RASISMITESTI

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Re: RASISMITESTI

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Erityisen tympeänä pidän sitä, että naiset ovat mukana tyttäriensä rääkkäys- ja alistamisprojektissa niin uskonnollisissa kuin kulttuurellisissakin sadistisissa käytännöissä. Motto tuntuu olevan että "kun minun elämäni on perseestä, niin sinunkin, tytär, kuuluu olla".

Olisi mielenkiintoista tietää olisivatko patriarkaaliset paskauskonnot levinneet kuin syöpä koko maailmaan, jos naiset eivät olisi millään tavalla tukeneet kiiluvasilmäisiä uskonhöhliä miehiä. Olen lukenut aikoinani että Konstantinus Suuren äiti oli harras kristitty, ja siksi kyseinen keisari alkoi suosia sitä uskontoa.

Miehet tartuttavat naiset uskonnolla (muijat himoitsevat karismaattisia saarnaajia) ja seuraavaksi naiset tartuttavat poikansa uskonnolla. Helvetti Maan päällä ei pääty ikinä. En tiedä vaikuttaisiko mitenkään jos edes tyttäret kapinoisivat niitä vanhempiensa ja veljiensä hullutuksia vastaan.

Lähteekö islamistakaan ikinä pois muita kuin naisia ja homomiehiä? Heteromieshän hyötyy siitä uskonnosta, kun koko perhe pokkuroi häntä.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
QwertyKeyboard
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja QwertyKeyboard »

Itseäni ei nyt oikeastaan häiritse se minkä värinen kukakin ihminen on jos hän yrittää integroitua länsimaalaiseksi, mutta eniten häiritsee nämä mamut ja vähemmistöt mitkä eivät edes yritä integroitua länsimaihin. Eli kuljetaan länsimaissakin ympäriinsä jossain aavikkokaavuissa parrat päristen ja vaaditaan enemmistöä sopeutumaan maahantulijoiden kulttuuriin eikä päinvastoin.

Sama juttu mannejen kanssa itse mannet rotuna ei häiritse vaan se, että väkisin pitää käyttäytyä kuin räkäposkella joka paikassa ja pukeutua mannejen vaatteisiin ja korostaa omaa eroavaisuuttaan valtaväestöstä ja joka välissä vaatia enemmistöä sopeutumaan siihen eikä päin vastoin.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

*poistettu OT*tm
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Vastaa Viestiin