Saku Inomaa 19.5.2015 Tervakoski

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
viivahattu
Watson itse

Re: Saku Inomaa 19.5.2015 Tervakoski

Viesti Kirjoittaja viivahattu »

Näin minä itsekin luulen, että on vetänyt överit tai pumppu on pettänyt jossain narkkiluolassa Ryttylässä tai Tervakoskella ja "kaverit" ovat dumpanneet hänet tuonne. Aika lailla mahdotonta sitä kuitenkaan on enää todistaa, ja sitä paitsi hautarauhan rikkominen olisi ainoa rikos mikä tuossa olisi tapahtunut, ja sen syyteoikeus vissiin vanhenee viidessä vuodessa.
Yxkaksvaan
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Yxkaksvaan »

Eikä noin pitkälle dösäristä kukaan vie kätköä koska mökillekin sen olisi voinut haudata?
Uskottu mies
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Uskottu mies »

Niks kirjoitti: La Elo 24, 2024 8:42 am Sydänkohtaus on toinen varteenotettava vaihtoehto mutta siitä kai löytyisi merkit ruumiinavauksessa jos näin olisi, vai olenko väärässä?
On varteenotettava vaihtoehto, mutta millainen ruumiinavaus luurangolle tehdään?

viivahattu kirjoitti: La Elo 24, 2024 9:21 am Sydänkohtaus on yhtä kuin se, että sydän lakkaa äkillisesti lyömästä.
Ei ole, se on sydänlihaksen äkillisestä hapenpuutteesta johtuva vaurio. Sydänpysähdys siitä voi seurata hoitamattomana. Petteri Orpohan meni apteekista hakemaan närästyslääkettä sydäri päällä.
– Luulin, että minulla on vain paha närästys. Mutta apteekissa oli vähän kokeneempi farmaseutti. Kysyin sitten, olisiko tähän närästykseen jotain. Rouva kysyi, onko kylmä hiki ja säteileekö kipu. Sanoin, että itse asiassa kyllä. Sitten hän sanoi, että nyt on sellainen tilanne, että sinulla on sydänkohtaus käynnissä. Sinä lähdet Meilahteen nyt, Orpo sanoo.
Gentle kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 1:51 pm Miksi ne pitäis sanoa päin naamaa? Kuinka monelle itse olet ladellut syytöksiä päin naamaa?
LiamNeeson
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja LiamNeeson »

Sydäri, aivoinfarkti, överit. Voi olla mahdollisia mutta jos kaveri kävellyt tiellä niin eikö olisi kyykähtänyt siihen apua odotellen?
Ei tuossa tilanteessa kukaan juokse metsään ja piiloudu lehvistön alle.
☆Yksi kerta on sattumaa, toinen kerta on yhteensattumaa, ja kolmas kerta on järjestelmällistä toimintaa♤
Joegut
Alokas

Viesti Kirjoittaja Joegut »

Toivottavasti tämä tapaus selvisi ja kaikki asianosaiset saisivat siltä osin rauhan.

Tässä on ollut paljon spekulaatiota alkaen siitä, että onko Saku edes noussut bussiin. Tai onko juuri Saku ollut pois jäävä, onko jäänti ollut suunniteltu yms. Kaikkia yksityiskohtia ei aina tiedoteta niin aukot ovat tietysti yleisölle suurempia kuin tutkijoille.

Joitain tahoja on voitu päästä haastattelemaan ennen kuin katoaminen julkaistiin. Tiedetään myös mihin bussi on pysähdellyt. Esimerkkinä: matkustajia on voinut seuraavan kerran jäädä pois vaikka pääteasema Kampissa ja valvontanauhoista pystytty todentamaan, että tämä henkilö puuttuu.

Sen verran ainakin bussimatkasta, että Tervakoski oli kaikesta päätellen sattuma. Hämeenlinnan linja-autoasemalla Saku vaikutti hetken siltä, että jääkö pois tai ei. Itse Tervakoskelle pysähdyttiin viittovan matkustajan takia. Muuten olisi menty 80km/h ohi, sillä ei oltu painettu stoppia eikä myyty lippua sinne. Bussin oltua lähdössä pysäkiltä on huudahdettu, että joku poistuisi vielä.

Tämmöinen on ollut varmasti huomiota herättävää. Matkustajilta on voitu saada havaintoja, jotka tukevat paniikkihäiriötä. Hän oli ymmärtääkseni julkisissa niihin taipuvainen.
darkCase
Alokas

Viesti Kirjoittaja darkCase »

Minun mielestä tässä Sakun tapauksessa on yhä todella paljon outoja yksityiskohtia vaikka jäänteet olisikin nyt löydetty. Esimerkiksi hänellä oli sovittuna matkustaa avovaimonsa luokse Helsinkiin. Sen sijaan hän jää pois pysäkillä jossa hänellä ei tiettävästi ollut minkäänlaista kiinnekohtaa. Kävelee muutaman kilometrin jonnekin pöoelikköön sen sijaan että olisi mennyt avovaimonsa luokse. Kaiken tämän lisäksi yhtäkkiä kuolee sinne pöpelikköön. (Olettaen että marjastajan ruumislöytö on Saku Inomaan.) Minä epäilen että ei ole ollut kysymys paniikkikohtauksesta koska se on kaikesta karmeudestaan huolimatta vaaraton. Nimimerkillä itse sairastan samaa sairautta. Minä epäilen että hän on saanut sairaskohtauksen ja siitä säikähtäneenä poistunut bussista ja tuupertunut metsään. Tuohon vuodenaikaan aletaan jo kesää kolkutella niin ei ole kylmyydestäkään enää vaaraa tuohon tapahtuma-aikaan toukokuun puolivälissä.
Joegut
Alokas

Viesti Kirjoittaja Joegut »

En tiedä onko se varsinaisesti outoa. Vaikka olisi sovittuna jotain niin jos tulee pakottavan tuntuinen tarve syystä tai toisesta poistua niin on voinut ajatella, että rauhoitutaan ja jatketaan myöhemmin.

Sairaskohtaus ja paniikkikohtaus eivät myöskään poissulje toisiaan. Sairaskohtaus on voinut tulla myöhemmin. Tai sairaskohtauksesta huono olo joka voi laukaista paniikin. Sen varmaan kaikki tietää, että harvoin itse paniikkikohtaus tappaa ellei se saa sitten tekenään jotain. En halua kuitenkaan spekuloida tässä tapauksessa siitä yhtään enempää.
napalanko
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja napalanko »

Gonzo kirjoitti: Pe Elo 23, 2024 9:41 pm Taatusti Sakua on myös katoamisen alussa etsitty tuolta alueelta. Jos ja kun siellä on ollut myös koiria mukana, niin miten ihmeessä eivät ole saaneet ruumiista vainua ? Luulisi koiran kuonoon ruumiin hajun osuvan hyvinkin kaukaa.
Ne ei yleensä ole mitään penaalin terävimpiä kyniä nämä vapaaehtoiset, oli sitten vapepan, SPR:n tai autoliitosta kyse🤷
Neuvostoliitto 💯 1922-2022
Yxkaksvaan
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja Yxkaksvaan »

^onneksi poliisit ovat ;)
darkCase
Alokas

Viesti Kirjoittaja darkCase »

En mää kyllä ihmettele että Suomessa on paljon kadonneita ihmisiä ku tuntuu että ei niitä etitä kunnolla. Tämäkin tosiaan maannut 9 vuotta jossain pienellä metsäkaistaleella ihan kenen tahansa löydettävissä kevyenliikenteen väylän lähellä. Varmaan ne Raisa Räisäsen jäänteet on kans jossai Tampereen keskustan kaivossa tms..
K9Wifey
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

Miten kaukana siitä bussipysäkistä jäänteet olivar?
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

K9Wifey kirjoitti: La Elo 24, 2024 5:20 pm Miten kaukana siitä bussipysäkistä jäänteet olivar?
Kolme kilsaa, sanoo Maikkarin uutiset.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Hurjimus
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Reilun kolmenkymmenen vuoden ajalta ei ole tullut kohdalleni ensimmäistäkään kadoneet tapausta, jossa nuori terveenä pidetty mies on menehtynyt yllättäen maastoon sairauden vuoksi.
Ei taida löytyä täältäkään tällaista.🤔
Tietysti Saku voi olla sellainen siitä huolimatta.
K9Wifey
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja K9Wifey »

ruusumaa kirjoitti: La Elo 24, 2024 5:28 pm
K9Wifey kirjoitti: La Elo 24, 2024 5:20 pm Miten kaukana siitä bussipysäkistä jäänteet olivar?
Kiitos ruusis 🌹 Olikohan tämä sitten 'Suomen Bryce Laspisa'? Sekosi ja häipyi tietymättömiin.
ruusumaa kirjoitti: La Elo 24, 2024 5:28 pm
Kiitos ruusumaa - ei varmaan tarvitse odottaa DNA:n valmistumista...

Niin, mitä sitten saa selville lähes kymmenen vuotta vanhasta luurangosta? Luuydinneste on mielenkiintoinen, mutta huuhtoutunut jo parina ekana vuotena? Jos ei ole murtuneita nikamia, tai luodinreikää kalliossa niin tuskinpa poliisia kiinnostaa. Ja miksi kiinnostaisikaan?

Hyvä kun löytyi.
ruusumaa
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Hurjimus kirjoitti: La Elo 24, 2024 6:09 pm Reilun kolmenkymmenen vuoden ajalta ei ole tullut kohdalleni ensimmäistäkään kadoneet tapausta, jossa nuori terveenä pidetty mies on menehtynyt yllättäen maastoon sairauden vuoksi.
Ei taida löytyä täältäkään tällaista.🤔
Tietysti Saku voi olla sellainen siitä huolimatta.
No Saku nyt ei ollut siinä mielessä terve, että olihan hänellä päihdeongelma.

Fysiikastaan en tiedä, mutta mikä hyvänsä sairaus voi iskeä minkä ikäiseen vaan.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Vastaa Viestiin