Lahden lintutornimurha 2023: Kahdelle lahtelaismiehelle elinkautiset 30-vuotiaan murhasta

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Toffo
Nikke Knatterton

Re: Kahdelle lahtelaismiehelle syyte 30-vuotiaan murhasta Lahdessa

Viesti Kirjoittaja Toffo »

Liipolaman kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 6:43 am Jokuhan siellä on taas itkenyt kaiken tiedon kun ilkeä konstaapeli on kysellyt. Ei tuota torsoa olisi muuten koskaan löydetty. Mukava istua elinkautista ja miettiä kuka on mennyt vasikoimaan..
Mitenhän asia lähti selviää? lueppa koko juttu ja mitä sitä miettimään,tekijät voi lukea ihan kuulustelupöytäkirjoista muiden kuulustelujen kellonajat jne. vai eikö joku lue tällaisessa jutussa pöytäkirjoja ollenkaan mitä muut on sanonu,monelta ja missä vaan miettii sitten itekseen ja kuvittelee kaiken,ihan niinkö sinäki?

Vai ei ruumista olis löytyny ku oli laatikoissa pitkin pihoja ja ulkopuolinen ilmoitti verijäljet jne jne.?

Luetko sä ollenkaan vai vastailet vaan täällä mitä sattuu mieleen tulemaan?
Toffo
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Toffo »

Nastolauk kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 9:10 amSanoo paskahousu kuka kirjoittelee nimimerkin takaa paskaa.
Ja sinun oikea nimi on Nastolauk?

On siinä vanhemmat ollu melkosia neroja nimeä miettiessä.
Janatuinen
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Janatuinen »

Hämähäkkimies kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 9:51 am
Janatuinen kirjoitti: To Heinä 11, 2024 6:29 am Täähän vaikuttaisi siltä että nämä tekijäthän on pitäny tätä kaveria ihan joojoo miehenenä. Kun ovat tekoa varten saaneet rikoksen suojelijalta lainaan/käyttöön auton, talon jne. Jopa koittanut kavereita autella todisteiden hävityksessä. Tosi ystävä!
Tämä kyllä kieltämättä ihmetyttää. Kuten myös se että uhri on tuotu tornilta tällä Volvolla uuteenkylään. Eli onko kaverit soittanut aamuyöstä kyytiä suojelijalta ja hän aamuyöstä tosiystävänä lähtenyt hakemaan ja raato mukisematta kyytiin ? Onko tapahtunut alleenpaskominen ja samalla kohtalolla uhattu? Vai onko auto lainattu jo etukäteen "jätkien puuhasteluun"?

Selvinnee viimeistään sitten, kun tuomiot nuijittu.
Hyvää spekua👍🏻 samat kysymykset heräsi
Mikkepoika
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Mikkepoika »

↑↑

ei taida olla montaa epäiltyä joka ei tällä hetkellä ole kiinni, eiköhän se löydy noista
Nastolauk
Jack Taylor

Viesti Kirjoittaja Nastolauk »

Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 10:43 am
Nastolauk kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 9:10 amSanoo paskahousu kuka kirjoittelee nimimerkin takaa paskaa.

Mä en oo täällä puhunut paskaa tai huudellut jotain mikä ei pidä paikkaansa.ja mä oon kyllä valmis sut tapaamaan ja tulemaan pois nimimerkin takaa.puhutaan sitten naamatusten.yleensä sillon ei enää ookkaan niin paljon asiaa.
Liipolaman
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Liipolaman »

Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 10:39 am
Liipolaman kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 6:43 am Jokuhan siellä on taas itkenyt kaiken tiedon kun ilkeä konstaapeli on kysellyt. Ei tuota torsoa olisi muuten koskaan löydetty. Mukava istua elinkautista ja miettiä kuka on mennyt vasikoimaan..
Mitenhän asia lähti selviää? lueppa koko juttu ja mitä sitä miettimään,tekijät voi lukea ihan kuulustelupöytäkirjoista muiden kuulustelujen kellonajat jne. vai eikö joku lue tällaisessa jutussa pöytäkirjoja ollenkaan mitä muut on sanonu,monelta ja missä vaan miettii sitten itekseen ja kuvittelee kaiken,ihan niinkö sinäki?

Vai ei ruumista olis löytyny ku oli laatikoissa pitkin pihoja ja ulkopuolinen ilmoitti verijäljet jne jne.?

Luetko sä ollenkaan vai vastailet vaan täällä mitä sattuu mieleen tulemaan?
No eipä niitä kaikkia niihin pöytäkirjoihin merkata. No ei todellakaan olisi löytynyt ilman jonkun avustusta. Eihän ne laatikot missään pihoilla olleet vaan metsässä mankalassa. Nastolassa sen verran metsää että sieltä ei mitään löydy ilman että joku antanut tarkempia koordinaatteja. Verijäljet olivat taas monta kymmentä kilometriä toisessa suunnassa kuin ruumiin löytöpaikka. Eli suosittelen sinulle että luet ajatuksella ja katsot kartalta missäpäin mikäkin sijaitsee.

Luhdanojan lintutornilla on riistakamerat ilkivallan takia joten eiköhän näiden kuvien perusteella ole sitten lähdetty syyllisiä etsimään.
Viimeksi muokannut Liipolaman, Pe Heinä 12, 2024 1:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Laajalampi
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Laajalampi »

Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 10:43 am

:lol: :lol:

Nastolauk sitten osaa varmaan valaista asiaa ihan itse jos meinaat että paskaa täällä puhutaan? Korjaat paska puheen niin tällä selvä.Väärällä palstalla olet jos et sitä ymmärrä.
rakastaja nylkynen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja rakastaja nylkynen »

selvästi manneja :lol: :shock:
Nastolauk
Jack Taylor

Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 9:00 pm
Nastolauk kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 12:34 pmMä en oo täällä puhunut paskaa tai huudellut jotain mikä ei pidä paikkaansa.ja mä oon kyllä valmis sut tapaamaan ja tulemaan pois nimimerkin takaa.puhutaan sitten naamatusten.yleensä sillon ei enää ookkaan niin paljon asiaa.
Eikö hävetä edes tuollanen,uhoat täysin tuntmattomille ihmisille kuinka hurja sä oot ? Mistä sinä tiedät kuka ja mikä minä olen? Se voi olla että se olet sinä pelkkä turisti ku tuut vastaan.
Ni täällä puhutaan et kuula päähän jokaiselle ja sitten se oon minä kuka uhoaa?joo voi olla että oon turisti mutta silti valmis kattomaan senkin kortin.sen tiedän että ikinä en oo vapaaehtoisesti laitokselle mennyt.ja mitä tohon kehitysvammaan tulee ni en tiedä kun ei oo tutkittu koskaan.voi vaikka ollakin.mistä noista tietää.
Joopajoo69
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Joopajoo69 »

*poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekuaatiota*tm
Nastolauk
Jack Taylor

*poistettu palstan säännöissä kiellettyä henkilöspekuaatiota*tm
Salainen_Tietolähde
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Salainen_Tietolähde »

Heiluuko takki narikassa kun saunareissua pukkaa?
Nastolauk
Jack Taylor

rakastaja nylkynen kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 2:33 pm

selvästi manneja :lol: :shock:
ponnistelitko paljonkin et sait noin mahtavan kommentin aikaan.oon aika varma että sun täytyy olla jotenkin erityisen lahjakas kirjoittaja.siis toi on jotain ihan helvetin nerokasta👏
Nastolauk
Jack Taylor

Salainen_Tietolähde kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 10:03 pm Heiluuko takki narikassa kun saunareissua pukkaa?
Ei voi tietää.pitäs kysyä niiltä kelle sitä on pukkaamassa.
Myrskyluodon Maija
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Myrskyluodon Maija »

Joopajoo69 kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 10:00 pm
Toffo kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 9:13 pm
Nastolauk kirjoitti: Pe Heinä 12, 2024 12:34 pmMä en oo täällä puhunut paskaa tai huudellut jotain mikä ei pidä paikkaansa.ja mä oon kyllä valmis sut tapaamaan ja tulemaan pois nimimerkin takaa.puhutaan sitten naamatusten.yleensä sillon ei enää ookkaan niin paljon asiaa.
kaikki ketjun lukeneet tietää kyllä kuka sinä olet tässä jutussa,nistipuliukko

No kuka se on ?
Ilmeisesti nistipuliukko. Lukee kyllä selvästi. Eikö nyt tämän järjevämpää keskustelua saada aikaan aiheesta
Vastaa Viestiin