Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

RL11/6 kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 1:30 am
...Olen nimittäin sitä mieltä, että silloin kun ammutaan, pitää ilmassa olla nallilukkoisesta revolverista peräisin olevaa savua ja meiningin muutenkin Villin lännen saluunoista!
• Khyl khyl...
Mutta hyväksi se on välillä se sheriffikin olla täällä, saluunan ja hautuutoimiston välissä.
X X X X X
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Re: Kehumisketju

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Kesä 11, 2024 2:14 am ▪︎ Totta... hattua nostan minäkin.
Oikeuden pöytäkirjat ja kaikki saatavilla oleva tutkintamateriaali on tottavie luksoria, mutta sanoisin kuitenkin, että niin kauan kuin niitä ei ole, ei spekulaatiot ole "turhia".
▪︎ [sarc alert] ▪︎ :)
Näillä spekulaatioilla tarkoitin nimikirjaimien heittoja ketjuihin. Minulle ei ainakaan kauheasti keskustelut avaudiu, jos joku heittää ketjuun kysymyksen; Onko tekijät AM ja TM. Mahtoiko mukana olla myös tyttöystävä JT. Toinen vastaa siihen, ette itse luulen, että ainakin JR oli mukana jne.
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Pesukarhu
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Voi vittu nyt tää Talvi24 spämmii ihan huolella tonne Valkeakoski-ketjuun. Suunnilleen joka toinen viesti on siltä. Eiiiiiihhh
Nyt mä vittu kävelen täällä rannalla yksinäni.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ti Kesä 11, 2024 5:56 am Näillä spekulaatioilla tarkoitin nimikirjaimien heittoja ketjuihin. Minulle ei ainakaan kauheasti keskustelut avaudiu, jos joku heittää ketjuun kysymyksen; Onko tekijät AM ja TM. Mahtoiko mukana olla myös tyttöystävä JT. Toinen vastaa siihen, ette itse luulen, että ainakin JR oli mukana jne.
▪︎
Olisko tuo "Kuulutaan sisäpiiriin" -fleksailua?
:D
X X X X X
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Kesä 11, 2024 4:01 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: Ti Kesä 11, 2024 5:56 am Näillä spekulaatioilla tarkoitin nimikirjaimien heittoja ketjuihin. Minulle ei ainakaan kauheasti keskustelut avaudiu, jos joku heittää ketjuun kysymyksen; Onko tekijät AM ja TM. Mahtoiko mukana olla myös tyttöystävä JT. Toinen vastaa siihen, ette itse luulen, että ainakin JR oli mukana jne.
▪︎
Olisko tuo "Kuulutaan sisäpiiriin" -fleksailua?
:D
Tuollainen pitäisi kyllä lailla kieltää. Jos kerran oikeasti tietää nimen, eikä ole munaa tarjota kuin pelkät nimikirjaimet, niin jättäköön perkele nekin omaan tietonsa.
Neo7
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Neo7 »

Pesukarhu kirjoitti: Ti Kesä 11, 2024 8:01 am Voi vittu nyt tää Talvi24 spämmii ihan huolella tonne Valkeakoski-ketjuun. Suunnilleen joka toinen viesti on siltä. Eiiiiiihhh
Saman huomannut ja sama ärsytyksen aihe. Sitä odotellessa, että asioita kysellään vain ketjun psykologeilta :roll:
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Hilmamummo kirjoitti: Ma Kesä 10, 2024 11:38 am Tuosta ollutkin puhetta, mutta toisten kimppuun hyökkääminen. Liikaa sitä täälä. Alaikäisiä myös. Siksi Hilma on ehdottanutkin juuri Pankkitunnistautumista niin sivuston taso nousisi. Väkimäärä pienenisi, mutta laatu korvaa määrän. Yt Hilma.
Hilmamummolla ei käynyt mielessä että jos tänne pitäisi olla vahva tunnistautuminen, vähenisi semmoisten tiedot ja spekulaatiot, jotka ovat esim rikoksentekijöitä lähellä. Siinä olen kyllä samaa mieltä että laatu korvaa määrän, semmoinen meno tällä palstalla tuntui joskus olevankin.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Pesukarhu
Jane Marple

3markan_horatio voisi opetella kirjoittamaan, ehkä hänenkin viesteistään saisi silloin selvää. Valkeakoski, sivu 228.
Onko näissä yleensäkkin tapana hämmentää aika tauluja hakea syyllisiä vanhemista miksi 15wee tyttö menee näin myöhään kotio. vai mikä tää taas on. Mikä idea näissä takana syyllistää väärillä tiedoilla uhrin vanhempia? Onko tää yleistä? Vai onko poliisin paska tiedotus syynä. Vai tekijän puolustus saisi jotain lillukan varsia ja kevennettyä tuomiota? Vai onko nää tekijän sukulaisia jotka koittaa tahallaan hämmentää asioita? Täällä jo sanottu että kotiin tulo aika oli kello 1 ja vanhemmat ei yleensä huolestu jos vaikka vartin myöhässä. Koska se on aika normaalia. Että noi teini likat kokeilee rajoja tai ei tajua. Mutta mitä kuulin tutun tutun kautta. Hänelle oli tarjottu kyytiä kotio ennen 12 koska yhden kaverin kotiin tulo aika oli ennen kahtatoista. Mutta uhrilla kello 1 yöllä. Niin. Sen takia halusi kävellä. Mutta se miksi tahallaan väääristellään asioita?
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

^
Tyypillistä nuorten snäppi kirjoitusta.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Cadi John kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 4:56 am ^
Tyypillistä nuorten snäppi kirjoitusta.
▪︎ No, on tuossa sentään lauseen aloittavia capseja (isoja kirjaimia) ja välimerkkejä, mutta asioiden jäsentely on aivan tuulen viemää.
X X X X X
Herra-P
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Herra-P »

Valkeakoski- ketju on kyllä päivä päivältä raskaampaa ja ärsyttävämpää luettavaa.
Osa ei lue ketjua vaan kysytään joka toisella sivulla samoja asioita ja samalla sekoitetaan asiat. Ja muutama kirjoittaja ei näytä osaavan käyttää lainaustoimintoa lainkaan, mikä sotkee ketjua entisestään.
Pesukarhu
Jane Marple

Herra-P kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 7:39 pm Valkeakoski- ketju on kyllä päivä päivältä raskaampaa ja ärsyttävämpää luettavaa.
Osa ei lue ketjua vaan kysytään joka toisella sivulla samoja asioita ja samalla sekoitetaan asiat. Ja muutama kirjoittaja ei näytä osaavan käyttää lainaustoimintoa lainkaan, mikä sotkee ketjua entisestään.
Just joku siellä valitti muiden "helvetin pitkistä lainauksista", eikä osannut itsekään lainata. Naurahdin vähän

Edit: nimimerkki Ilmiö, sivu 231
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Pesukarhu kirjoitti: Ti Kesä 11, 2024 11:29 pm 3markan_horatio voisi opetella kirjoittamaan, ehkä hänenkin viesteistään saisi silloin selvää. Valkeakoski, sivu 228.
Ihan vitun raskasta luettavaa. Joku ylilaudan junnu tänne rantautunut, äikän tunnit vielä kesken. Eikä oo kyllä sisältöäkään noissa viesteissä, junnujen vilkasta ajatuksenvirtaa vain.
Amy
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Amy »

Herra-P kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 7:39 pm Valkeakoski- ketju on kyllä päivä päivältä raskaampaa ja ärsyttävämpää luettavaa.
Jep! Mä luulin, että Iso Omena-ketju oli tuskallista seurattavaa, mutta tää Valkeakoski on ihan omaa luokkaansa. Ihan kuin apukoululaisten kokoontumisajot. Harva osaa kirjoittaa, vielä harvempi lukea.
Herra-P
Frank Drebin

Viesti Kirjoittaja Herra-P »

Amy kirjoitti: Ke Kesä 12, 2024 8:35 pm Ihan vitun raskasta luettavaa. Joku ylilaudan junnu tänne rantautunut, äikän tunnit vielä kesken. Eikä oo kyllä sisältöäkään noissa viesteissä, junnujen vilkasta ajatuksenvirtaa vain.
Joo, ihan ihmeellistä vänkäämistä ja jokainen viesti pitää lukea monesti, että ymmärtää mitä tuo yrittää sanoa.
Vastaa Viestiin