Kokkolassa ampumavälikohtaus 19.8.2024
Kokkolassa ampumavälikohtaus 19.8.2024
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010640065.html
Poliisilla on maanantaina ollut usean partion hälytystehtävä Kokkolassa.
Poliisin alkutietojen mukaan paikalla on ollut välikohtaus, jossa osalliset olisivat käyttäneet ampuma-asetta.
Poliisin mukaan tapahtuma ei ole aiheuttanut henkilövahinkoja eikä sivullisille ole aiheutunut ”suoranaista vaaraa”. Poliisi kuitenkin tutkii tapaukseen liittyen henkeen ja terveyteen kohdistunutta rikosta yleisellä paikalla.
Otsikkoon lisätty pvm erottuakseen siitä aiemmasta ammuskelusta
-NILS-
Poliisilla on maanantaina ollut usean partion hälytystehtävä Kokkolassa.
Poliisin alkutietojen mukaan paikalla on ollut välikohtaus, jossa osalliset olisivat käyttäneet ampuma-asetta.
Poliisin mukaan tapahtuma ei ole aiheuttanut henkilövahinkoja eikä sivullisille ole aiheutunut ”suoranaista vaaraa”. Poliisi kuitenkin tutkii tapaukseen liittyen henkeen ja terveyteen kohdistunutta rikosta yleisellä paikalla.
Otsikkoon lisätty pvm erottuakseen siitä aiemmasta ammuskelusta
-NILS-
You asked me if I had a god-complex. Let me tell you something: I am god!
Re: Kokkolassa ampumavälikohtaus
Liekköhän osumatarkkuudessa ollut jälleen kerran parantamisen varaa, kun tapahtuma ei ole aiheuttanut henkilövahinkoja?
Onko Seinäjoen tapahtumat laukaisseet jonkinlaisen ”sisällissodan” sukujen välille.
-
Tarkkaamo100
- Sabrina Duncan
laitan roponi mustalaisille eilen sunnuntaina ei tainutkaan olla yhtään mustalaissähläystä julkisuudessa mutta viimeisen kuukauden kyllä ja vähän perkeeleesti
Kyllä nyt on kovat pudotuspelit menossa jos tämäkin on kaaleitten touhuja. Kaaleet tänne- seinällä on myös maininta jostain hässäkästä Porvoossa.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Joka päivä vaan pum pum ja kovat piipussa aina! Olisiko aika kerätä aseet pois ennen kuin tulee sisällissota?
Ulkopuolisille ei ollut suoranaista vaaraa
Ulkopuolisille ei ollut suoranaista vaaraa
-
Minämies
Jos on muita kuin manneja (taas), niin mä pyydän ylläpitoa poistamaan mun tunnukset täältä, enkä enään takaisin tule.
Nimetön osallistuja kirjoittanut kaaleiden sivuille hetki sitten seuraavasti: "Nyt kaikki pois Kokkolasta auto tulee Mirikli kaajon nussija" Mitähän sitten lie tarkoittaa....?
-
PaikallaOikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Kokkolan tummien sisällissota kiihtyy...
Minulla on aavistus,, Varmaankin sitä, että Mirikli on saanut vainun notkijasta nussijasta, tosin tällä kertaa kaajosta, mutta ilmeisesti sillä ei ole merkitystä ja nyt Mirikli on Mersulla (Eemeli vm. -23) matkalla Kokkolaan ja kun puheaikaa (Samsung Galaxy 24 ultra) on vielä vähän jäljellä on ottanut yhteyden em. sivustoon ja antanut siellä tuon nootin ja repliikillään kehoitettanut kanssasisariaan poistumaan välittömästi kaupungista, että vältytään mahdollisesti muista kiiman aiheuttamista tunnekuohuista, varsikin juuri sukujen kesken (Lindeman - Palm).Allieshna kirjoitti: Ma Elo 19, 2024 3:46 pm Nimetön osallistuja kirjoittanut kaaleiden sivuille hetki sitten seuraavasti: "Nyt kaikki pois Kokkolasta auto tulee Mirikli kaajon nussija" Mitähän sitten lie tarkoittaa....?
Tämmöstä itse kuvittelisin tuon repliikin tarkoittavan, mutta kun itse olen kaajeita saatan olla liian optimistinen.
Minä käsitin niin, että miriklikö nussinu valkolaista niin sen sakin on poistuttava Kokkolasta tai muuten tulee mersullinen aseukkoja kylään. Arvaus tämäkin kun oon valkoista heimoa.
Kosto on parasta kylmänä, jääkylmänä.
Re: Kokkolassa ampumavälikohtaus 19.8.2024
Mä tulkitsin tän myös niin, että Miriklillä on nyt vähän huonot kortit kädessä. Kohtuullinen koston kierre meneillään....Andikos kirjoitti: Ma Elo 19, 2024 4:53 pm Minä käsitin niin, että miriklikö nussinu valkolaista niin sen sakin on poistuttava Kokkolasta tai muuten tulee mersullinen aseukkoja kylään. Arvaus tämäkin kun oon valkoista heimoa.
Osuiko edes hevosiinsörsse kirjoitti: Ma Elo 19, 2024 3:06 pm Liekköhän osumatarkkuudessa ollut jälleen kerran parantamisen varaa, kun tapahtuma ei ole aiheuttanut henkilövahinkoja?
-
raatokiituri
- Alokas
Kokkolassa heimovaatteiset miehet pyörittelee pilleri ja piri kauppaa hevos ja auto touhujen lisäks. Kohtuu päihteisiin menevää porukkaa itekkin.
Harmi kun eivät osu toisiinsa kun ammuskelevat.
Tämä ilmeisesti tapahtunut koivuhaassa
Harmi kun eivät osu toisiinsa kun ammuskelevat.
Tämä ilmeisesti tapahtunut koivuhaassa