Sirpa vs. muut
Mulla on sellainen tunne, että Sirpa kirjoittaa täällä nyt toisella nikillä. Lähes identtinen jorina jälkikäteisine korjaamisineen, aiheen vaihtaminen aina kun jää edellisestä väitteestään "kiinni", kaiken kaikkiaan samanlaista näennäistieteellistä jauhamista, paljon sivistyssanoja ja kiemuraista esitystä pitkälle viedyn teoretisoinnin kera, mutta varsin vähän asiaa.
-
MissHolmes
- Ben Matlock
-
MissHolmes
- Ben Matlock
Mutta hei. Eikö 'kaksoiskansalaisuus' ole kiellettyä?
Taidanpa tietää jo täysin ketä tarkoitatte.
Uskokaa tai älkää, 'Sirpa' ilmestyy palstalle aivan lähi hetkinä kuittaamaan jotain, jotta ''salaisuus'' muka säilyisi.
Noloa
....etten ole tajunnut. Olen mennyt hänen lankaansa yv-tasolla.
Taidanpa tietää jo täysin ketä tarkoitatte.
Uskokaa tai älkää, 'Sirpa' ilmestyy palstalle aivan lähi hetkinä kuittaamaan jotain, jotta ''salaisuus'' muka säilyisi.
Noloa
Nuotio & Äreät Tiput
Kyllä tyyli on hieman erilainen. Toisaalta yksityisviestien lähettäminen täsmäisi... Mikä on tuon nickin ensimmäinen kirjain?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
-
Doctor Lecter
No joko tajusit, että KENENKÄÄN kanssa, jota et oikeasti tunne EI KANNATA olla yv-väleissä.MissHolmes kirjoitti: Noloa....etten ole tajunnut. Olen mennyt hänen lankaansa yv-tasolla.
Kyselyitä, uteluita, muka-toverillisia kädenojennuksia, nuolemista, kehumista... Kaikkea tulee aamusta iltaan, mutta kun 99 pros. niistä tunkee roskikseen, niin säilyy jokin ns. tolkku tässä hommassa.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Harriet Makepeace
Mystistä mutta minulle tulee hyvin vähän viestejä, eh... Muutamia ruikutuksia ja aneluita tyylin muuttamisesta on tullut. Hyvin harvoille olen viestejä lähettänyt. Tosin Lecterille olen tietysti viestitellyt, mitä seikkaa nyt pahoittelen.Doctor Lecter kirjoitti:
Kyselyitä, uteluita, muka-toverillisia kädenojennuksia, nuolemista, kehumista... Kaikkea tulee aamusta iltaan, mutta kun 99 pros. niistä tunkee roskikseen, niin säilyy jokin ns. tolkku tässä hommassa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
-
Doctor Lecter
Ei syytä punastella eikä pahoitella. Esiinnyit siinä ihan reilusti omalla nikilläsi... Päinvastoin kuin muutama muuMarsalkka kirjoitti:Tosin Lecterille olen tietysti viestitellyt, mitä seikkaa nyt pahoittelen.
Onkohan Sirpa Kylmissään tai Ky... Silmissään kun ei ole postaillut?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!