Mustalaiset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Re: Mustalaiset

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Toimintaterapia kirjoitti: To Heinä 18, 2024 6:46 pm
Millavaan kirjoitti: To Heinä 18, 2024 1:28 pm Nyt törmäsin tänään niin ihmeelliseen asiaan facessa että mustalainen myi mustikkaa ja mietin vaan onko hän käynyt lakerikengissä marjametsällå vaiko puoliso kyykkinyt siellä rahtihame päällä. 🤔
Ei oo käyneet itse poimimassa. Vaihtoehtoina 1) ovat varastaneet jonkun muun poimimat mustikat tai 2) ovat ostaneet ne jostain ja yrittävät myydä edelleen kalliimmalla.
Tuleekohan pian marjaa myyntiin? :D :D

Lasse järkyttyi härskistä marja­varkaudesta metsässä – ”Vitutti ihan saatanasti, todella härskiä toimintaa”
Lasse Koskela epäilee, että asialla ovat ammattivarkaat.

Lasse on kuullut, että vastaavia varkauksia on ollut viime kesänä ainakin Alastarossa ja Helsingissä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010588009.html
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Millavaan kirjoitti: To Heinä 25, 2024 9:05 pm Taidankin vähän piristää itseäni katsomalla pitkästä aikaa sen videon missä se yks manne ajaa lepikkoon ja kuolee.
Tää on kyllä mahtava video. Oliko se niin et toi huutaa samaan aikaan EMÄSNUSSIJAT!!! kun se ajaa sinne lepikkoon? Vai oliko se VAIHOKKAAT!!?!
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Huutaja Jaana kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 8:45 am
Millavaan kirjoitti: To Heinä 25, 2024 9:05 pm Taidankin vähän piristää itseäni katsomalla pitkästä aikaa sen videon missä se yks manne ajaa lepikkoon ja kuolee.
Tää on kyllä mahtava video. Oliko se niin et toi huutaa samaan aikaan EMÄSNUSSIJAT!!! kun se ajaa sinne lepikkoon? Vai oliko se VAIHOKKAAT!!?!
Laittakaa linkkiä videoon.
Millavaan
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Millavaan »

En saa laitettua en osaa mut vaihokkaat se huutaa ja siinä samassa kilinä käy ja rytisee. Mulla on toinenkin video hänestä ennen tuota ajamaan lähtemistä mistä näkee sen ajokunnon paremmin. Harmi että en osaa laittaa koska oon varma että siitä olisi iloa monelle
Paikalla
Huutaja Jaana
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Huutaja Jaana »

Tokka-akka kirjoitti: Ma Huhti 08, 2024 9:41 am Laittaa vaan hakusanaksi kolarivideo mustalainen laukaa niin löytyy ihan heti
Ei taida ikävä kyllä enää tällä löytyä?
Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 9:02 am Harmi että en osaa laittaa koska oon varma että siitä olisi iloa monelle
PRKL!
punch kirjoitti: Su Heinä 20, 2025 2:44 am Tällaisella foorumilla te ihmiset kirjoittelette.
Millavaan
Perry Mason

Joo ei löydy enää ei. Siks se onkin arvokas pitää tallessa. Taisin olla toi tokka-akka itse.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 7:29 am
Tätä olin tulossa itsekin laittamaan, että nyt taisi löytyä heikäläisten somessa myymien mustikoiden poimija. :D
Mman
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mman »

Jyväskylän Kuninkuusravit alkaa Vauhtia ja vaarallisia tilanteita..
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Luin viimeiset postaukset kaaleet foorumilta. Pelkkää toisten solvaamista, emänsä nussija ja vaihokas eniten käytettyjä ilmaisuja.
Ja on siellä joku uusikin sankari, Hampaaton Henkka. Repesin.. :lol:
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
jaskakos
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja jaskakos »

Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 9:02 am En saa laitettua en osaa mut vaihokkaat se huutaa ja siinä samassa kilinä käy ja rytisee. Mulla on toinenkin video hänestä ennen tuota ajamaan lähtemistä mistä näkee sen ajokunnon paremmin. Harmi että en osaa laittaa koska oon varma että siitä olisi iloa monelle
Tässä tämä Laukaan Roopen viimeinen työpäivä: https://ylilauta.org/rikokset/92Mfr
ylälauteiden mies
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja ylälauteiden mies »

Mman kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 5:36 pm Jyväskylän Kuninkuusravit alkaa Vauhtia ja vaarallisia tilanteita..
Välillä täytyy virkistäytyä vilvoittavien vetten ääressä, ja siinä ohessa voi myös harrastaa ampumaurheilua.

Seurue mainittu!

JYVÄSKYLÄSSÄ sijaitsevalla Tuomiojärven uimarannalla ammuskeltiin lauantaina, poliisi epäilee. Kukaan ei loukkaantunut välikohtauksessa.

Tapaus sattui varhain aamulla kello puoli kuuden jälkeen. Poliisin mukaan tällä hetkellä epäillään vaaran aiheuttamista ja ampuma-aserikosta.

Tutkinnanjohtaja, rikosylikomisario Sami Salo kertoo, että paikalla oli yli kymmenen hengen seurue. Rannalla ei tiettävästi ollut seurueen ulkopuolisia henkilöitä.

Salon mukaan tämän hetken tietojen mukaan rannalla on ammuttu useita laukauksia. Rannalta löydettiin myös useita aseita.

Uimarannalta kantautui laukauksia Jyväs­kylässä, paikalta löytyi useita aseita: https://www.hs.fi/suomi/art-2000010591275.html

Tykit valtiolle, niin kaupunki on hieman turvallisempi ainakin siltä osin.
- Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita -
Millavaan
Perry Mason

jaskakos kirjoitti: La Heinä 27, 2024 11:55 am
Millavaan kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 9:02 am En saa laitettua en osaa mut vaihokkaat se huutaa ja siinä samassa kilinä käy ja rytisee. Mulla on toinenkin video hänestä ennen tuota ajamaan lähtemistä mistä näkee sen ajokunnon paremmin. Harmi että en osaa laittaa koska oon varma että siitä olisi iloa monelle
Tässä tämä Laukaan Roopen viimeinen työpäivä: https://ylilauta.org/rikokset/92Mfr
Kiitos hei. Toi oli vähän pidempi versio kuin se mikä mulla on. Vissiin puoli tuntia kestänyt se alkuperäinen, siihen asti että sinne tulee pelastushenkilöstöä ja itkeviä omaisia.
OikeusEnnenKakkia
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja OikeusEnnenKakkia »

Kuinka suuri prosentti mustalaisista työikäisistä on sairaseläkkeellä? Mikä on sen sairaseläkkeen myöntämisperuste?
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

jaskakos kirjoitti: La Heinä 27, 2024 11:55 am Tässä tämä Laukaan Roopen viimeinen työpäivä: https://ylilauta.org/rikokset/92Mfr
Kiitos! Siinä mentiin oikein komeasti Mersulla taivaaseen.
viivahattu
Watson itse

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

OikeusEnnenKakkia kirjoitti: La Heinä 27, 2024 5:07 pm Kuinka suuri prosentti mustalaisista työikäisistä on sairaseläkkeellä? Mikä on sen sairaseläkkeen myöntämisperuste?
No eihän tästä mitään tilastoja ole. Sitä olen kyllä itse ihmetellyt, että miten se mustalaisilta onnistuu niin vaivattomasti se työkyvyttömyyseläkkeen hakeminen. Minun sukulaistani, jolla on selkä aivan säpäleinä, juoksutti vakuutusyhtiö kolme kertaa leikkauksessa ennen kuin uskoivat, että ei siitä työkuntoista enää tule. Onneksi ne leikkaukset eivät sentään tilannetta pahentaneetkaan.
Vastaa Viestiin