Tarvitsisin apua juttuani varten

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
vierailija21
Alokas

Tarvitsisin apua juttuani varten

Viesti Kirjoittaja vierailija21 »

Hei, olen A-lehtien ajankohtaistoimituksen toimittaja. Teen juttua murha.infosta ja tarvitsisin hieman apua. Toivoisin löytäväni ihmisiä kertomaan siitä, miksi he kirjoittavat murha.infoon tai seuraavat sitä ja miten he selvittelevät asioita rikoksista.

Olisi todella kiva, jos joku täällä paljon aikaansa viettävä innostuisi jakamaan omia kokemuksiaan!

Jos kiinnostaa, niin laita viestiä sähköpostiini: [email protected]

Kiitos! :)
RL11/6
Watson itse

Re: Tarvitsisin apua juttuani varten

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Kyseessä on ilmeisesti pienellä budjetilla koostettava täyteuutinen. Sellainen sopii erinomaisesti murha.infon imagoon.

Oma motiivini sivustolla ololleni on sama kuin Hannu Lauermalle psykiatrisessa vankisairaalassa oleminen.

Mielestäni iltapäivälehdistö on nykyisellää pelkästään rikosuutisointiin erikoistunut roskaihmisten uteliaisuuden tyydyttäjä, kuten tämäkin sivusto.

Murha.infossa voi kommentoida vaikka ruokareseptejä taikka törkeistä raiskauksia. Juuri olin lukenut reggaeartisti MEGA-Ertsin suorittamasta perseraiskauksesta.

Eilen laitoin puolestaan oman ruokareseptini vanhan ajan savuluukeittoon, joka on riisuttu turhista vihanneksista.

Olen myös luonut 60 euron kuukausibudjettihaasteen.

Normaalia mieleltään tervettä ihmistä ei pitäisi lainrikkominen kiinnostaa. Eikä varsinkaan jonkun sikafarmarin huorien raiskaamiset, tappamiset ja ruumiin hävittämiset. Ne ovat kuitenkin osa ihmisyyttä, sen pimeää luonnetta.

*poistettu turhaa Lautamieskuittailua*tm
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Hipattaja666
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Hipattaja666 »

Komppaan edellistä.

Olitko paikalla, tai tiedätkö jotakin murha.infosta? Tiedätkö jonkun, joka käyttää sivustoa. Voit jättää vastauksesi nimettömänä tai nimimerkillä. Ja ei muuta kuin vastaukset lehtiin kohuotsikoiden kera.

Missä se journalismi ja toimittajan työ tässä kaikessa oli?
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Hipattaja666 kirjoitti: Ma Kesä 03, 2024 3:57 pm Komppaan edellistä.

Olitko paikalla, tai tiedätkö jotakin murha.infosta? Tiedätkö jonkun, joka käyttää sivustoa. Voit jättää vastauksesi nimettömänä tai nimimerkillä. Ja ei muuta kuin vastaukset lehtiin kohuotsikoiden kera.

Missä se journalismi ja toimittajan työ tässä kaikessa oli?
En oikein tiedä millaista tekstiä komppaat, mutta tuskin RL ainakaan mitään positiivista kirjoitti.

Ihmetyttää hiukan tuo asenne. Tuskin tämä Jalasmäki on tekemässä juttua Minfosta ihan vaan anonyymien nimimerkkien kommenttien perusteella. Eiköhän juttua varten haastatella myös ylläpitoa. Plus että uskoisin juttua varten kelpaavan vain sellaiset kommenttien lausujat, jotka ilmoittavat toimittajalle oman nimensä.

Tuo anonymiteetti on ihme vitun default. Olenkohan mä Minfossa ainoa, jolle ei tuota pienintäkään tuskaa kertoa toimittajalle oman nimimerkin lisäksi myös oikeaa henkilöllisyyttäni? Sipi on ehkä toinen? Muita?
RL11/6
Watson itse

Ei näistä nykyajan paskatoimittajista ole Veikko Ennalan tapaiseksi oikeaksi toimittajaksi. A-lehdet tuottaa muutenkin pelkästään jätepaperia, jota on nivottu vihkoiksi terveyskeskusten aulojen odotustilaan.

Olisi kiva tietää mikä sai tämänkin "toimittajan" kiinnostumaan murha.infosta?

Arvatenkin jutun tarkoitus on olla luonteeltaan kauhistelevan haihattelijamainen, rasisminvastainen ja sivuston oikeistoakselerationismin vuoksi sensaatiohakuinen.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

RL11/6 kirjoitti: Ma Kesä 03, 2024 4:38 pm Ei näistä nykyajan paskatoimittajista ole Veikko Ennalan tapaiseksi oikeaksi toimittajaksi. A-lehdet tuottaa muutenkin pelkästään jätepaperia, jota on nivottu vihkoiksi terveyskeskusten aulojen odotustilaan.

Olisi kiva tietää mikä sai tämänkin "toimittajan" kiinnostumaan murha.infosta?

Arvatenkin jutun tarkoitus on olla luonteeltaan kauhistelevan haihattelijamainen, rasisminvastainen ja sivuston oikeistoakselerationismin vuoksi sensaatiohakuinen.
▪︎ Hai perkele... kappas vaan.
Tulipa kerrankin sellainen päivä, että olen nikki RL11/6:n kommentin kanssa samaa mielipuolta aivan sanasta sanaan, Veikko Ennalaa myöden. Rauha hänen muistolleen.

Sattuuhan sitä. :D
X X X X X
RL11/6
Watson itse

Kotimainen media kaipaa sankaritoimittajia, eikä täyteuutisjuttujen kokoajia. Pahimpia ovat nimeä saaneet kuohuviinitoimittajat, joita kutsutaan erilaisiin tilaisuuksiin.

Olen melkoisen varma, että ainoa, joka osaisi tehdä mielenkiintoisen jutun murha.infosta on Susanne Päivärinta. Täällä on näitä vähä-älyisiä urpoja, jotka ilmoittaa olevansa valmiita tulemaan julki nimimerkkinsä takaa.

Siinä Hank Voight menisi varmasti sanattomaksi, kun sensuroimaton Päivärinta -ohjelmassa Susanne alkaisi kyselemään häneltä motiivia sivustolla oloon.

Siinä tv-kameraan tottumaton Hank Voight raapisi kuivia ihonkohtiaan parransängellään, joka leviää siilin piikkien tavoin hänen kaljandokaamisesta turvonneilla poskillaan.

"Joo siis enhäm mä tota (hermostunutta tekonaurua)" -Hank Voight ohjelmassa antaessaan kasvonsa uuteen ylilautameemiin.
CoolBerth
Alokas

Viesti Kirjoittaja CoolBerth »

vierailija21 kirjoitti: Ma Kesä 03, 2024 1:52 pm Hei, olen A-lehtien ajankohtaistoimituksen toimittaja. Teen juttua murha.infosta ja tarvitsisin hieman apua. Toivoisin löytäväni ihmisiä kertomaan siitä, miksi he kirjoittavat murha.infoon tai seuraavat sitä ja miten he selvittelevät asioita rikoksista.

Olisi todella kiva, jos joku täällä paljon aikaansa viettävä innostuisi jakamaan omia kokemuksiaan!

Jos kiinnostaa, niin laita viestiä sähköpostiini: [email protected]

Kiitos! :)
Hei, kirjoitin sinulle
Vastaa Viestiin