Sun ja mun sekoilu on melko kevyttä vs istuisi aamusta iltaan kyttäämässä loggauksia ja piirtelisi niistä jotain epämääräisiä käppyroitä turhan takia. Et sä nyt kuitenkaan mielisairas tai psykoosissa kuvani perusteella ole vaikkakin hieman erikoinen.Quorthon kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 5:07 pmKäsitän, että tämän teinifoorumin tason huomioiden statementtini saattaa olla hämmentävä, mutta itse olen lukenut elämässäni nopeasti arvioiden noin 1500 kirjaa, ja sanoisin silti, että Jesse Jamesin (tms.) sekoilussa on se pointti, että Ross ja Korpis hyvin mahdollisesti OVAT sama henkilö.Kosti kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 4:50 pmNo todellakin. Vaikkapa lukeminen ja itsensä sivistäminen l. hengenviljely ei mene koskaan hukkaan, noin esimerkkinä.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 4:44 pm
Sen mä ymmärrän, et Hassu-Jaanalla ei ole duunia eikä opintoja, mutta voishan sitä silti tehdä jotain vähän fiksumpaa.
Mutta ajattele, annoit häne elämälleen tarkoituksen.Ross Sullivan kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 4:44 pm
Jossain laitoksessa lienee tylsää, kun piirtelee tyhjänpäiväisiä käppyröitä ja kyttää aamusta iltaan loggauksia.
![]()
Eli silloinhan koko toi Jasserin harrastama kyttääminen on täysin hukkaan heitettyä aikaa, eikö? Koska jos noi osoitteet pystyy ylläpidoltakin piilottaan, sehän on se ja sama vaikka olis useemmalla nikillä ineksessä samaan aikaan.PoliisimestariSisu kirjoitti: Ma Elo 26, 2024 4:11 pm
IP-osoite nyt ei kerro mitään, jos oikeasti haluaa altteroida, niin kahdella eri IP-osoitteen käyttö on vähintä.
Millä ei tosiaan sinänsä ole itselleni pienintäkään merkitystä, JOS kyseinen dude uskaltaa tulla sinne virkistyspäiville ja jutella muille kuten ihminen ihmiselle. On tässä itsekin tullut sekoiltua foorumilla kaikenlaista. En pidä sitä niin erikoisena hommana, sen verran on tässä iässä jo kokemusta eri asioista.
Usein kun lukee näitä miljoonien nikkien inside-läppiä jostain paskaketjun sisällöstä, tulee sellanen olo että mä olen liian vanha tänne.![]()
Kirkkonummen keissi on itselle lievä pakkomielle, samoin Zodiac ja muutama muu sarjamurhaaja. Bodom ja Ulvila oli siihen asti, kunnes tajusin misinformaation määrän olevan loputon.
Olisin ollut jo nyt tulossa, mutta peruit mööten. Ymmärrän tavallaan, että sua alkoi jännittämään mutta turhaan alkoi.
Ja siis mua vittuilu ei haittaa. Sehän on foorumin suola, mut joku Hassu-Jaana on hyvä osoitus, että kaikilla ei pää kestä. Silloin mielestäni ohje on, että ei kannata trollata, jos se johtaa psykoottiseen raivoon.
Ketjujen autisteista Kurttu ja Blexi ovat suosikkejani. Hyvin erityyppisiä tosin. Blexi ei hae kehenkään kontaktia, vaan on autismissaan autistinen.