Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

nipsunapsu
Axel Foley

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja nipsunapsu »

1lpo kirjoitti: To Heinä 25, 2024 2:57 pm
1lpo kirjoitti: To Heinä 25, 2024 10:26 am
nipsunapsu kirjoitti: Ke Heinä 24, 2024 5:28 pm tämä trumpputi-tumputi-tumppu kiima
....
kliimaksi tuossa trumputi-tumputtamisessa.
Ei ensimmäinen, toinen tai kolmas kerta kun luen trumpin ketjusta trumputitumputista.
*pltmtxtvp*tm
Niin kirjoitin tuohon että huvittaa kun tuo hokee tuota trumptumputtamista mutta eipä siellä ketjussa oikein muut kun itse sitä tumputusta näytä harrastavan.
En tiedä kenen vessanpöntössä elät, mutta ketjuhan on täynnä rummuttamista Trump sitä Trump tätä, Trumputitrumpuntumpumpum...silkkaa paskaa ja valheita monta sataa sivua.

Tätä harjoittaa ne tds-tukiryhmäläiset.
1lpo kirjoitti: To Heinä 25, 2024 2:57 pm Ja toinen huvittava asia on kuinka hakee huomiota lainailemalla omia viestejään. Lukeekohan omia viestejään läpi ja runkkaa niille?
Voisiko tuo johtua siitä ettei kukaan muu ole lainattua asiaa esille tuonut, niin pitää se ottaa omista sanomisista, mikäli asiaan haluaa jotain lisätä? Kerrassaan hämmentävää.

Tiedätkö muuten miksikä tds-tukiryhmäläisten kokousta kutsutaan? Trumppuringiksi.

Jatkakaa itkemistä.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Unfit for the Future: The Need for Moral Enhancement
https://academic.oup.com/book/12206
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Juu ok, Trump ketjussa puhutaan Trumpista niin se on trumpututumputi. Riittääkö tuohon siis se että kyseenalaistaa tai ei pidä Trumpista? Esim puhut minulle jostain helvetin tds (et ole eka), etkä edes tiedä minun kantaani kyseiseen kaveriin.

Mä elän semmosessa pöntössä että jos tommosta termiä hoetaa niin silloin on lihaa luiden päälle. Esim useamman nimimerkin joukko joka mustamaalais ja levittäis suoria valheita. En ole nähnyt semmoista joukkoa. Ilmeidesti riittää että on vähänkin eri mieltä tai kriittinen Trumpia kohtaan. Mikä termi sinulla on sellaisille ihmisille?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
nipsunapsu
Axel Foley

Sinulla on näköjään tuo luetun asian sisäistäminen hakussa myös, kuten kohtalotovereillasi, joten annetaanko jo olla heti alkuunsa. Turhaan sinä näistä palvikaljuasi hikipisaroiden helmeilyyn sonnustat.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

1lpo kirjoitti: To Heinä 25, 2024 3:31 pm
Mä elän semmosessa pöntössä että jos tommosta termiä hoetaa niin silloin on lihaa luiden päälle. Esim useamman nimimerkin joukko joka mustamaalais ja levittäis suoria valheita. En ole nähnyt semmoista joukkoa. Ilmeidesti riittää että on vähänkin eri mieltä tai kriittinen Trumpia kohtaan. Mikä termi sinulla on sellaisille ihmisille?
TDS on yksi niistä mukahauskuuksista, joita tuo pieni porukka viljelee, eikä sen diagnoosin saamiseen paljoa vaadita. Tarkalleen ottaen ei mitään muuta kuin sen, että tarpeeksi usein arvostelee Trumpia. On sitä mullekin tarjottu, siitäkin huolimatta, että muutaman kerran olen antanut äijälle kredittiäkin. Toki helvetin harvassa ne kerrat ovat, kun tuo äijä nyt vaan ansaitsee sitä kredittiä niin helvetin harvoin.

Trump lienee maailmanhistorian ainoa henkilö, jonka haukkumisesta rapsahtaa diagnoosi. Ei mulle ainakaan tule mieleen ketään muuta.

Jos tosiaan Trumpia arvosteleva on TDS-potilas, niin mikä sitten on sellainen, joka jatkuvasti kehuu Trumpia ja upottelee viesteihin Trump-videoita? Luulisi sellaisellekin diagnoosi löytyvän.

Oletko muuten huomannut, että Minfon pahimmilla ääliöillä tuntuu kaikilla olevan selvännäkijän kyky? Pystyvät kertomaan meistä muista kaiken. Seksuaalisen suuntautuneisuuden, alkoholin käytön määrän, lapsuuden traumat, koulutustason, mielenterveyden tilan, TV-katselutottumukset, ruumiinrakenteen, hiusten värin (tai niiden puutteen) ja niin edelleen.
nipsunapsu
Axel Foley

1lpo kirjoitti: To Heinä 25, 2024 2:57 pm Ja toinen huvittava asia on kuinka hakee huomiota lainailemalla omia viestejään. Lukeekohan omia viestejään läpi ja runkkaa niille?
Mä tein sen taas, jouduin lainaamaan itse postaamaani uutisen pätkään, mutta tein sen siksi ettei kukaan muu ollut tuonut asiaa esille :(

🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
nipsunapsu
Axel Foley

nipsunapsu kirjoitti: Pe Heinä 26, 2024 11:36 am
Mä tein sen taas, jouduin lainaamaan itse postaamaani uutisen pätkään, mutta tein sen siksi ettei kukaan muu ollut tuonut asiaa esille :(
Täytyy tunnustaa, että jälleen kerran piti lainata omia kirjoituksia.
🇪🇺🇺🇦🏳️‍🌈🏳️‍⚧️☮️✊🏿💉💉💉💉💉💉😷
1lpo
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

nipsunapsu kirjoitti: To Heinä 25, 2024 3:17 pm
1lpo kirjoitti: To Heinä 25, 2024 2:57 pm
1lpo kirjoitti: To Heinä 25, 2024 10:26 am

Ei ensimmäinen, toinen tai kolmas kerta kun luen trumpin ketjusta trumputitumputista.
*pltmtxtvp*tm
Niin kirjoitin tuohon että huvittaa kun tuo hokee tuota trumptumputtamista mutta eipä siellä ketjussa oikein muut kun itse sitä tumputusta näytä harrastavan.
En tiedä kenen vessanpöntössä elät, mutta ketjuhan on täynnä rummuttamista Trump sitä Trump tätä, Trumputitrumpuntumpumpum...silkkaa paskaa ja valheita monta sataa sivua.

Tätä harjoittaa ne tds-tukiryhmäläiset.
Voisiko tuo johtua siitä ettei kukaan muu ole lainattua asiaa esille tuonut, niin pitää se ottaa omista sanomisista, mikäli asiaan haluaa jotain lisätä? Kerrassaan hämmentävää.

Tiedätkö muuten miksikä tds-tukiryhmäläisten kokousta kutsutaan? Trumppuringiksi.

Jatkakaa itkemistä.
Käytän sinun sanojasi. "voi vitun nipsu, mitä vittua sä selität?" Kukaan ei ole tuonut asiaa esille muka.On. Sinä itse olet ja koska kukaan ei ole sinua huomioinut niin olet tuonut asian esille UUDESTAAN jos tulisi huomiota toisella kierroksella.

Joo lopetetaan vaan väittely ennenkuin alkaakaan jos se järjenkäyttö ja rehellisyys on niin vaikea laji.
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
vanhellsing

Viesti Kirjoittaja vanhellsing »

Cadi John kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 8:58 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 1:16 pm
CSI kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 12:58 pm
Valkohäntäpeura = hirvieläin.

Haluttaessa kyllä metsästettävissä sukupuuttoon asti.

Harva muistaa mutta esim. Suomen hirvikanta oli sodan jälkeen alle 100 hirven vahvuinen. Käytännössä siis sukupuutossa ja oltaisiin toki voitu pyyhkiä vaikka kokonaan pois Suomesta (toki Ruotsista ja Venäjältä olisi ajoittain tullut vaellushirviä tilalle mutta se on toinen asia se).
Hirvi kuuluu Suomen luontoon, valkohäntäpeura ei kuulu. Jos valkohäntäpeura todetaan haitalliseksi vieraseläimeksi, niin tästä voi lukea, miten niitä voi jatkossa käsitellä. Onhan se joidenkin mielestä söpö eläin, mutta ....

https://www.riistainfo.fi/haitalliset-vieraslajit/
Samalla periaattella kun voisi päästä muutamasta haitallisesta rikollisestakin eroon. Mut joo, tuntuu et kaikki pitäisi tappaa susia ja karhuja myöten ja aina löytyy joku syy miksi pitää tappaa.
Vähän nauratti kun joskus lukenut alkua tuosta ketjusta kun teinit varasti hämähäkin ja tappoivat sen, nyt luin loppuketjua ja siellä jutellaan valkohäntäpeurista ja siitä kuinka hirvet meinasi sotien jälkeen kuolla sukupuuttoon, yms. Tämä vain yhtenä esimerkkinä, samaa tapahtuu monissa ketjuissa, myönnän kyllä että itselläkin jutut menee helposti offtopicin puolelle kun jostain vaan tulee joku juttu mieleen mikä ei suoraan liity aiheeseen.
Täytekakku Koskinen
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Täytekakku Koskinen »

Kalapaliikki kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 10:54 pm Minusta porttikielto kulmahousuille kaikkiin ravitsemusliikeisiin olisi oikein hyvä. Jotta touhu ei menisi syrjiväksi, puolestani jokainen manne voisi kieltää minua tulemasta heidän työpaikoilleen.
Vähän kuin saisit porttikiellon Ankkalinnaan. Sekin on olemassa vain saduissa. :D
Ainut kakku mikä maistuu, on täytekakku. :D
Cadi John
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Cadi John »

vanhellsing kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 10:46 pm
Cadi John kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 8:58 pm
Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 1:16 pm

Hirvi kuuluu Suomen luontoon, valkohäntäpeura ei kuulu. Jos valkohäntäpeura todetaan haitalliseksi vieraseläimeksi, niin tästä voi lukea, miten niitä voi jatkossa käsitellä. Onhan se joidenkin mielestä söpö eläin, mutta ....

https://www.riistainfo.fi/haitalliset-vieraslajit/
Samalla periaattella kun voisi päästä muutamasta haitallisesta rikollisestakin eroon. Mut joo, tuntuu et kaikki pitäisi tappaa susia ja karhuja myöten ja aina löytyy joku syy miksi pitää tappaa.
Vähän nauratti kun joskus lukenut alkua tuosta ketjusta kun teinit varasti hämähäkin ja tappoivat sen, nyt luin loppuketjua ja siellä jutellaan valkohäntäpeurista ja siitä kuinka hirvet meinasi sotien jälkeen kuolla sukupuuttoon, yms. Tämä vain yhtenä esimerkkinä, samaa tapahtuu monissa ketjuissa, myönnän kyllä että itselläkin jutut menee helposti offtopicin puolelle kun jostain vaan tulee joku juttu mieleen mikä ei suoraan liity aiheeseen.
Älä, mietin kun aloin vastaamaan että mihin ketjuun nyt tulin. Silti jatkoin vastaamista xd
Kalapaliikki
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Kalapaliikki »

Täytekakku Koskinen kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 11:10 pm
Kalapaliikki kirjoitti: Su Heinä 28, 2024 10:54 pm Minusta porttikielto kulmahousuille kaikkiin ravitsemusliikeisiin olisi oikein hyvä. Jotta touhu ei menisi syrjiväksi, puolestani jokainen manne voisi kieltää minua tulemasta heidän työpaikoilleen.
Vähän kuin saisit porttikiellon Ankkalinnaan. Sekin on olemassa vain saduissa. :D
Melkeinpä sanoisin, että se Ankkalinna on jopa todennäköisempi kuin mannen duunipaikka :D
Hank Voight

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Olisi jäänyt tämäkin hauskuus näkemättä ilman toveri Virdonin lainausta. Kiitos, Virdon :)
Virdon kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 7:08 pm
Thor. kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 6:05 pm Ja dca-sopimuksen myötä jenkit pääsevät sikailemaan Suomen maaperällä vaikka lähetellen droneja venäjälle Ukrainan nimissä :wink:
No tämä kyllä asiallista että samantien itse kumosit tuon hassuttelusi. :D
Thor. kirjoitti: Ma Heinä 29, 2024 6:05 pm
There are no information by now indicating from where the drone that hit Olenya was launched
Even Steven

Viesti Kirjoittaja Even Steven »

Tulin nauramaan kuinka vitun tyhmää porukkaa täällä pyörii ja hyörii.
Olinko eka
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja Olinko eka »

Tupla
Armas Tammelin

Kirjoittaja Tupla » Pe Elo 02, 2024 2:19 pm

Se, että uusnatsi ovat vastuussa noin 75 % rikoksista, vaikka edustuksensa väestöstä on 0.25%, ei todellakaan ole minun vikani.

Kyllähän tämä symboliikka vähän nauratti :lol:
Doris Watson
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Doris Watson »

Ei jumankauta että naurattaa että minfossa on näköjään rasvasensuuri!!
Kun läpällä kommentoin että vankila-annoksessa mieluummin ottaisin voita flora- margariinin sijaan niin kommentit on poistettu:))
Voi voi:))

*mistäköhän ketjusta nimimerkki nyt puhuu?*tm
Vastaa Viestiin