Määrittele vasikka

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Spider
Olivia Benson
Viestit: 722
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Mä taas kääntyisin Doctor Lecterin puolelle tässä. "Naapurikyttäys" on ihan liian aliarvostettua nykypäivänä.

Ja itse aiheeseen... Omasta mielestäni vasikoimisesta on kyse silloin, kun laulaminen palvelee jollain tavoin vasikoijan omaa etua. Kyse voi olla pelkuruudesta (muiden käräyttäminen painostuksen alla, yksin vastuuseen jäämisen pelko jne.) tai vasikoinnista palkkion vuoksi.

Eli itse näen vasikkoinnissa negatiivisen kaiun, mutta muunlainen käräyttäminen on jopa suotavaa. 8)
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Vasikat

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Olen kuullut että eräs suomalainen vasikka asuu malagassa. Saako vasikka käyttää työttömyyskorvaustaan ja asumistukeaan Espanjassa asumiseen vai maksaako joku taho heidän elämisensä siellä?

Ilmeisesti Espanja on maa jonne vasikat pääsee.

Mitä ilmeisemmin myös "Ilmiantaja Kähkönen" asuu siellä. Nähty useampaan otteeseen Torremolinoksessa suomibaarissa ja Mercadonassa ostoksilla.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Vasikat

Viesti Kirjoittaja kaia »

Mihin maahan vasikat eivät pääsisi?
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10891
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Vasikat

Viesti Kirjoittaja damfin »

Minä olen kyllä vuosien myötä muuttanut melko radikaalisti asennoitumistani tuohon "vasikka" termiin ja vasikoimiseen, itsekkin kyllä nuorena aina pidätettynä ollessani pidin turpani kiinni ja olin sitä mieltä että muiden teoista ei laulella, mutta jotenkin nykyisin olen sitä mieltä että ainakin talous/huume -rikoksissa vasikointi on ihan paikallaan ja he jotka oman terveytensä uhalla vasikoida uskaltavat ovat kyllä rohkeampia kuin suurin osa heitä vasikoiksi nimittävistä.

Jos heidän vasikointinsa ansioista yksikin kovan luokan huumerikollinen, ryöstelijäporukka tai talousrikollinen saadaan tuomiolle, niin kyllä ovat turvapaikan espanjassa ansainneetkin, kuitenkin melkoisen palveluksen yhteiskunnalle ovat tehneet katujen paskasta siistimisessä auttaessaan.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2447
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Määrittele vasikka

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tyypillisesti vasikka on koukussa amfetamiiniin/subuxiin. Hän omaa äidin, jolta on oppinut kaiken sen paskan, mitä vasikaksi alkamiseen tarvitaan. Tämmöinen äiti on hyvin perinteinen lähituoppilan kanta-asiakas, tai näennäisen kielteisesti alkoholiin suhtautuva huoranlumppu, jonka kohtalona on päästä lapsensa hautajaisiin itkemään.

Vasikoita on erityisesti huumemaailmassa. Sinne he kuuluvat. Vasikka kerkeää elämänsä aikana vetämään noin 100 grammasta 450 grammaan asti piuhaksi ottamaansa piriä, jonka jättää tarkoituksella maksamatta. Sen jälkeen he kuolevat yleensä ambulanssiin, monta kertaa puukotettuina yltäpäältä veressä. Myös rappukäytävä on hyvin tyypillinen kuolinpaikka.

Hyvin harvoin, mutta joskus vasikka kokee moottorisahan teräketjun repivän ihon auki ja sen, kun laippa pyörii kudoksissa tekemässä niistä veristä velliä. UB:lla kun oli jokin fiksaatio Scarface elokuvaan, jossa käytettiin moottorisahaa.

Pesomaailmassa manolitot kyllä käyttävät moottorisahaa. Mm. Los Zetas on julkaissut videoita, joissa moottorisaha näyttelee pääosaa tekovälineenä. Saahaaminen liittyy näissä videoissa oleellisesti huumeisiin ja vasikoimiseen.

Käynnistysnarusta vetäsemisen jälkeen huutamalla käynnistyvä moottori. Teräketjuöljyn tuoksu ja se, kun vetää liipaisimesta. Terä alkaa pyörimään raivoisasti. Veri ja kudosnesteet. Ammollaan olevasta sahausjäljestä pulppuava veri. Shokissa olevat valkoiset narkkarin kasvot, jotka yrittävät saada sanotuksi armoa pyyteleviä lauseita. Saha, jonka terä ei anna armoa vaan sahaa luuhun asti ja siitä läpi, irroittaen raajan.

Pirinarkkarit ja Stihlin sekä Partnerin moottorisahavalikoima. Pienkonebensiinin ja teräketjuöljyn tuoksu. Repivä sahausääni. Epätoivo ja parkuva huutaminen sekä lattialle elottomana kuin banaani tippuva käsi. Laippa suussa, joka tuottaa jokerihymyn narkkarin naamalle.

Siinä on sitä Tattarisuon peltihallielämää autonromujen runkkaamisen seassa.
Vastaa Viestiin