Testailen vain omine nenineni.

Ei ehkä ne kaikkein laadukkaimmat ketjut. Sana on vapaa!
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Testailen vain omine nenineni.

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönpoika »

Valitettavaa teinipoikien testosteroni-ryöpyn aiheuttamaa ylireagointia, joka nyt jotenkin yritetään saada homojen aikaansannokseksi.

Hieman valitettavaa on myös se, että koko pridetapahtuma, joka alunperin oli vastaveto vallitseville konservatiiveille ja tuomitseville arvoille, onkin liukunut pois raiteiltaan kaiken kaupallisen yritys-hulabaloon syliin. Firma kuin firma on nyt sateenkaari-pesemässä julkisivuaan. Jotkut jopa isolla rahalla. Ei sadantuhannen osallistujan marssi onnistu ilman joidenkin homoyhteisöjen assimilaatiota valtakulttuuriin, vaikka juuri toisinpäin oli ymmärtääkseni tuon priden alkuperäinen tarkoitus vaikuttaa.

Tämä oli vain tällainen minun näkemykseni asiasta. Please, älkää tästä härmistykö.
:o
X X X X X
Korpisoturi
Perry Mason

Re: Testailen vain omine nenineni.

Viesti Kirjoittaja Korpisoturi »

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 2:57 am
Valitettavaa teinipoikien testosteroni-ryöpyn aiheuttamaa ylireagointia, joka nyt jotenkin yritetään saada homojen aikaansannokseksi.

Hieman valitettavaa on myös se, että koko pridetapahtuma, joka alunperin oli vastaveto vallitseville konservatiiveille ja tuomitseville arvoille, onkin liukunut pois raiteiltaan kaiken kaupallisen yritys-hulabaloon syliin. Firma kuin firma on nyt sateenkaari-pesemässä julkisivuaan. Jotkut jopa isolla rahalla. Ei sadantuhannen osallistujan marssi onnistu ilman joidenkin homoyhteisöjen assimilaatiota valtakulttuuriin, vaikka juuri toisinpäin oli ymmärtääkseni tuon priden alkuperäinen tarkoitus vaikuttaa.

Tämä oli vain tällainen minun näkemykseni asiasta. Please, älkää tästä härmistykö.
:o
Et hyväksy homouttasi?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Mielenkiintoinen aihe ja näkemys. En itse ole perehtynyt tähän prideen oikeastaan millään tavalla. Käsittääkseni on samanlainen asia, kuin muutkin tapahtumat ja sen värityksen voi esim. Nordean pankkikorttiin tilata.

Kun puhutaan seksuaalivähemmistöistä, pidän aihetta heti rasistisena ja syrjivänä. Eläimiinsekaantujat, nekro- ja pedofiilit ovat myöskin seksuaalivähemmistöjä, mutta perinteiset androgyynit ja hinttarit eivät heitä hyväksy omiin porukoihinsa.

En ole muutenkaan koskaan ymmärtänyt me-henkeä. Viisas yksilö kiertää ihmislaumat kaukaa ja vielä jos he juhlistavat ja julistavat luonnottomuutta, vielä vähemmän sellaista roskaporukkaa kannattaa lähestyä.

Täysin Tiitisen tai jonkun yhtä kieron savolaisrunkkarin juonima yhteisöllinen juttu. Jos 1945 sodan olisi voittanut Saksa, olisi tämä lauma juuri se, joka likvidoitaisiin väestömäärän ja homo- sekä neekeripohjaisten kulkutautien hillitsemikseksi.

Suorastaan nerokasta, jos aate heräisi uudestaan henkiin ja ihminen lajina lopettaisi taantumisen.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 4:38 pm Mielenkiintoinen aihe ja näkemys. En itse ole perehtynyt tähän prideen oikeastaan millään tavalla. Käsittääkseni on samanlainen asia, kuin muutkin tapahtumat ja sen värityksen voi esim. Nordean pankkikorttiin tilata.

Kun puhutaan seksuaalivähemmistöistä, pidän aihetta heti rasistisena ja syrjivänä. Eläimiinsekaantujat, nekro- ja pedofiilit ovat myöskin seksuaalivähemmistöjä, mutta perinteiset androgyynit ja hinttarit eivät heitä hyväksy omiin porukoihinsa.

En ole muutenkaan koskaan ymmärtänyt me-henkeä. Viisas yksilö kiertää ihmislaumat kaukaa ja vielä jos he juhlistavat ja julistavat luonnottomuutta, vielä vähemmän sellaista roskaporukkaa kannattaa lähestyä.

Täysin Tiitisen tai jonkun yhtä kieron savolaisrunkkarin juonima yhteisöllinen juttu. Jos 1945 sodan olisi voittanut Saksa, olisi tämä lauma juuri se, joka likvidoitaisiin väestömäärän ja homo- sekä neekeripohjaisten kulkutautien hillitsemikseksi.

Suorastaan nerokasta, jos aate heräisi uudestaan henkiin ja ihminen lajina lopettaisi taantumisen.
"Eläimiinsekaantujat, nekro- ja pedofiilit ovat myöskin seksuaalivähemmistöjä, mutta perinteiset androgyynit ja hinttarit eivät heitä hyväksy omiin porukoihinsa."

Hengaatko sinä esim. pedofiilien kanssa?
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
RL11/6
Watson itse

Korpisoturi kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 7:47 pm
RL11/6 kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 4:38 pm Mielenkiintoinen aihe ja näkemys. En itse ole perehtynyt tähän prideen oikeastaan millään tavalla. Käsittääkseni on samanlainen asia, kuin muutkin tapahtumat ja sen värityksen voi esim. Nordean pankkikorttiin tilata.

"Eläimiinsekaantujat, nekro- ja pedofiilit ovat myöskin seksuaalivähemmistöjä, mutta perinteiset androgyynit ja hinttarit eivät heitä hyväksy omiin porukoihinsa."

Pedofiili tuskin esittäytyy pedofiiliksi, joten aika vaikea vastata. En toisaalta juurikaan hengaile turhien ihmisten seassa ja he kenen kanssa olen tekemisissä, tunnen tarpeeksi hyvin tietääkseni ettei heistä ainakaan kovin monella ole tarvetta käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi ja jos on niin tekotapa ei varmaankaan ole raiskaustyyppinen ja törkeä. Toivottavasti tämä viesti ei mene sinuun kuin veitsi vanhaan ihmiseen.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 8:11 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 7:47 pm

Pedofiili tuskin esittäytyy pedofiiliksi, joten aika vaikea vastata. En toisaalta juurikaan hengaile turhien ihmisten seassa ja he kenen kanssa olen tekemisissä, tunnen tarpeeksi hyvin tietääkseni ettei heistä ainakaan kovin monella ole tarvetta käyttää lasta seksuaalisesti hyväksi ja jos on niin tekotapa ei varmaankaan ole raiskaustyyppinen ja törkeä. Toivottavasti tämä viesti ei mene sinuun kuin veitsi vanhaan ihmiseen.
Viestisi menee hyttysen surinana Minfon taustakohinaan, jossa roskaväen melskaava hulluus on tehdasasetus. Yrität kovasti erottautua mielisairaudella muista minfon hulluista, mutta valiettavasti et ole ihan hulluimpia, mutta yritys on toki kova.

Otit moittivaan sävyyn kantaa, että esim. hinttarit eivät hyväksy pedofiileja. Silloinhan siis oletettavasti itse hyväksyt pedofiilit. Juttusi ovat sellaisia, että en mä ihan yllättyisi, vaikka olisit itsekin pedofiili. Pedofiili hyvinkin esittäytyy toiselle pedofiilille jossain pedofiiliringissä. Jos pedofiiliringissä esittäytyy, niin voidaan kai olettaa, että esittäytyjä on pedofiili?
RL11/6
Watson itse

Korpisoturi kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 8:42 pm
Otit moittivaan sävyyn kantaa, että esim. hinttarit eivät hyväksy pedofiileja. Silloinhan siis oletettavasti itse hyväksyt pedofiilit.
Sukurutsasta johtuva aivosairaus saa sinut ajattelemaan noin ja ottamaan nimimerkin, joka korostaa metsän siimeksessä tapahtuvaa insestiä, josta olet peräisin. Pedofiiliteemasikin kertoo karua kieltään siitä mitä enosi on tehnyt sinulle heinäladossa. Minä rinnastan pedofiilit, homoseksuaalit, transvestiitit, eläimiinsekaantujat jne kaikki seksuaalivähemmistöihin. Lähestymistapaa minulla ei ole heitä kohtaan, koska suhtaudun heihin neutraalisti.
Korpisoturi
Perry Mason

RL11/6 kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 8:54 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 8:42 pm
Otit moittivaan sävyyn kantaa, että esim. hinttarit eivät hyväksy pedofiileja. Silloinhan siis oletettavasti itse hyväksyt pedofiilit.
Sukurutsasta johtuva aivosairaus saa sinut ajattelemaan noin ja ottamaan nimimerkin, joka korostaa metsän siimeksessä tapahtuvaa insestiä, josta olet peräisin. Pedofiiliteemasikin kertoo karua kieltään siitä mitä enosi on tehnyt sinulle heinäladossa. Minä rinnastan pedofiilit, homoseksuaalit, transvestiitit, eläimiinsekaantujat jne kaikki seksuaalivähemmistöihin. Lähestymistapaa minulla ei ole heitä kohtaan, koska suhtaudun heihin neutraalisti.
Varmasti Väinö Linna kirjoineen on suomalaiselle roskaväelle etäinen asia, jolloin assosiaatioksi muodostuu sisäisestä maailmasta kumpuava insesmi.

Torjut jatkuvasti homoseksuualisuuttasi. Miksi?
RL11/6
Watson itse

*pltmtxtvp*tm
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Korpisoturi kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 4:03 pm
Et hyväksy homouttasi?
Höhh...? Mitäköhän nyt yrität sanoa..?
Tiedätkös, ymmärtääkseen hevosia tai koiria, ei itse tarvitse olla hevonen tai koira.

Tallensin tuon tänne testipenkkiin, kun joskus tämä 5G-yhteys menee yllättäen poikki juuri kun olen lähettämässä vähän pidempää tekstiä, ja koko homma menee bittiavaruuteen.
En päässyt tätä sitten poistamaan, kun mode laittoi päiväksi putkaan, ja ihan muista syistä.

P.S. Heillä homoilla on muitakin ongelmia kuin vain se homous.
:)
X X X X X
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

RL11/6 kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 4:38 pm ▪︎ [...clipety... clippety... clipp...]
...Jos 1945 sodan olisi voittanut Saksa, olisi tämä lauma juuri se, joka likvidoitaisiin väestömäärän ja homo- sekä neekeripohjaisten kulkutautien hillitsemikseksi.
▪︎ Hehh...
Meinaatko tosissasi, että jos Saksa olisi voittanut WW2:n, niin homot olisivat siitäkin huolimatta järkkäilleet näitä mainittuja pride-marsseja?
:?:
Kaitpa nuo hyvinkin olisivat tiedostaneet vallitsevan ilmapiirin ja toimineet sitten maan alla, kuten aiemminkin. Varmaan jopa luoneet lume-avioliittoja lesbojen kanssa, kuten on tapana ollut kautta historian.
Homoja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Et sinä tai minä tai hentunliisa sille mitään voi.
:D
X X X X X
Korpisoturi
Perry Mason

Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 2:06 pm
Korpisoturi kirjoitti: Ma Heinä 01, 2024 4:03 pm
Et hyväksy homouttasi?
Höhh...? Mitäköhän nyt yrität sanoa..?
Tiedätkös, ymmärtääkseen hevosia tai koiria, ei itse tarvitse olla hevonen tai koira.

Tallensin tuon tänne testipenkkiin, kun joskus tämä 5G-yhteys menee yllättäen poikki juuri kun olen lähettämässä vähän pidempää tekstiä, ja koko homma menee bittiavaruuteen.
En päässyt tätä sitten poistamaan, kun mode laittoi päiväksi putkaan, ja ihan muista syistä.

P.S. Heillä homoilla on muitakin ongelmia kuin vain se homous.
Yleensä ihmiset, jotka vastustavat homoja, ovat piilohomoja.
Yrjö Yrjönpoika
Alibin Kestotilaaja

Korpisoturi kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 4:47 pm
Yrjö Yrjönpoika kirjoitti: Ti Heinä 02, 2024 2:06 pm P.S. Heillä homoilla on muitakin ongelmia kuin vain se homous.
Yleensä ihmiset, jotka vastustavat homoja, ovat piilohomoja.
▪︎ Saattaahan se hyvin olla noinkin...

Itse en ole puolesta enkä vastaan.
Ennemminkin päinvastoin. :D
X X X X X
Ifigeneia
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Ifigeneia »

Jos natsit olisivat voittaneet ja saaneet pitää jokaikisen miehittämänsä maan, niin homostelu olisi vain kätkeytynyt eliittiklubeille joissa natsitopit olisivat panneet alistamiaan paikallisia bottomeja tyyliin bisnes äs juusual.

Jotkut natsit tietty salaa tarjonneet itsekin persettään, kun se tekee niin gutaa eturauhasessa.
Tekikö Lilleri-Lalleri itsemurhan, vai tapettiinko hänet?
Vastaa Viestiin