Markjalla on useitakin hyviä ajatuksia, mutta ongelmana on se, että hänen kanssaan ei minfossa saisi olla samaa mieltä, muuten joutuu ns. minfokiusatuksi ja sen seurauksia niitetään sitten joskus lähitulevaisuudessa.
No onhan noita beesaajia ketjut pullollaan kun rupeaa lukemaan. Pakko kyllä itse sanoa, että en voi yksinkertaisesti pitää sellaista ihmistä ihan täyspäisenä joka arvostaa markjan tekstejä. Niin, niistä ajatuksista sen verran, että itse en ole lukenut vielä yhtäkään hyvää ajatusta kyseiseltä henkilöltä. Eihän se mistään muusta osaa puhuakaan kun miesten sortamisesta (jolle ei löydä kunnon todisteita kolmesta ketjusta huolimatta). Missä niitä hyviä ajatuksia olis nähtävillä?
Ja turakainen on niin oikeassa kun sanoi, että ärinä alkaa kun faktat loppuu. Juuri näin se on.
Itse olen vahvasti päätellyt, että markjalla on narsistinen persoonallisuushäiriö (tai joku muu vakava kiintymyssuhdehäiriö) ja lisäksi se on aika tyhmä. Tyhmyys tulee esille lähinnä täydellisenä lähdekritiikittömyytenä sekä myös luetun ymmärtäminen on aika heikkoa. Samoin jankuttaminen kun on jo piesty maanrakoon. Ei myöskään ole millään lailla viisasta kuluttaa aikaansa ja voimavarojansa jauhamalla miesten sortamisesta kun maailmassa ja ihan Suomessakin on aika paljon tärkeämpiä yhteiskunnallisia ongelmia.