Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1451
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »


Mistäköhän mahtaa tuon RL11/6:n vihansekainen riidanhalu juontua, kun vaikuttaa siltä, että olipa kyse aiheesta kuin aiheesta, puuttuu hän siihen kovalla vihalla ja riidanhaastolla.

Ja jopa silloinkin, kun hänen kanssaan keskustelee (tai yrittää keskustella), saattaa hän vastata aivan kuin ei olisi edes lukenut edellistä kommenttia, vaan "huutaa päin naamaa" jotain omaa näkemystään.

Tokihan kyseessä voi olla joku terveyteen liittyvä seikka, mutta pakko sanoa, että ei itselleni tulisi mielen viereenkään alkaa minfossa suoltamaan moista, öbaut ylilaudan alimmilta lauteilta kaikuvaa läiskettä.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1812
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 4:32 pm
Ja jopa silloinkin, kun hänen kanssaan keskustelee (tai yrittää keskustella), saattaa hän vastata aivan kuin ei olisi edes lukenut edellistä kommenttia, vaan "huutaa päin naamaa" jotain omaa näkemystään.
Olen huomannut saman. Ihan mihin tahansa kirjoitukseen voi tulla aivan millaista tykitystä tahansa. Neekeriä ja huoraa, vaikkei liityisi asiaan tai kommenttiin mitenkään.

En mä muutenkaan ymmärrä RL:n tai Kullinnupin kaltaisia, joiden funktio foorumilla on vain ja ainoastaan nälviminen ja riidan haastaminen. No, kai siitä jotain tyydytystä saa. Etenkin kun kuvittelee, että saa muut hermostumaan ja kokee voittajafiilistä.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2328
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Minun mielipiteeni ei edusta Mattiesko Hytösen soodavedestä kuplivaa hinttarilinjaa. Eivätkä ne ole riidanhaastoa, vaikka kreikkalaisessa mytologiassa Ares on minulle jonkinlainen sielunveli. Jos kirjoitukseni harmittavat kovasti, niin voin lohduttaa sen verran, että niin Iiro Viinasenkin kuva 90-luvun lamassa konkurssin tehneitä älvästejä.
PoliisimestariSisu
Rico Tubbs
Viestit: 1249
Liittynyt: To Elo 14, 2014 6:41 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja PoliisimestariSisu »

Yhtälailla kiinnostaisi mikä helvetti aloituspostaajan laitteita vaivaa kun joka viestiin ilmestyy jotain viestiin liittymättömiä symboleja.
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10832
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja damfin »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 4:32 pm
Mistäköhän mahtaa tuon RL11/6:n vihansekainen riidanhalu juontua, kun vaikuttaa siltä, että olipa kyse aiheesta kuin aiheesta, puuttuu hän siihen kovalla vihalla ja riidanhaastolla.

Ja jopa silloinkin, kun hänen kanssaan keskustelee (tai yrittää keskustella), saattaa hän vastata aivan kuin ei olisi edes lukenut edellistä kommenttia, vaan "huutaa päin naamaa" jotain omaa näkemystään.

Tokihan kyseessä voi olla joku terveyteen liittyvä seikka, mutta pakko sanoa, että ei itselleni tulisi mielen viereenkään alkaa minfossa suoltamaan moista, öbaut ylilaudan alimmilta lauteilta kaikuvaa läiskettä.
Taitaa olla iän mukanaan tuomia piirteitä, tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä tapaa usein vanhuksilla joilla on jo selviä alzheimerin oireita jotka heikentää lähimuistia ja keskittymiskykyä, ja saa usein vanhuksen ärtyneeksi ja kiukustumaan helposti.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2328
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 7:00 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 4:32 pm
Mistäköhän mahtaa tuon RL11/6:n vihansekainen riidanhalu juontua, kun vaikuttaa siltä, että olipa kyse aiheesta kuin aiheesta, puuttuu hän siihen kovalla vihalla ja riidanhaastolla.

Ja jopa silloinkin, kun hänen kanssaan keskustelee (tai yrittää keskustella), saattaa hän vastata aivan kuin ei olisi edes lukenut edellistä kommenttia, vaan "huutaa päin naamaa" jotain omaa näkemystään.

Tokihan kyseessä voi olla joku terveyteen liittyvä seikka, mutta pakko sanoa, että ei itselleni tulisi mielen viereenkään alkaa minfossa suoltamaan moista, öbaut ylilaudan alimmilta lauteilta kaikuvaa läiskettä.
Taitaa olla iän mukanaan tuomia piirteitä, tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä tapaa usein vanhuksilla joilla on jo selviä alzheimerin oireita jotka heikentää lähimuistia ja keskittymiskykyä, ja saa usein vanhuksen ärtyneeksi ja kiukustumaan helposti.
Taitaa olla vanhukset tuttuja ihan panomielessä sinulle. Tuo sinun ekolaliasi muuten viittaa mielenterveydellisiin ongelmiin ja aivorappeumaan. Viesteistäsi päätellen käytät teollisuuskemikaaleja päihteinä ja tästä syystä aivosi ovat tuossa kunnossa. Tiesitkö muuten, että gammavieroitusdelirium on vakava tila?
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1451
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

RL11/6 kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:07 pm Minun mielipiteeni ei edusta Mattiesko Hytösen soodavedestä kuplivaa hinttarilinjaa. Eivätkä ne ole riidanhaastoa, vaikka kreikkalaisessa mytologiassa Ares on minulle jonkinlainen sielunveli. Jos kirjoitukseni harmittavat kovasti, niin voin lohduttaa sen verran, että niin Iiro Viinasenkin kuva 90-luvun lamassa konkurssin tehneitä älvästejä.
'
Eipä harmita sen enempää kuin vesi hanhen selässä. Kunhan vain ihmettelin ääneen.
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1184
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Knobster »

RL11/6 kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:07 pm Minun mielipiteeni ei edusta Mattiesko Hytösen soodavedestä kuplivaa hinttarilinjaa. Eivätkä ne ole riidanhaastoa, vaikka kreikkalaisessa mytologiassa Ares on minulle jonkinlainen sielunveli. Jos kirjoitukseni harmittavat kovasti, niin voin lohduttaa sen verran, että niin Iiro Viinasenkin kuva 90-luvun lamassa konkurssin tehneitä älvästejä.
Itsehän vain kiusaan natseja (rasisteja) ja Hansia näköjään (vaikka kertoi ettei jaksa ylläpitää vihaa netissä). Lisäksi olen kyrvännuppi :D Neropatit. Mutta ihan söpöä ja nautin tästä.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2328
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:07 pm Kunhan vain ihmettelin ääneen.
En tiennyt sivustolla olevan mikrofonimahdollisuutta, mutta laitetaan se sinun henkisen tilasi piikkiin.
claw
Harjunpää
Viestit: 308
Liittynyt: To Touko 28, 2020 9:20 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja claw »

Knobster kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:19 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:07 pm Minun mielipiteeni ei edusta Mattiesko Hytösen soodavedestä kuplivaa hinttarilinjaa. Eivätkä ne ole riidanhaastoa, vaikka kreikkalaisessa mytologiassa Ares on minulle jonkinlainen sielunveli. Jos kirjoitukseni harmittavat kovasti, niin voin lohduttaa sen verran, että niin Iiro Viinasenkin kuva 90-luvun lamassa konkurssin tehneitä älvästejä.
Itsehän vain kiusaan natseja (rasisteja) ja Hansia näköjään (vaikka kertoi ettei jaksa ylläpitää vihaa netissä). Lisäksi olen kyrvännuppi :D Neropatit. Mutta ihan söpöä ja nautin tästä.
Veikkaanpa, että tulet vaan oksentamaan pahan olosi tasaisin väliajoin tänne ja seuraavana päivänä koet morkkista, jonka jälkeen yleensä olet muutaman päivän hiljaa.
Varmaan söpöä joo maanisessa vaiheessasi mutta ihme, kun et ole vielä vetänyt itseäsi narun jatkoksi. Samat sanat RL11/6 nimimerkille.

Ihme, kun olette vielä hengissä. Varmaan hyvät lääkitykset teillä. Suomen terveydehuolto on melko mallikasta.
Yrjö Yrjönpoika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1451
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

RL11/6 kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:19 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:07 pm Kunhan vain ihmettelin ääneen.
En tiennyt sivustolla olevan mikrofonimahdollisuutta, mutta laitetaan se sinun henkisen tilasi piikkiin.
On täällä paljon muutakin mikä on sinulta piilossa, tai tarkemmin sanottuna piilotettu.
- "Vaik ei sitä tyhmempi heti huomaa"
:D :D :D
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5295
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja meitzi »

damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 7:00 pm Taitaa olla iän mukanaan tuomia piirteitä,
Tai katko pitkästä päihdekierteestä. Niin tai näin, jos jonkun jokelluksia ei enää oikein jaksa, niin mitäpäs jos kaikessa hiljaisuudessa lisää vain estolistoille.

Tekee foorumilla käynnit huomattavasti kevyemmäksi. Suosittelen.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Lemminkäinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 120
Liittynyt: Su Huhti 21, 2024 5:30 am

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

damfin kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 7:00 pm

Taitaa olla iän mukanaan tuomia piirteitä, tuollaista käytöstä ja kielenkäyttöä tapaa usein vanhuksilla joilla on jo selviä alzheimerin oireita jotka heikentää lähimuistia ja keskittymiskykyä, ja saa usein vanhuksen ärtyneeksi ja kiukustumaan helposti.
Puhut ilmiselvästi kokemuksesta. Vaimosihan alkaa olla jo siinä iässä.
kakkosurpo kirjoitti: Ti Touko 07, 2024 8:45 am nysä mulkku jöpöttää terhakkaasti.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1812
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

En mä muista sanoneeni, etten jaksa pitää vihaa netissä. Mut sen sijaan olen kyllä todennut, että en ylipäätään suutu käytännössä koskaan. En oikeassa elämässä ja vielä vähemmän nettifoorumeilla. No, periaatteessa sama asiahan tuo.

Mahtaakohan kanavan neropatit koskaan oivaltaa sitä, että joka sortin epäkohtiin ja persläpien toimintaan voi puuttua aivan mainiosti ilman sen suurempaa tunteen paloa? Tuskin.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
Knobster
Theo Kojak
Viestit: 1184
Liittynyt: To Loka 08, 2020 10:19 pm

Re: Mistäköhän RL11/6:n riidanhalu mahtaa johtua?

Viesti Kirjoittaja Knobster »

claw kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:35 pm
Knobster kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 9:19 pm
RL11/6 kirjoitti: Ti Touko 14, 2024 5:07 pm Minun mielipiteeni ei edusta Mattiesko Hytösen soodavedestä kuplivaa hinttarilinjaa. Eivätkä ne ole riidanhaastoa, vaikka kreikkalaisessa mytologiassa Ares on minulle jonkinlainen sielunveli. Jos kirjoitukseni harmittavat kovasti, niin voin lohduttaa sen verran, että niin Iiro Viinasenkin kuva 90-luvun lamassa konkurssin tehneitä älvästejä.
Itsehän vain kiusaan natseja (rasisteja) ja Hansia näköjään (vaikka kertoi ettei jaksa ylläpitää vihaa netissä). Lisäksi olen kyrvännuppi :D Neropatit. Mutta ihan söpöä ja nautin tästä.
Veikkaanpa, että tulet vaan oksentamaan pahan olosi tasaisin väliajoin tänne ja seuraavana päivänä koet morkkista, jonka jälkeen yleensä olet muutaman päivän hiljaa.
Varmaan söpöä joo maanisessa vaiheessasi mutta ihme, kun et ole vielä vetänyt itseäsi narun jatkoksi. Samat sanat RL11/6 nimimerkille.

Ihme, kun olette vielä hengissä. Varmaan hyvät lääkitykset teillä. Suomen terveydehuolto on melko mallikasta.
En koe morkkiksia. Hansilla tuntui olevan jotain hassutteluja jälleen niin pisti naurattamaan. Sattuu vaan tänään olemaan aikaa lueskella ihmeellistä Murha.infoa :D

Ketjun päähenkilön mielenterveydestä en kyllä todellakaan tiedä :D Omituinen heppu.
Vastaa Viestiin