Miksi vaivautua odottamaan ja peittelemään jälkiä tässä tapauksessa? Olisi voinut tehdä sen heti kun vaimo oli tapettu.kitimau kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:06 pm Tikkasen aikeena oli ajaa auto mereen ja hukuttautua."
Tuossa alkupää ko. uutisjutusta. Tuo lause
"Tikkasen aikeena oli ajaa auto mereen ja hukuttautua." loksauttaa ainakin minusta paloja kohdalleen, jos ei ole jo aiemmin. Se aiempi mereen ajo taisi olla kokeilu/harjoittelua tulevan varalta.
Helsinki Ullanlinna - psykiatrille elinkautinen vaimon murhasta 12/2022
Re: Helsinki Ullanlinna - psykiatri syytteessä vaimonsa murhasta 12/2022
↑
Ehkä suunnitelma olikin, että vain vaimo ajetaan mereen auton kanssa ja itse pelastaudutaan.
Ehkä suunnitelma olikin, että vain vaimo ajetaan mereen auton kanssa ja itse pelastaudutaan.
-
Barba Tenus S
Äijä on lehtitiedon mukaan pysähtynyt pidemmäksi toviksi liuotinhyllyn ääreen henkirikoksen jälkeisellä ostosreissullaan.
-
Pureva puheenjohtaja
- Martin Riggs
En aiheeseen ole perehtynyt ja täällä liki tuhat sivua luettavana. Nyt luin Iltalehden yhteenvedon tapahtumista ja herää kyllä ajatus ihmeellisestä sekoilusta ja epämääräisestä käyttäytymisestä. Esimerkiksi ruumiin siirron autoon aloittanut kahdeksaan aikaan, jostain syystä teki tätä vielä vartin yli yhdeksän uhrin ystävän ajaessa ohi. Vaikuttaa että yrittänyt toimia suunnitelmallisesti mutta maalaisjärki/logiikka tässä kuvastuu olevan pahasti pielessä.
-
Saimaanorppa
- Martin Beck
Jaahas että nyt vedettiin "tarkoitus tappaa myös itsensä"kortti esiin..
Tämä on täällä jo käsitelty ainakin kolmeen kertaan.Saimaanorppa kirjoitti: Su Elo 25, 2024 3:07 pm Jaahas että nyt vedettiin "tarkoitus tappaa myös itsensä"kortti esiin..
Tuleekohan päätös uhrin omaisille myönnetyistä korvauksista myös perjantaina, miten näissä on yleensä ollut? Sinänsä mielenkiintoista koska vaatimukset on ainakin suomen mittakaavassa poikkeuksellisen suuret. Harmi kun mulla on nyt toisella koneella se välituomio jossa vaatimukset on tarkasti lueteltu, sattuisiko jollain olemaan käden ulottuvilla se luettelo?
Puheenaihe https://www.youtube.com/@puheenaihefi
Kas! Juttu on nytkähtänyt hiukan eteenpäin.
Todellisuudessa, ei minfon tonni täys ketjussa. Nyt voi odottaa tuomiota.
Todellisuudessa, ei minfon tonni täys ketjussa. Nyt voi odottaa tuomiota.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
-
Doris Watson
- Neuvoja-Jack
Muiden muassa sitäkään en voi käsittää Tiksun persoonassa että hän vielä kiinni jäätyään jatkaa läpinäkyviä naurettavia valheitaan.
"Myöntänyt saattaneensa vahingossa hävittää vaimonsa omaisuutta siivotessaan asuntoa."
Että vahingossa mennyt siivousrätin mukana Rolex-kello , lompakko, Diorin laukku?
Jos ei niitä asunnosta ole löytynyt niin hänen on täytynyt perjantaina Tripla- ja poliisiasema- reissujen yhteydessä kätkeä jonnekin maastoon. Pistolapiolla kuoppa ja sinne aarteet.
Vankilasta päästyään realisoi ja saa kivat rahat.
Järkeä tuossa ei ole koska on varakas. Mutta sairaalloinen mieli punoo kaikenlaisia juonia ilman järkipohjaa.
"Myöntänyt saattaneensa vahingossa hävittää vaimonsa omaisuutta siivotessaan asuntoa."
Että vahingossa mennyt siivousrätin mukana Rolex-kello , lompakko, Diorin laukku?
Jos ei niitä asunnosta ole löytynyt niin hänen on täytynyt perjantaina Tripla- ja poliisiasema- reissujen yhteydessä kätkeä jonnekin maastoon. Pistolapiolla kuoppa ja sinne aarteet.
Vankilasta päästyään realisoi ja saa kivat rahat.
Järkeä tuossa ei ole koska on varakas. Mutta sairaalloinen mieli punoo kaikenlaisia juonia ilman järkipohjaa.
-
Barba Tenus S
American Murder: Laci Peterson -tekijässä samoja piirteitä kuin Tikkasessa, kannattaa katsoa. (Netflix)Doris Watson kirjoitti: Su Elo 25, 2024 6:49 pm Muiden muassa sitäkään en voi käsittää Tiksun persoonassa että hän vielä kiinni jäätyään jatkaa läpinäkyviä naurettavia valheitaan.
Puheenaihe https://www.youtube.com/@puheenaihefi
-
työn sankari
- Martin Riggs
En usko hetkeäkään että oli tarkoitus tappaa itseään. Kyllä sitä tälläisissä tapauksissa jaksaa ihmetellä miten kaikkia se maa päällään elättää. Ja vielä noin hyvin.
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Kiitos B!
Juu, eipä siinä siivoilla olisi kannattanut koko yötä, jos hukuttautua aikoi.
Olisi varmasti voimat riittänyt nyytin siirtoon, jos olisi jättänyt siivouksen väliin.
Mä olen miettinyt niitä laitetutkintoja. Paikalla oli tietosuojavaltuutettu (?), jotta potilastietoihin ei kosketa.
Entä jos potilaskansioissa onkin ollut jotain suunnitelmia tarkoituksella jemmattuna?
Tikkanenhan itse ymmärtääkseni puuttui laitetutkinnan aloitukseen.
Mitä tutkinnassa on lopulta jätetty tutkimatta?
Onko kellään käsitystä miten tuollainen potilaiden tietojen suojaus tutkinnassa käytännössä tapahtuu?
Jääkö potilaiden mukaan nimetyt filet tutkimatta?
Juu, eipä siinä siivoilla olisi kannattanut koko yötä, jos hukuttautua aikoi.
Olisi varmasti voimat riittänyt nyytin siirtoon, jos olisi jättänyt siivouksen väliin.
Mä olen miettinyt niitä laitetutkintoja. Paikalla oli tietosuojavaltuutettu (?), jotta potilastietoihin ei kosketa.
Entä jos potilaskansioissa onkin ollut jotain suunnitelmia tarkoituksella jemmattuna?
Tikkanenhan itse ymmärtääkseni puuttui laitetutkinnan aloitukseen.
Mitä tutkinnassa on lopulta jätetty tutkimatta?
Onko kellään käsitystä miten tuollainen potilaiden tietojen suojaus tutkinnassa käytännössä tapahtuu?
Jääkö potilaiden mukaan nimetyt filet tutkimatta?
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,
joitakin ihmisiä voi huijata kaiken aikaa,
mutta kaikkia ihmisiä ei voi huijata kaiken aikaa."
Abraham Lincoln (12.2.1809 – 15.4.1865)
-
Korpisoturi
- Perry Mason
↑
En tiedä, mutta enää nykyään on lähes mahdotonta löytää mitään teknisiä todisteita suunnitelmallisuudesta. Pitäisi löytää henkilötodistajia.
En tiedä, mutta enää nykyään on lähes mahdotonta löytää mitään teknisiä todisteita suunnitelmallisuudesta. Pitäisi löytää henkilötodistajia.
snufkin kirjoitti: Su Elo 25, 2024 1:03 am JesseHamesin anti keskusteluun on toistella samoja fraaseja tai linkkailla samoja linkkejä. Kyky kriittiseen omaan ajatteluun näyttää puuttuvan täysin
- Miss Holmes #1
- Alibin Kestotilaaja
Mä ajattelin, että potilaskansioihin olisi voinut olla tallennettuna vastaavia viitteitä kuin puhelimen salattuun kansioon. Tai karttoja sopivista mereenajo kohdista. Laskelmia taloudellisesta hyödystä. Tai mitä tahansa. Kiroilua elämästä.
Lähinnä mietin, että miten tuo tutkinta tapahtui. Jäikö joitain filejä tutkimuksen ulkopuolelle.
Mitä siis oikeastaan suojattiin. Onhan poliisilla tietenkin vaitiolovelvollisuus.
Mä en oikeasti ymmärrä tuollaisesta hölkäyksen pöläystä ja siksi kyselen.
Ymmärrän tietenkin, ettei Tikkasen potilaat liity mitenkään itse tekoon, mutta heihin liittyvät kansiot saattavat liittyä.
Lähinnä mietin, että miten tuo tutkinta tapahtui. Jäikö joitain filejä tutkimuksen ulkopuolelle.
Mitä siis oikeastaan suojattiin. Onhan poliisilla tietenkin vaitiolovelvollisuus.
Mä en oikeasti ymmärrä tuollaisesta hölkäyksen pöläystä ja siksi kyselen.
Ymmärrän tietenkin, ettei Tikkasen potilaat liity mitenkään itse tekoon, mutta heihin liittyvät kansiot saattavat liittyä.
"Kaikkia ihmisiä voi huijata jonkin aikaa,