Kysy mitä tahansa seuraavalta vol.3
Silloin tällöin, nuorempana varsinkin. Mutta sitten olen kääntynyt kuvittelemaan, että tekisin vihamieheni omaiselle jonkin hengen pelastavan sankariteon, niin että hän saisi olla ikuisesti kiitollisuudenvelassa minulle.Chopper kirjoitti:Oletko koskaan mielessäsi suunnitellut esim. täydellisen murhan?
Oletko koskaan suunnitellut itsesi surmaamista?
Koska armomurha ei ole Suomessa sallittu, voisin joissain tilanteissa kuvitella itsemurhan olevan kuitenkin se armollisempi vaihtoehto. Myös läheisten mielestä.
Sama.
Sama.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
1. Jos ihminen ei koe elämistä mielekkääksi eikä edes halua hankkia apua.sorsake kirjoitti:Milloin itsemurha on mielestäsi oikea ja rationaalinen teko, jos koskaan?
2. Jos ihminen on vaaraksi muille, eikä halua hankkia apua tai on niin lopullisesti (mieli)sairas, ettei hoitoa yksinkertaisesti ole. (Ts. suunnittelee tappamista/murhaa.)
3. Ylemmän tapaan, jos ihminen on niin sairas, ettei toivoa ole.
Varmasti monia muitakin "oikeita" syitä on, mutta nuo tulivat ensimmäisenä mieleen.
Sama.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Silloin kun itsemurhan tehnyt on perustellut itsemurhansa itselleen. Minä en ainakaan koe, että minulla olisi ikinä oikeutta mennä sanomaan yhdestäkään itsemurhasta, että tekijällä ei olisi ollut oikeutta tehdä sitä. Tämä ei todellakaan tarkoita, että itsemurhat olisi hyvä asia. Ne pitäisi aina pyrkiä ennalta ehkäisemään. Mutta ikinä en suostu syyllistämään itsemurhasta ketään.sorsake kirjoitti:
Milloin itsemurha on mielestäsi oikea ja rationaalinen teko, jos koskaan?
Kirjoitatko säännöllisesti johonkin ulkomaiseen nettifoorumiin?
En, mutta kv. kirjeenvaihtoa harjoitan sähköpostitse kielitaitoa ylläpitääkseni. En pysty ilmaisemaan itseäni haluamallani syvyydellä ja tarkkuudella kuin suomeksi, enkä valitettavan usein edes silläantwerpen kirjoitti:Kirjoitatko säännöllisesti johonkin ulkomaiseen nettifoorumiin?
Oletko seurustellut toisen rotuisen henkilön kanssa (tummahipiäisen, aasiallaisen tms.)?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
5cm. pidempi kuin sinä olet...rapier kirjoitti:Se alotti, ja mää jatkoin.
Minkä pituinen nainen on jo pitkä nainen?
Lähtökohta on, että persettä olis tarjolla, mutta:
Saako kauniilla ulkonäöllä anteeksi puuttuvan älyn, tai käänteisesti; älykkyydellä anteeksi pienet puutteet ulkonäössä?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Lähtökohtasi ajatuksellisen tason huomioiden olisin sinuna kiinnostunut lähinnä siitä mitä sinä voisit saada anteeksiMike Manner kirjoitti:Lähtökohta on, että persettä olis tarjolla, mutta:
Saako kauniilla ulkonäöllä anteeksi puuttuvan älyn, tai käänteisesti; älykkyydellä anteeksi pienet puutteet ulkonäössä?
Mikä teko pitäisi mielestäsi kriminalisoida välittömästi?