Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

rimma kirjoitti:Widduilet itsellesi vai? Harvinaista.
Kyllä. Niin taisin tehdä. Iron Maiden on tehnyt aiheesta kappaleen "Wasted Years" No oon tyytyväinen tänhetkiseen olooni. Ei tarvii olla Marco Hietala tai Tuomo Ruutu, oma itseni riittää.

Ainii: Haistakaa home kaikki joilla ei ole saunaa! Mää meen ny oomaan!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
pekkaeric
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Taitaa olla mulla parempi sauna kuin sulla...puilla lämpenee.

Hajoo sinne sähkösaunaas; tai vedä vaikka käteen.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

pekkaeric kirjoitti:Taitaa olla mulla parempi sauna kuin sulla...puilla lämpenee.

Hajoo sinne sähkösaunaas; tai vedä vaikka käteen.
Pistä sinä pellit kiinni ja kuole häkään. Jokin raja muuten noihin nimimerkkeihin. Tapahtumasta on 9kk ja sä oot pekkaeric. Jack the Ripper teki tekosensa 1888 joten vettä on virrannut sekä Thamesissa ja Vantaassa myös... :roll: :roll:
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Velkaisen talon velkaisessa saunassa, hyi hitto! Oma sen olla pitää, eikä pankin.
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

Ehkä pekkaericillä on asuntolainaa, ei mulla. Mutta on tuo nettipokeri mukava tapa tienata ja maksaa autolainat etuajassa pois.

Kaikille Jokerifaneille haluan toivottaa vittumaista syksyä ja talvea sekä onnea säälipleijareihin. 8) 8) 8)
esmes-
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja esmes- »

"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
rimma
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja rimma »

Tämä on kylä hyvä! Tollasen puhelimen sais oikeesti perustaa :P
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Mitä tulee, kun laittaa Googlen kuvahakuun sanan 'p***u'... :lol:

Kuva
Every ship must sail a world.
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

ABC kirjoitti:Mitä tulee, kun laittaa Googlen kuvahakuun sanan 'p***u'... :lol:
---->

Kuva
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Armeijaketjun siivittämänä :D

Kuva
Paavo Arhinmäki on äijä!
Jack the Ripper
Jessica Fletcher

loneliness kirjoitti:Armeijaketjun siivittämänä :D

Kuva
Eli kun nainen on kaikkein ärsyyntynein ja vittumaisin niin siitä noin 14 vrk eteenpäin tapahtuu kiima-ilmiö ovulaation tapahtuessa. Olettaen että vittumaisuuden syy on PMS. Tuohon 14 vuorokauden alkupäähän sijoittuu puolukkapäivät? Voi jos naisen mielialat seuraisivatkin tuota taulukkoa niin olisi helppoa. Useimmat meistä kun tietävät että niin sanottu x-factor eli tuuliviiri-ilmiö sotkee helposti luettavan taulukon ja kaikki onkin taas mystistä. Tänään mökötystä, huomenna flirttiä ja niin edelleen. :roll: :roll: :roll:

EdIT: Ääh eikun onko PMS Pre-Menstruation stress vai Post-Menstruation Stress?? :oops:
Kylli
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Pre Menstrual Syndrom. Perkele. Tai ehkä miehet on kettuillessaan keksineet sille enemmänkin nimiä. Saatana.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Bleddyn
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Bleddyn »

Jack the Ripper kirjoitti:Ääh eikun onko PMS Pre-Menstruation stress vai Post-Menstruation Stress?? :oops:
Vastaus löytyy täältä. :roll:
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Chopper
Perry Mason

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Eikö sulla Damien oo tapauksiin koskaan mitään mielipidettä? Kommentoit aina toisten kirjoituksia ja harvemmin paneudut itse juttuun tai kommentoisit siitä jotain oleellista. Vai onko tehtäväsi piikitellä toisia,itse tapauksella ei väliä, kunhan pääsee yrittämään pätemään omalla fiksuudellaan. Tiedätköhän puolistakaan tapauksista edes mistä on kyse,kunhan vaan lässytät epäoleellista.
Kyllä sitä vielä jaksais jos se tapahtuisi muutamassa ketjussa, mutta kun olet hämmentämässä lähes jokaista ketjua.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viesti:

Re: Vittuiluketju teille, olkaa hyvä

Viesti Kirjoittaja Damien »

Meinasin jo hetken aikaa vastata tuohon mutta kun sinä olet kysymässä, ei taida maksaa vaivaa. :D
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Vastaa Viestiin