi kaikki suolestaa ja haudata elävältä tulimuurahaisiin ja suolaan.

Juutalaisilla tarkka-ampujilla oli kuitenkin skabat, että montako polvilumpiota ne saa pamautettua skideiltä, niin kyllä sen meiningin sairaus on ihan hyvin verrattavissa johonkin satunnaiseen alle promilleen islamin fanaatikoista jotka päätyy leikkelemään joltain pään irti.

Eli ainakin mun puolesta kaikki kultistit vaan sinne samaan kuoppaan, ortodoxit ja skientologitkin messiin, ja lanataan vitusti hiekkaa päälle kunnes ei enää kuulu ölinää.
Avatar
Donald McRonald
Armas Tammelin
Viestit: 76
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Juuri saamamme tiedon mukaan Suomen yleisöäänten korkein potti, 12 pistettä meni Israelille. Eli meillä on vielä toivoa.
PekkoPelikaani
Armas Tammelin
Viestit: 89
Liittynyt: Ke Elo 24, 2022 4:36 pm

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja PekkoPelikaani »

Donald McRonald kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:49 am Juuri saamamme tiedon mukaan Suomen yleisöäänten korkein potti, 12 pistettä meni Israelille. Eli meillä on vielä toivoa.
Jep, katsoin kans. Hirveetä itkemistä tuolla Yle Areenan chatissa. Nautin.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10827
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Kyllähän tuo Kroatian "ramman hikinakki" olisi ennemmin voiton ansainnut kuin Sveitsin binäärisukkahousut, mutta eipä tuolla itselleni merkitystä ole, Suomen sijoitus kyllä lähinnä huvittaa tuon hirveän hehkutuksen jälkeen, itse veikkailin sijoittuvan johonkin 15 paikkeille mutta liian optimistinen arvio oli sekin :lol:
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10827
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 1:14 am
damfin kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:45 am
Lemminkäinen kirjoitti: Su Touko 12, 2024 12:21 am Eikö Gazassa kuolleet 14 500 lasta ole syy suhtautua kriittisesti siionisteihin? Vai eikö ne kuolleet lapset olleet edes ihmisiä?
Eikö nuo kuolleet lapset ole syy suhtautua kriittisesti hamas-terroristeihin jotka piileskelevät siviilien joukossa eivätkä salli siviilien poistua Israelin hyökkäyksen alta?

Ilman hamasin toimia Israelia vastaan ei noita lapsiuhreja olisi.
Siis Hamasko nuo lapset murhasivat? Ilman juutalaisten kärräystä noille seuduille ja heille oman valtion perustamista palestiinalaisten maille, koko jatkuvaa sotaa olisi olemassa.
Siviiliuhreista on vastuussa sodan aloittanut osapuoli, en ole kuullut juurikaan suurta moralisointia ww2:ssa kuolleista saksalaisista lapsista ja siviileistä, tai ainakaan puhetta siitä että hyökkäys Saksaan olisi pitänyt lopettaa kesken valloituksen ettei olisi tullut siviiliuhreja.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2884
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Euroviisut 2024 - itse kilpailu ja muut tapahtumat

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

damfin kirjoitti: Su Touko 12, 2024 2:03 am
Siviiliuhreista on vastuussa sodan aloittanut osapuoli, en ole kuullut juurikaan suurta moralisointia ww2:ssa kuolleista saksalaisista lapsista ja siviileistä, tai ainakaan puhetta siitä että hyökkäys Saksaan olisi pitänyt lopettaa kesken valloituksen ettei olisi tullut siviiliuhreja.
Juutalaisten kuskaamisesta Palestiinalaisten maille tuo on alkanut, Hamas on vain seurausta juutalaisten Palestiinan miehitysksetä eli oikeastaan se on Israel joka sen sodan on aloittanut.
Vähän sama kuin ryssää lappaisi suomen täydeltä, ajaisi kaikki kodeistaan slummeihin asumaan ja Suomalaiset siirtyisi sissisotaan.
Siinä olisi sitten joka savolainen toppahousu ja stadilainen hipsteri potentiaalisia terroristeja, joiden niskaan voisi venäläiset pistää pommia niin perkeleesti samalla perusteella kun Israel pommittaa palestiinalaisia.

Ilman Israelin valtiota lähi-idässä olisi ollut paljon rauhallisempaa vuosikymmeniä.
Sillä porukalla on kummallinen taipumus kaivaa verta nepparistaan ja kalistella sapeleita vaikka toimiviakin keinoja olisi, Israel ei vaan halua edes yrittää muuta kuin olla kukkona tunkiolla, kun ovat herrakansaa mielestään.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Vastaa Viestiin