Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Moderaattorit, Kilomies, Kyöpeli

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2445
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Hank Voight kirjoitti: To Touko 23, 2024 2:54 pm Erkki: Eipäs vaan valkoiseen. Papereissa sanotaan.
Muut: No näyttäisitkö ne paperit?
Erkki: Etsi itse. Mä olen ne jo nähnyt.
Tuohon on kuin vanhasta Tuplamainoksesta. Erkki on siinä se lierihattuinen kouliintunut seikkailusta pitävä erikoismies. Sisällä junassa omituinen lauma, jonka keskellä joku ihmeellinen Paavia muistuttava pappa.

Työympäristössä varsinkin enemmistö koostuu niistä kananaivot omaavista turhista yksilöistä ja ratkaisevassa asemassa on aina kykeneväiset viisaat yksilöt.

Ja jos on vielä itse lukenut paperit, niin mitä sitä alkaa jollekin turhalle hölmöläislaumalle alkaa todistelemaan, kun tarkoitus on toimia!

Tässä mielessä Even Steven on selkeästi upseerikoulutettu ja tämä Hank Voight joku rakuunaeskadroonassa pari päivää viihtynyt sopeutumishäiriöinen, joka laitettu hullun papereilla pihalle.
Avatar
Brass
Martin Beck
Viestit: 840
Liittynyt: Ti Loka 04, 2011 6:17 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Brass »

RL11/6 kirjoitti: Pe Touko 24, 2024 12:19 am ......

Tässä mielessä Even Steven on selkeästi upseerikoulutettu...
Olisko Venäjän armeijassa, looginen ajattelu ja käskytystapa viittaa siihen? Siellä muuten kärrätään juuri nyt kenraaleja häkkiin ihan urakalla.
WW2 jälkeisen merisotahistorian suurimmat tappiot aiheuttaa maa, jolla ei ole edes kunnon laivastoa.
Avatar
Donald McRonald
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

Varmaan ottaa myös aidon ryssäsotilaan tavoin parrua kakkoseen.
Avatar
Even Steven
Rico Tubbs
Viestit: 1220
Liittynyt: Su Marras 20, 2022 12:40 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Donald McRonald kirjoitti: Pe Touko 24, 2024 4:13 pm Varmaan ottaa myös aidon ryssäsotilaan tavoin parrua kakkoseen.
Teillä ei tosiaan paljon muu mielessä pyöri kuin homoilu ja mielisairaala. Se kertoo teistä kaiken oleellisen.
Why are you here? To tell a "bunch of lunatics" that they are wrong? Doesn't that make you a greater lunatic?

🍀🍀👊🍀🍀
damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10891
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja damfin »

RL11/6 kirjoitti: Pe Touko 24, 2024 12:19 am
Hank Voight kirjoitti: To Touko 23, 2024 2:54 pm Erkki: Eipäs vaan valkoiseen. Papereissa sanotaan.
Muut: No näyttäisitkö ne paperit?
Erkki: Etsi itse. Mä olen ne jo nähnyt.
Tuohon on kuin vanhasta Tuplamainoksesta. Erkki on siinä se lierihattuinen kouliintunut seikkailusta pitävä erikoismies. Sisällä junassa omituinen lauma, jonka keskellä joku ihmeellinen Paavia muistuttava pappa.

Työympäristössä varsinkin enemmistö koostuu niistä kananaivot omaavista turhista yksilöistä ja ratkaisevassa asemassa on aina kykeneväiset viisaat yksilöt.

Ja jos on vielä itse lukenut paperit, niin mitä sitä alkaa jollekin turhalle hölmöläislaumalle alkaa todistelemaan, kun tarkoitus on toimia!

Tässä mielessä Even Steven on selkeästi upseerikoulutettu ja tämä Hank Voight joku rakuunaeskadroonassa pari päivää viihtynyt sopeutumishäiriöinen, joka laitettu hullun papereilla pihalle.
Miksi sinun tarvitsee yksinkertaisesta asiasta sepustaa pitkä kirjoitus, kun tuon saman asian olisit voinut sanoa suoraan ja lyhyesti, eli että tuo Hank kirjoitti sinusta ilkeästi ja nyt harmittaa, sitähän sinä tuossa runoilussasi halusit sanoa.
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2445
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Brass kirjoitti: Pe Touko 24, 2024 3:34 pm
RL11/6 kirjoitti: Pe Touko 24, 2024 12:19 am ......

Tässä mielessä Even Steven on selkeästi upseerikoulutettu...
Olisko Venäjän armeijassa, looginen ajattelu ja käskytystapa viittaa siihen? Siellä muuten kärrätään juuri nyt kenraaleja häkkiin ihan urakalla.
Tiedon sait tuosta Putkoselta?
Avatar
Donald McRonald
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: To Huhti 04, 2024 2:29 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Donald McRonald »

LOL. Erkki lähti taas hermolomalle.
Hank Voight
Javier Pena
Viestit: 1897
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Erkki Blörö aka Even Steven McMafia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Donald McRonald kirjoitti: Pe Touko 24, 2024 11:06 pm LOL. Erkki lähti taas hermolomalle.
Kerrassaan hieno homma. Kiitos ylläpidolle.
#FreePlato
Vastaa Viestiin